Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäjät, oletteko saaneet mahan pois??

14.07.2007 |

Poika nyt 10 kk ja mahaa on minulla edelleen. Olen normaalisti melko hoikka (174 cm / 58 kg) ja " imetyskiloja" on nyt noin 3. Mahaa vaan löytyy edelleen. Käyn sauvakävelyllä ym. mutta ei vaan auta. Onkohan joku imettäjä onnistunut saamaan itselleen litteän mahan vai onko vaan odotettava että imetys loppuu? Pojan maitoallergian vuoksi en ole imetystä vielä lopettamassa useaan kuukauteen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin esikoista 14kk vai oliko 15kk ja ennen sitä ei massu pienentynyt (siis littanaks), mutta heti kun imetys loppui, niin kilot alkoi vähetä ja masu litisty...sitten oltiinkin taas raskaana ja nyt on kiloja niin paljon, etten uskalla edes toivoa littanaa vatsaa :)

Vierailija
2/3 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika nyt 8kk.imetän edelleen ja paino on sama kuin ennen odotusta(hoikka),mutta vararengas massun ympärillä.

en nyt tiiä voiko se johtua imetyksestä vai liian vähästä treenistä :)

tai on kai se tarkotus et vararavintoo on oltava...tiiä häntä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt kaksi poikaa, 5 ja 2 ja puolivuotiaat, kumpaakin imetin 2-vuotiaaksi. Raskautta edeltävästä painosta putosi kymmenen kiloa vanhinta poikaa imettäessä. Toisen raskauden jälkeen paino palautui entiselleen eli siihen hoikempaan mittaan ehkä vuodessa. Ja maha litistyi myös, tosin nyt taas pullottaa, koska on kolmas lapsi tulossa... En ole treenannut enkä tarkkaillut syömisiäni, joten olen vakuuttunut että ylimääräisten kilojen lähtö on täysin imetyksen ansiota (tai sanotaan että myönteinen sivuvaikutus). Tosin varmasti myös touhukas elämä pienten lasten kanssa ja skarppaaminen säännöllisissä ruoka-ajoissa ovat edesauttaneet asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi