Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sain sähköpostia " vuosien takaa" ...

Vierailija
13.07.2007 |

.

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika tyhjä pää jos tänne elämästään kirjoittelee, aivan naurettavaa paskan jauhantaa. Ja sitte joku toinen älykäs vielä nostelee näitä ylös...

Vierailija
82/191 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että tuon " vuosien takaisen miehen" tarkoitus elämässäsi on jakaa arki? Tutkailepa tilannetta mielessäsi. Usein tunteita kuohuttavalla ihmisellä onkin joku muu tarkoitus.

Itselläni on sielunveli jonka kanssa minun ei kuitenkaan ole tarkoitus arkea jakaa. Tämän oivaltamiseen meni minullakin piiiitkä aika.

Voi olla että hän on henkilö, jolta sinun on tarkoitus oppia jotain (henkistä, ei arkeen liittyvää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla ettei se sinun kohdallasi päde mutta kannattaa ainakin vakavasti miettiä voisiko olla niin!

170

Vierailija
84/191 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään iltaolusilla hyvän ystävän kanssa ja kerroin sille koko tän jutun. Ystävä antoi neuvon, tai näkökulman, joka nyt tuntuu ihan järkevältä. Koska mun oma mies ei koskaan voi saada selville mitä tapahtuu mun ja tän toisen miehen välillä (ei ole yhteisiä tuttavia tms.), ketä mä loukkaan vaikka menisinkin sänkyyn tän miehen kanssa? En ketään. Mulla on vain tämä yksi elämä. Ehkä mä ansaitsen sen hetken onnen?

Vierailija
85/191 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävin tänään iltaolusilla hyvän ystävän kanssa ja kerroin sille koko tän jutun. Ystävä antoi neuvon, tai näkökulman, joka nyt tuntuu ihan järkevältä. Koska mun oma mies ei koskaan voi saada selville mitä tapahtuu mun ja tän toisen miehen välillä (ei ole yhteisiä tuttavia tms.), ketä mä loukkaan vaikka menisinkin sänkyyn tän miehen kanssa? En ketään. Mulla on vain tämä yksi elämä. Ehkä mä ansaitsen sen hetken onnen?

Vierailija
86/191 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä laitoin tän mun suosikkeihin ja käyn lukemassa sitä nyt, kun tälläisen sattumalta löysin. Mä kyllä uskon että tää ei ole provo. Mä olisin ihan yhtä hyvin humalassa voinu kirjoittaa nettiin. Niin kova kiire ollut aina päästä vihjailee muille mitä on " salarakkaan" kanssa tehty ym.

i]

Kännissä kirjoitti ja ei yhtään kirjoitusvirhettä, outoa. No entäs se kun mies tulee junalle vastaan, se vasta outoa onkin. Mihin lapset?

Vierailija
87/191 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 172!

Vierailija:

Vierailija:

Mä laitoin tän mun suosikkeihin ja käyn lukemassa sitä nyt, kun tälläisen sattumalta löysin. Mä kyllä uskon että tää ei ole provo. Mä olisin ihan yhtä hyvin humalassa voinu kirjoittaa nettiin. Niin kova kiire ollut aina päästä vihjailee muille mitä on " salarakkaan" kanssa tehty ym.

i]

Kännissä kirjoitti ja ei yhtään kirjoitusvirhettä, outoa. No entäs se kun mies tulee junalle vastaan, se vasta outoa onkin. Mihin lapset?

Vierailija
88/191 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että ap oli kännissä eikä tullut yhtään kirjoitusvirhettä.

Sulla niitä tulee selvin päinkin.

Vierailija
89/191 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan siitä, että ap oli kännissä eikä tullut yhtään kirjoitusvirhettä.

Sulla niitä tulee selvin päinkin.

Vierailija
90/191 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on kyllä pakko kommentoida kun et pidä pahana sänkyyn menoa jos oma miehesi ei saa tietää. Minusta petoksista pahin on pettää toisen selän takana, salaillen, ja vielä pitää sitä ihan ok:na.

Mutta mielelläni lukisin sinun tuntemuksiasi tästä asiasta. Vieläkö se " the mies" tuntuu yhtä ihanalta? Oletko vielä tyytyväinen että lähdit tuohon?

Itseäni asia tavallaan liippaa läheltä, siitä kiinnostus.

Vierailija
91/191 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut selkeää virhettä ap:n tarinassa: ne ei tunteneet ennalta, vaan mies tuli ap:n paikkakunnalle reissutyön mukana ja lähti kesän jälkeen samasta syystä. Miten sitten nyt 15 v. jälkeen saunaillassa tapasivat YHTEISIÄ TUTTUJA?

Mitä yhteisiä tuttuja, kun lähtökohtina: eri paikkakunnat, ap 16 v., Mies yli 30 ja naimisissa.

Vierailija
92/191 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on varmaan vielä lomalla miehensä kanssa, vai? kertoilehan kuulumisia niin pian kun voit.

Vierailija
93/191 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

198, niinpä. Kyseessä provo, mikä meni täydestä mammoihin

Vierailija
94/191 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VITTU MIKÄ ÄMMÄ!!!!

Älä sä perkele syytä miestäs sun juoksuistas! Sun miehes luulee elävänsä tavallisessa parisuhteessa,kenties vähän laskusuhdanteista aikaa. luultavasti ihmettelee sun muuttunutta käytöstä ja poissaolevuutta. Ei taatusti tajua, et vaimokulta kuumottaa jonkun keski-ikäsen ensi-ihastuksensa perään ja miehen pitäis tästä " palkkioks" tempasta landola käteen,pistää kynttilää pöytään ja ruveta hurmaamaan rouvaa uudelleen!

Jos kunnioittasit miestäs tippaakaan, niin vaivautuisit kenties kertomaan et nyt eletään tämmöstä kriisiä,mitäs tehdään?

Mut ethän sä tällä hetkellä ees haluu sitä,eikö niin?

Sä ite et halua korjata teidän suhdetta,koska se tarkoittas sitä,et sun pitäis lopettaa hyvin alkanut vipinä tän sun helvetin ihanan ihastuksen kans.

Sen sijaan sä huomioit miehessäs kaikki asiat, jotka vahvistaa sun käsitystäs siitä että, tämä uusi ihastus on aivan upee urho ja oma mies on tylsä ja tunteeton paskiainen. Ja sä toimit näin tahallas, koska koska haluut aseita taisteluun omatunnon kanssa.

Jösses että pistää vihaks!!! prkle!!!

T:mies treeltä

Vierailija
95/191 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin tein ja ajattelin silloin kun mulla oli ihastus suhteen ulkopuolella. Onneksi kuitenkin järkiinnyin jossain vaiheessa, kun oma mies tajusi alkaa epäillä suhdettani toiseen mieheen. Kyllä siinä vaiheessa tajusin valita oikein kun oma mies pani mut seinää vasten. Nyt onnellisesti ja arkisesti naimisissa ja kaksi lasta. Vielä joskus mietin lämmöllä tätä toista miestä, mutta tajuan, että ei meillä koskaan mitään yhteistä tulevaisuutta ole enkä sitä haluakaan.

Vierailija
96/191 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olitte yhdessä, olit teini. Tottakai rakkaus tuntui silloin erilaiselta, Ei se tarkoita että tämä tyyppi olisi välttämättä ylivertainen mieheesi nähden.

Vierailija
97/191 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä.

Tyhmä, tyhmä, tyhmä.

Vierailija
98/191 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
99/191 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ajattelen, että on se toinen mies aika paska. Jos minun 16-vuotiaani seurustelisi 31-vuotiaan kanssa... Ei kuulosta hyvältä! Sitten miehellä oli silloin juuri vauva - tai vaimo viimeisillään raskaana, ja mies huitelee pitkin Suomea jonkun teinin kanssa (Jos nyt kerran oli lapsi riparilla). Ja kuitenkin ilmeisesti saman vaimon kanssa ollut koko ajan.

Mutta jos olet varma, että haluat hänet, niin selvitä asiasi miehesi kanssa ensin.

Kannattaisi lukea uskottomuudesta, käydä juttelemassa terapeutin kanssa ihan itse yms. Valtaosa uskottomuuksista johtuu omasta henkilökohtaisesta kriisistä, kasvun paikasta. Uskottomuudessa siihen kasvuun ei uskalla lähteä, vaan hakee hyvää oloa ja onnea siltä uudelta. Eli pakenee omaa itseään.

Mutta eihän näitä tällaisia jaksa miettiä, kun on niin jännittävää ja kiehtovaa ja salaista.

Vierailija
100/191 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitän teitä ystävät hyvät=) Vaikka mut niin usein täällä haukuittekin, niin saitte mut kuitenkin ajattelemaan asioita monelta eri kantilta. Joku muutosvaihe oli/on päällä ja silloin pitää ajatella asioita tarkkaan, ettei tee hätiköityjä ratkaisuja.

Niinhän ne sanoo, että myrskyn aikaan on viisainta pitää pää alhaalla ja antaa tavaroiden lennellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi