Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onhan tämä raskaus maailman upein juttu.

Vierailija
23.05.2007 |

Mutta miten voi paleltaa ja väsyttää näin armottomasti koko ajan.

Ja ummetus kaupan päälle. Olen ihan soseena. Ja lapsi ollut toista viikkoa kipeänä. Ja itse käyn töissä pitkiä työpäiviä. Huoh.

Voimia antaa tuo asukki tuolla mahassa :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu kuin sinä ei ole koskaan ollut raskaana. Alan olla kurkkuani myöten täynnä näitä valittajia. Ensin lapsia hankitaan ja sitten niiden odotus ja varsinkin hoito on niiiiiiiiiin h...vetin raskasta, että odotetaan yhteiskunnan heidät kasvattavan...

Vierailija
2/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeestihan se on joskus raskasta, kaikille. Voimia ja iloista odotusta vain aplle=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohto poissa. Toivoisin vaan, että aika menis nopeasti ja syntyis.

Ensimmäisellä kerralla pystyi lepäämään silloin kun halusi jne, mutta nyt on pakko ottaa se ensimmäinen lapsi huomioon vaikka kuinka väsyttäisi jne. Ja ummetus siihen kaiken huipuksi!!

Mutta kyllähän tämän vaikka päällä seisoen kestää, mutta se uutuuden viehätys on tipotiessään!!

Vierailija
4/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään helpottaa, niin täällä on yksi palelija myös. Minä en ole töissä, mutta kotona on 3 pientä hoidettavana. Ja huono olo ja paleleminen tuntuu välillä ihan hirveeltä. Ja väsymys on ihan koko aikaista! Voiskin vaan maata niin ois hyvä. Ja nousta välillä vaan naposteleen jotain että se huono olo pysyy poissa! :)

No, tämä kuuluu asiaan! Ja on vielä pientä mitä edessä päin tulee. Ihanaa raskaus-aikaa kuitenkin sulle! Ja mulle :)

Vierailija
5/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lasta on yritetty aika kauan, ja oli kyllä todellinen ihme että hän sai alkunsa. Olen siitä monet kerrat kädet ristiin laittanut.

Mutta kuten sanoin, kuinka voi ihmistä paleltaa ja väsyttää näin paljon? Esikoinen käy ylikierroksilla enkä saa häntä nukkumaan vielä hetkeen, joten yritän täällä pysyä hereillä...

Heh... tämä on vauva-palsta ja heti saa kuraa niskaan jos raskausoireista puhuu :)

ap

Vierailija
6/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: lle voimia.... kyllä kohta varmaan on jo valoisampaa!

Vierailija
7/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin paljon puuhaa esikoisen kanssa, ettei aina muistanut olevansa raskaana...

Vierailija
8/8 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ripeästi vieläpä. Jos kilpirauhashormonista on vajausta, se haittaa lapsen kehitystä, ja asia voidaan helposti korjata lääkityksellä. Väsymys ja ummetus toki kuuluvat raskausoireisiin, mutta palelun sijaan on kyllä useammin kuuma

t:lastentauteihin erikoistuva lääkärinalku