Mitäköhän tolle Piialla tapahtui?
Kommentit (49)
Jäin ihmettelemään sitä, kuinka ennakkoluulottomasti päiväkirjamerkintöjen mukaan vilkutteli tuntemattomille pojille, ja nousi kyytiin. seuraavalla kyytikerralla kävivät ajelulla ja " metsässä" eli olisi tavannut sen pojan vasta toista kertaa.
Olisikohan liian luottavaisena sitten noussut pahan kerran väärän miehen kyytiin.
Aika on tietysti nykyisin toinen, kun kännykällä saa teinit kiinni aina, mutta vasta maanantaina tehtiin 15v katoamisilmoitus kun lähti perjantai-iltana. :(
ja maanantaina tehty ilmoitus heti aamulla.
Vierailija:
Aika on tietysti nykyisin toinen, kun kännykällä saa teinit kiinni aina, mutta vasta maanantaina tehtiin 15v katoamisilmoitus kun lähti perjantai-iltana. :(
Vai miksei alusta alkaen tutkittu henkirikoksena? En nähnyt ohjelmaa.
lapset löytäneet Piikkiöstä kallon, joka on kauan ollut maastossa.
Ilmeisesti n. 4 kilometrin päästä Piian kotoota...
juttuun ja siinä oli mainittu valkoisesta autosta...
kerrottu enempää tästä kirjeestä.. joku selvästi tietää jotain, ehkä!? Toivottavasti kertoo loputkin, että saavat omaiset vihdoin rauhan. Järkyttävää varmaan, kun oma tytär on kadonnut ja isääkin epäillään.
Vierailija:
Vai miksei alusta alkaen tutkittu henkirikoksena? En nähnyt ohjelmaa.
Vierailija:
kerrottu enempää tästä kirjeestä.. joku selvästi tietää jotain, ehkä!? Toivottavasti kertoo loputkin, että saavat omaiset vihdoin rauhan. Järkyttävää varmaan, kun oma tytär on kadonnut ja isääkin epäillään.
niin mutta tarkoitin sitä ettei kirjeen sisällöstä kerrottu oikein mitään. Vihjailtiin ensin, että siinä on niin paljon yksityiskohtia, että kirjoittaja tosiaan tietää jotain tapauksesta, ja sitten ei kuitenkaan kerrottu mitään.. vai oliko se kirjoittaja kertonut siitä miehestä, jolla oli niitä raiskausjuttuja ollut...
Tuskin teki itselleen mitään. Uskovainen tyttö. Lestojen mukaan itsemurhan tehneet eivät pääse taivaaseen.
Äiti? Tuskin hänkään liittyi katoamiseen mitenkään. Alkoholismi ei tee kenestäkään tappajaa tai tapattajaa.
Se, että vuonna 1988 noustiin tuntemattomien autoihin ei ollut mitenkään tavatonta. Minäkin olen tuohon aikaan ihan esiteininä liftannut paikasta toiseen kun ei kukaan suostunut viemään tai tuomaan.
Vierailija:
niin mutta tarkoitin sitä ettei kirjeen sisällöstä kerrottu oikein mitään. Vihjailtiin ensin, että siinä on niin paljon yksityiskohtia, että kirjoittaja tosiaan tietää jotain tapauksesta, ja sitten ei kuitenkaan kerrottu mitään.. vai oliko se kirjoittaja kertonut siitä miehestä, jolla oli niitä raiskausjuttuja ollut...
Vierailija:
Tuskin teki itselleen mitään. Uskovainen tyttö. Lestojen mukaan itsemurhan tehneet eivät pääse taivaaseen.Äiti? Tuskin hänkään liittyi katoamiseen mitenkään. Alkoholismi ei tee kenestäkään tappajaa tai tapattajaa.
Se, että vuonna 1988 noustiin tuntemattomien autoihin ei ollut mitenkään tavatonta. Minäkin olen tuohon aikaan ihan esiteininä liftannut paikasta toiseen kun ei kukaan suostunut viemään tai tuomaan.
Tuolla yhdellä sivustolla on ollut tästä juttua ja ilmaan on heitetty mm. teoriat:
Piia on noussut valkoiseen autoon, jota ajoi joku hänen tuttunsa. Tämä tuttu on sitten tehnyt jotain, esim. raiskannut ja sitten tappanut tuon, ja sen jälkeen haudannut jonnekkin pöpelikköön. Nyt hän sitten koki tunnontuskia asiasta ja koska aikaa on kulunut jo näinkin paljon, hän kirjoitti kirjeen ja sen jälkeen tappoi itsensä tms.
Vierailija:
Tuolla yhdellä sivustolla on ollut tästä juttua ja ilmaan on heitetty mm. teoriat:
Piia on noussut valkoiseen autoon, jota ajoi joku hänen tuttunsa. Tämä tuttu on sitten tehnyt jotain, esim. raiskannut ja sitten tappanut tuon, ja sen jälkeen haudannut jonnekkin pöpelikköön. Nyt hän sitten koki tunnontuskia asiasta ja koska aikaa on kulunut jo näinkin paljon, hän kirjoitti kirjeen ja sen jälkeen tappoi itsensä tms.
mutta kun musta tuossa puhuttiin siihen tyyliin, että tiedetään kuka mies on ja häntä on puhuteltu, mutta ei ole silti mitään selvinnyt. Eli mies olisi elossa, mutta ei tunnusta tai löydetä todisteita. Joten tuskin olisi itse silloin kirjettä lähettänyt, vaan joku hänet tunteva.
se äiti vielä elossa? Tai se silloin 14v. veli? Kauheat tunnontuskat varmaan, kun riitelyn takia tyttö lähti...
tai että äiti olisi alkoholisti.
Minä arvostan lestadiolaisia todella paljon, elävät Jumalan sanan mukaan.
Se yksi poikahan vei Piian sinne pöpelikköön. Eli tuo voi olla se surmaaja.
Tai sitten joku sellainen, jota poliisi ei kuulustellut. Esim. joka asui Paimiossa tai sen lähiympäristössä.
No...Joko tapettiin tai sitten riisti hengen itseltään:(.