Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäköhän tolle Piialla tapahtui?

Vierailija
12.07.2007 |

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...Joko tapettiin tai sitten riisti hengen itseltään:(.

Vierailija
2/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihmettelemään sitä, kuinka ennakkoluulottomasti päiväkirjamerkintöjen mukaan vilkutteli tuntemattomille pojille, ja nousi kyytiin. seuraavalla kyytikerralla kävivät ajelulla ja " metsässä" eli olisi tavannut sen pojan vasta toista kertaa.



Olisikohan liian luottavaisena sitten noussut pahan kerran väärän miehen kyytiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on tietysti nykyisin toinen, kun kännykällä saa teinit kiinni aina, mutta vasta maanantaina tehtiin 15v katoamisilmoitus kun lähti perjantai-iltana. :(

Vierailija
4/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maanantaina tehty ilmoitus heti aamulla.

Vierailija:


Aika on tietysti nykyisin toinen, kun kännykällä saa teinit kiinni aina, mutta vasta maanantaina tehtiin 15v katoamisilmoitus kun lähti perjantai-iltana. :(

Vierailija
5/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksei alusta alkaen tutkittu henkirikoksena? En nähnyt ohjelmaa.

Vierailija
6/49 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset löytäneet Piikkiöstä kallon, joka on kauan ollut maastossa.



Ilmeisesti n. 4 kilometrin päästä Piian kotoota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/49 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuun ja siinä oli mainittu valkoisesta autosta...

Vierailija
8/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottu enempää tästä kirjeestä.. joku selvästi tietää jotain, ehkä!? Toivottavasti kertoo loputkin, että saavat omaiset vihdoin rauhan. Järkyttävää varmaan, kun oma tytär on kadonnut ja isääkin epäillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vai miksei alusta alkaen tutkittu henkirikoksena? En nähnyt ohjelmaa.

Vierailija
10/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kerrottu enempää tästä kirjeestä.. joku selvästi tietää jotain, ehkä!? Toivottavasti kertoo loputkin, että saavat omaiset vihdoin rauhan. Järkyttävää varmaan, kun oma tytär on kadonnut ja isääkin epäillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mutta tarkoitin sitä ettei kirjeen sisällöstä kerrottu oikein mitään. Vihjailtiin ensin, että siinä on niin paljon yksityiskohtia, että kirjoittaja tosiaan tietää jotain tapauksesta, ja sitten ei kuitenkaan kerrottu mitään.. vai oliko se kirjoittaja kertonut siitä miehestä, jolla oli niitä raiskausjuttuja ollut...

Vierailija
12/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teki itselleen mitään. Uskovainen tyttö. Lestojen mukaan itsemurhan tehneet eivät pääse taivaaseen.



Äiti? Tuskin hänkään liittyi katoamiseen mitenkään. Alkoholismi ei tee kenestäkään tappajaa tai tapattajaa.



Se, että vuonna 1988 noustiin tuntemattomien autoihin ei ollut mitenkään tavatonta. Minäkin olen tuohon aikaan ihan esiteininä liftannut paikasta toiseen kun ei kukaan suostunut viemään tai tuomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


niin mutta tarkoitin sitä ettei kirjeen sisällöstä kerrottu oikein mitään. Vihjailtiin ensin, että siinä on niin paljon yksityiskohtia, että kirjoittaja tosiaan tietää jotain tapauksesta, ja sitten ei kuitenkaan kerrottu mitään.. vai oliko se kirjoittaja kertonut siitä miehestä, jolla oli niitä raiskausjuttuja ollut...

Vierailija
14/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tuskin teki itselleen mitään. Uskovainen tyttö. Lestojen mukaan itsemurhan tehneet eivät pääse taivaaseen.

Äiti? Tuskin hänkään liittyi katoamiseen mitenkään. Alkoholismi ei tee kenestäkään tappajaa tai tapattajaa.

Se, että vuonna 1988 noustiin tuntemattomien autoihin ei ollut mitenkään tavatonta. Minäkin olen tuohon aikaan ihan esiteininä liftannut paikasta toiseen kun ei kukaan suostunut viemään tai tuomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yhdellä sivustolla on ollut tästä juttua ja ilmaan on heitetty mm. teoriat:

Piia on noussut valkoiseen autoon, jota ajoi joku hänen tuttunsa. Tämä tuttu on sitten tehnyt jotain, esim. raiskannut ja sitten tappanut tuon, ja sen jälkeen haudannut jonnekkin pöpelikköön. Nyt hän sitten koki tunnontuskia asiasta ja koska aikaa on kulunut jo näinkin paljon, hän kirjoitti kirjeen ja sen jälkeen tappoi itsensä tms.

Vierailija
16/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tuolla yhdellä sivustolla on ollut tästä juttua ja ilmaan on heitetty mm. teoriat:

Piia on noussut valkoiseen autoon, jota ajoi joku hänen tuttunsa. Tämä tuttu on sitten tehnyt jotain, esim. raiskannut ja sitten tappanut tuon, ja sen jälkeen haudannut jonnekkin pöpelikköön. Nyt hän sitten koki tunnontuskia asiasta ja koska aikaa on kulunut jo näinkin paljon, hän kirjoitti kirjeen ja sen jälkeen tappoi itsensä tms.

Vierailija
17/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun musta tuossa puhuttiin siihen tyyliin, että tiedetään kuka mies on ja häntä on puhuteltu, mutta ei ole silti mitään selvinnyt. Eli mies olisi elossa, mutta ei tunnusta tai löydetä todisteita. Joten tuskin olisi itse silloin kirjettä lähettänyt, vaan joku hänet tunteva.

Vierailija
18/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se äiti vielä elossa? Tai se silloin 14v. veli? Kauheat tunnontuskat varmaan, kun riitelyn takia tyttö lähti...

Vierailija
19/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että äiti olisi alkoholisti.



Minä arvostan lestadiolaisia todella paljon, elävät Jumalan sanan mukaan.

Vierailija
20/49 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi poikahan vei Piian sinne pöpelikköön. Eli tuo voi olla se surmaaja.

Tai sitten joku sellainen, jota poliisi ei kuulustellut. Esim. joka asui Paimiossa tai sen lähiympäristössä.