Olen kateellinen hesalaisille :(
Olisi niin ihanaa asua Hesassa. Ärsyttää olla " landelta" . Siellä on paljon enemmän kauppoja ja tekemistä ja ihmiset niin hienoja. Vaikka siellä on kalliimpaa, niin ois ihanaa sanoa olevansa Hesalainen!
Kommentit (84)
Mä en ainakaan kaipaa koko luontoa, paitsi merta!
t. Eräs joka asuu myös Westendissä ja joka säälii kehä III:n ulkopuolella asuvia.
olen asunut Helsingissä reilut 7 vuotta. Onhan täällä luontoakin mutta ikävä kyllä huono ilmanlaatu (varsinkin keskustassa), sen huomaa välittömästi kun menee vähän kauemmaksi esim jo Keravalle (kaveri asuu siellä). Haaveilemme muutosta jonnekin Helsingin lähettyville junaradan varrelle rivitaloon, esim Järvenpäähän. Olisi lyhyt matka myös Helsinkiin mutta edullisempaa asua sekä puhtaampi ilma, ei olisi junamatkaa kuin puoli tuntia, monilla ystävilläni menee paljon kauemmin mennä keskustaan junalla/metrolla + bussilla. Siskollani joka myös asuu Helsingissä menee 45min kun menee keskustaan bussilla + metrolla! Toisaalta tykkään kyllä asua täälläkin, juoppoja löytyy mutta niitähän nyt löytyy joka kaupungista...
Vierailija:
Sä et varmaan sit asu stadissa?
mun mutsi hipoo seittemääkymppiä ja puhuu itestään aina stadilaisena, ja sen mutsi kans, on nyt 93 v. ja stadilainen henkeen ja vereen :)