Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko on lukenut raamattua? Hämmästyin millaista

Vierailija
10.07.2007 |

sontaa siellä on! Ihan sairasta tekstiä paikoitellen.

Raamatun luettuani, olen vielä enemmän jumalaa ynnä muuta sellaista soopaa vastaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisestä raamatusta on sensuroitu niin paljon vieläkin härskimpiä juttuja pois! luin tossa taannoin monta sataa vuotta vanhaa raamattua ja siellä oli vielä vanhat jutut tallella, esim. neuvottiin sulhasta panemaan ensin äitiään ennenkuin menee naimisiin yms. :D

Vierailija
22/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei mitään Jumalaa ole mutta rippikouluun lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät Raamatusta " sontaa" , niin tuskin olet koko kirjaa koskaan avannutkaan.



Raamattu on myös kirja, joka on yhtenäinen ja jota luetaan kokonaan ja opiskellaan, eikä vain hypitä siellä täällä, koska silloin ilmoitus hämärtyy.



Raamattu on hämmästyvä kirja, pelastussanoma koko ihmiskunnalle ja löydät sieltä sellaista opetusta, jota et mistään muusta uskonnosta löydä.

Vierailija
24/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Se kertoo tylysti ja suoraan, millaista paskaa me ihmiset olemme synnin takia.

Sen sijaan satukirjoissa kehutaan ihmisiä kauniiksi ja täydellisiksi ja lopussa kaikki ovat onnellisia. Satukirjoja haluavat lukea ne, jotka eivät omaa huonouttaan voi myöntää.

Jos Raamattu olisi " satukirja" niin kai siinä olisi kerrottu kaunistellen ihmisten tekoja ja nostettu ihminen keskipisteeksi, sitä se ei kuitenkaan tee. Kukaan ihminen ei säästy Raamatussa Jumalan arviolta, koska Raamattu on Jumalan ilmoitusta.

Vierailija
25/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silti vihitty avioliittoon ja tullaan joskus hautaamaan...

Vierailija
26/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan silmien edessä, jotta saisi upet kulissit liitolleen.

Se jos mikä minusta on naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


jota nämä eivät halua kuulla, koska he haluavat loppuun asti säilyttää illuusion omasta hyvyydestään ja kaikkivoipaisuudestaan.

Vierailija
28/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


http: //www. rkk-sansa. net/



Kannattaa kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy kyllä sanoa että ihme satuja se sisältää. Monet aikuiset vielä uskovat niitä juttuja!

Vierailija
30/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten on arvon luterilaiset, tunnustatteko Koraanin yhtä pyhäksi kuin Raamatun?



Kuulun kirkkoon. En usko. En käy kirkossa, en ole mennyt naimisiin kirkossa, minua ei myöskään haudata kirkollisin menoin. En ole kastanut lapsiani, eivätkä he ole menossa rippikouluun minun toiveistani.



Sen sijaan olen lukenut heille Raamattua, Koraania, kertonut muista uskonnoista jne. Minun lapsillani on silmät auki, en tuputa heille mitään totena. Uskon jumalaankin heti, kun sen olemassa olon joku voi todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja on melkoisen vanha... älä odota sen puhuttelevan juuri oman aikasi ihmistä liian helpolla. kyllä sieltä löytyy erittäin paljon hyvääkin, kunhan jaksaa suodattaa! älä hyppää ennenaikaisiin johtopäätöksiin!

Vierailija
32/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksia pelkiksi saduiksi ja valheiksi. ihmisiä nekin ovat olleen ja bona fide kirjoittaneet! avartakaa vähän niitä putkiaivojanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan tietämyksellä varustetut ihmiset mollaa pari tuhatta vuotta sitten eläneiden ihmisten ajatuksia. Lällättäisitkö Kopernikukselle, että KAIKKIHAN NYT TIETÄÄ, ETTÄ MAA KIERTÄÄ AURINKOA, VITSIN TYHMÄ. Musta tällainen asennoituminen vaan paljastaa vittuilijan mielen köyhyyden. Raamatussa on paljon tosi fiksua kamaa ja paljon sellaista, mikä tekee meidänkin länsimaistamme (myös hyvässä mielessä!) sitä mitä ne nyt ovat. Typeryyttä tuntea jotain ylemmyyttä sellaisten ihmisten kustannuksella, jotka aikaansa nähden ovat olleet todella edistyksellisiä. Jos haluatte jotain mollata, niin mollatkaa niitä, jotka TULKITSEVAT raamattua tänäkin päivänä ikään kuin se sisältäisi esim. jotain luonnontieteellisesti varteenotettavaa faktaa.

Vierailija
34/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan testamentin Jumala varsinkin on aikamoinen ilmestys, vaikka en kaikkea UT:n tekstiäkään pysty allekirjoittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän