Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko on lukenut raamattua? Hämmästyin millaista

Vierailija
10.07.2007 |

sontaa siellä on! Ihan sairasta tekstiä paikoitellen.

Raamatun luettuani, olen vielä enemmän jumalaa ynnä muuta sellaista soopaa vastaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuota mieltä. Suosittelen kuitenkin lukemaan uuden testamentin puolelta esim. Johanneksen evankeliumia.

Vierailija
2/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pojat kelpaavat. Täysin sairas koko kirja ja että joku uskoo moiseen paskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskontotunnille kouluun eikä uskonnollisiin tilaisuuksiin hoidossa-koulussa tai missään muualla - Muutenhan sun touhus on tekopyhää ja pelkkää sananhelinää

Vierailija
4/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan selvää, että uskonto elää yleisen kulttuurin mukaan...

Vierailija
5/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän?

Vierailija
6/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen maailman aikaan, kun ko. kirja on kirjoitettu. Ja myöhemminkin.

Ei sitä tarvitse sarvet päässä lukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko lapses uskonnolisiin menoihin ja juhliin? Onko lapses kastettu?

Vierailija
8/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muutenkin sivuuttamaan VT:n ja keskittymään Uuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot haluavat kirkkohäät, pedofiilit perustavat puolueita, kaikki pitää suvaita tai on suvaitsematon...

Vierailija
10/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sä sit oot?Oletko kieltänyt osallistumisen uskonnollisiin tilaisuuksiin ja juhliin? Ettekö käy missään hautajaisissa - tai häissä?

Turha tulla sepittämään et se on niin paskaaaa - ja kuitenki käydä ko tilaisuuksissa kuuntelemassa - sitä se EPÄAITO FEIKKI on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa meille jokin asia, minkä voit todistaa ehdottoman varmaksi, oikeaksi, totuudenmukaiseksi ja ihanteelliseksi?

Vierailija
12/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei lueta raamattua koulussa. Eivätkä kuulu kirkkoon, joten ei, he eivät myöskään käy pyhäkoulussa. Ihan sama miten muiden lapsilla, mutta meidän perheeseemme ei raamattu/uskonto kuulu.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen lukenut raamattua ja se on erittäin mielenkiintoinen kuvaus aikansa elämästä. Ihminen on ihminen ja mitään uutta ei ole ollut auringon alla. Pitää muistaa, että ihminen on kirjoittanut raamatun oman aikakautensa käsitysten mukaan. Niin ja raamatun on kirjoittaneet miehet. Sekin tuo siihen uutta syvyyttä kun sen oivaltaa.

Vierailija
14/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa mä nään punasta kun nää samat huutelijat käy uskonnollisissa tilaisuuksissa ja lapset mukana uskonnonopetuksissa ym se selitetään kulttuurilla mutta paskat, ei vaan uskalleta olla mitä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta kysyn että koulussa kun uskonnolliset aamunavaukset - joulukirkkoineen niin mitä lapsenne tekevät silloin?

Vierailija
16/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt menettäkö yöunianne, mutta karu totuus on, että jumalaa ei ole. Älkää seotko.

Vierailija
17/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin se oli se alkuräjähdys =D

Vierailija
18/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateistit haluaa kirkkohäät Jumalan kasvojen edessä.

Vierailija
19/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo tylysti ja suoraan, millaista paskaa me ihmiset olemme synnin takia.



Sen sijaan satukirjoissa kehutaan ihmisiä kauniiksi ja täydellisiksi ja lopussa kaikki ovat onnellisia. Satukirjoja haluavat lukea ne, jotka eivät omaa huonouttaan voi myöntää.

Vierailija
20/34 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin " en usko jumalaan, joka on sitä paitsi tyhmä jätkä" -lausahdus kertoo sanojastaan sen, että pilkkaa sitä, minkä samaan aikaan väittää olevan olematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme