Moniko on lukenut raamattua? Hämmästyin millaista
sontaa siellä on! Ihan sairasta tekstiä paikoitellen.
Raamatun luettuani, olen vielä enemmän jumalaa ynnä muuta sellaista soopaa vastaan.
Kommentit (34)
vain pojat kelpaavat. Täysin sairas koko kirja ja että joku uskoo moiseen paskaan!
Ei uskontotunnille kouluun eikä uskonnollisiin tilaisuuksiin hoidossa-koulussa tai missään muualla - Muutenhan sun touhus on tekopyhää ja pelkkää sananhelinää
Onhan selvää, että uskonto elää yleisen kulttuurin mukaan...
Siihen maailman aikaan, kun ko. kirja on kirjoitettu. Ja myöhemminkin.
Ei sitä tarvitse sarvet päässä lukea...
Osallistuuko lapses uskonnolisiin menoihin ja juhliin? Onko lapses kastettu?
Suosittelen muutenkin sivuuttamaan VT:n ja keskittymään Uuteen.
Homot haluavat kirkkohäät, pedofiilit perustavat puolueita, kaikki pitää suvaita tai on suvaitsematon...
mikä sä sit oot?Oletko kieltänyt osallistumisen uskonnollisiin tilaisuuksiin ja juhliin? Ettekö käy missään hautajaisissa - tai häissä?
Turha tulla sepittämään et se on niin paskaaaa - ja kuitenki käydä ko tilaisuuksissa kuuntelemassa - sitä se EPÄAITO FEIKKI on
Kerropa meille jokin asia, minkä voit todistaa ehdottoman varmaksi, oikeaksi, totuudenmukaiseksi ja ihanteelliseksi?
..ei lueta raamattua koulussa. Eivätkä kuulu kirkkoon, joten ei, he eivät myöskään käy pyhäkoulussa. Ihan sama miten muiden lapsilla, mutta meidän perheeseemme ei raamattu/uskonto kuulu.
Mutta olen lukenut raamattua ja se on erittäin mielenkiintoinen kuvaus aikansa elämästä. Ihminen on ihminen ja mitään uutta ei ole ollut auringon alla. Pitää muistaa, että ihminen on kirjoittanut raamatun oman aikakautensa käsitysten mukaan. Niin ja raamatun on kirjoittaneet miehet. Sekin tuo siihen uutta syvyyttä kun sen oivaltaa.
Siinä kohtaa mä nään punasta kun nää samat huutelijat käy uskonnollisissa tilaisuuksissa ja lapset mukana uskonnonopetuksissa ym se selitetään kulttuurilla mutta paskat, ei vaan uskalleta olla mitä ollaan.
mielenkiinnosta kysyn että koulussa kun uskonnolliset aamunavaukset - joulukirkkoineen niin mitä lapsenne tekevät silloin?
Älkää nyt menettäkö yöunianne, mutta karu totuus on, että jumalaa ei ole. Älkää seotko.
Ai niin se oli se alkuräjähdys =D
ateistit haluaa kirkkohäät Jumalan kasvojen edessä.
Se kertoo tylysti ja suoraan, millaista paskaa me ihmiset olemme synnin takia.
Sen sijaan satukirjoissa kehutaan ihmisiä kauniiksi ja täydellisiksi ja lopussa kaikki ovat onnellisia. Satukirjoja haluavat lukea ne, jotka eivät omaa huonouttaan voi myöntää.
Vähän kuin " en usko jumalaan, joka on sitä paitsi tyhmä jätkä" -lausahdus kertoo sanojastaan sen, että pilkkaa sitä, minkä samaan aikaan väittää olevan olematon.
olet tuota mieltä. Suosittelen kuitenkin lukemaan uuden testamentin puolelta esim. Johanneksen evankeliumia.