Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ TAMMITENAVIEN alkuviikko vko 28 ~~~

09.07.2007 |

Tässäpä uusi pino tälle viikolle. Pistän kuulumisia alle =)

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tervetuloa uudet! Itse kirjoitan tänne aika harvoin mutta käyn päivittäin katsomassa muitten kuulumisia.

Oltiin eilen np-ultrassa, rv 11+0. Kylläpä jännitti mutta kaikki tais olla hyvin. Lekuri oli kovin harvasananen ja kaiken infon joutu lypsään. Pituutta oli 42mm ja turvotus 0,7. Tyyppi ei niinkään heiluttanu käsiä mutta lantioliikkeet oli vaikuttavia.

Kävi säkä! Ekalla neuvolakäynnillä sanoin että voin sitten mennä vapaaehtosena kaikkiin tutkimuksiin mitä on tyrkyllä. No, siks tää mun ultraus tehtiin jollain ihkauudella laitteella missä 3D ja sais siis hienoja 3D-kuvia kotiinviemisiks. Saan myös toisen ultrauksen ilmaseks samaisella laitteella sitten viikolla 20.

sukupuolesta: ultrasta tuli aikas poika-olo. Livekuva oli selkee mutta jalat vähän tiellä. Kuvistakin on moni jo kattonu että jotkut kasseja muistuttavat systeemit siellä on.. Ja se lääkäri kiirehti sanoon että hän ei kommentoi sukupuolta ennen puoltaväliä, mistä meille molemmille tuli jotenkin semmonen tunne että se näki sukupuolen. Noo, tää nyt vaan on semmonen tunne.

horoskoopeista: minä kauris ja mies leijona. Silti tullaan hyvin toimeen =)

hankinnoista: mitään ei oo ostettu. Saadaan lähes kaikki lähisuvulta. Siskolta esim. rottinkinen kehto ja veljen nuorimmaiselta aikanaan pinnasänky, joka on ollu mulla silloin 70-luvulla =)

masusta: eipä taida olla kasvanu. Tissit kylläkin ja jostain syystä rintakehän ympärys jopa 10cm vaikken oo lihonnu kun ei ruoka hirveesti maistu eikä paljoo jaksa syödä. Muilla vastaavaa?

hiivasta: itekkin taidan hakee tänään canestenia. Hyvä keino välttää hiivaa on harrastaa seksiä heittämättä ns. rojuja torveen. Se ja omat eritteet ei oo hyvä yhdistelmä näin raskaana ollessa - tulee hiivaa.

Heippa tältä erää!

T: Xena ja masukki 11+1

Vierailija
22/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen!

np-ultra on takana päin ja kaikki oli hyvin. Kuukautsista laskettuna päiviä olisi ollut rv 12, ultra näytti rv 12+5. Laskettu-aika pidettiin ennallaan. Itse en aijo edes laskettua-aikaa kertoa, vain että vauvan olisi tarkoitus syntyä tammikuun lopulla (LA 18.1).

HOROSKOOPPIG: Meiltä löytyy vesimies, tytär 5v, ja todellakin omalaatuinen ja hämmästyttävän älykäs tyttö. Otan mielelläni toisen vesimiehen  Nuorempi tytöistä (pian 4v) on scorpioni ja todellakin oikea scorpioni...on äiti kyllä tyttöjensä kanssa helisemässä. Kauhulla odotan jo tulee murrosikää yms...

Mies on kauris ja itse olen vaaka.

SAMMERMANNI: Eli aika paljon on samoja horoskorppi merkkejä siellä mitä meiltä löytyy.

Laitanpa vielä gallupin, että USKOTTEKO HOROSKOOPPEIHIN G!?

Itse en mihinkään ¿iltasanomat¿ tyyliseen päivän horoskooppiin usko. Mutta muuten ne kyllä pitävät hyvin paikkansa. Vrsinkin jos tietää horoskoopin lisäksi nousevan merkin yms...

IPU71:/LAPSILLE KERTOMISESTA: Kerroin eilen meidän tytöille (5v ja liki 4v) Vanhempi mielestäni ymmärsi asian hyvinkin..näytin ultra kuvankin ja kysyi- ai olitko sä röntgenissä vai? Ja nauroi että äitille tulee ¿näääiiinn- iso maha.

Kerroin sitten että vauva on vielä pienen pieni ja sen täytyy kasvaa vielä siihen asti kun joulupukki on käynyt. Isompi oli aivan innoissaan. Pienempi meidän tytöistä katsoi ultra kuvaa ja kysyi onko mun vatsa sisältä musta, ja sitten kysyi missä sen vauvan toinen jalka on (kuvassa näkyy vain yksi jalka) totesi sitten että se näyttää ihan norsulta. Ja sanoi että ¿ nyt mulla on vähän kiire...mun on mentävä moi... (oli kotileikit vielä kesken)

Eli näin meillä reagoitiin...

HANKINTAG: Meilä on kaikki säätetty...tietenkin kahden tytön jlkeen vaatteet on aika vaaleanpunavoittoisia. Itkuhälyttimen hankin vanha kun on mennyt rikki ja varmaan ostan muutaman liinan lisää. Mitään en ole vielä varastosta kaivanut... katsotaan sitten kun jään töistä kotiin. Ja saan rutistettua muutaman tentin ja lopputyön.

Imetysliivejä täytyy hankkia ja imetyspaitoja.

JUSTUS08: Itselläni on sellaisia hikoilu/ahdistukohtauksia(tulee kauhea hiki ja sellainen olo ettei saa kunnolla happea). Joten meillä kylmäilmapuhallin puhaltaa kylmää ja vipperä pyörii yötä päivää makuuhuoneen katossa..öisin availen ikkunoita jne... ja mies on innoissaan...raukka joutuu muumioitumaan peiton alle öisin ettei jäädy.

JUSTUS08: Jännä että sanoivat istukan paikan, meille np-ultrassa sanottiin ettei istukan paikkaa näe koska se on niin iso että on tavallaan koko kohdunympäri ja vasta myöhemmässä vaiheessa etsii paikkansa. (itse muistelen että aikaisimmissa ultrissa np-ultrassa on jo sanottu istukan paikka...siksi olin aika ihmeissäni tuolla ultrassa. En ole koskaan ennen kuullut että istukka olisi koko kohdunympäri??) Joten kerro ihmeessä mitä siitäkin sanottiin!?

Pikkuinenko rv 12+4 (ultran mukaan 13+2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinenko, outo selitys istukasta!!¨Meinaan kyllä mulle on vaan sanottu ekassa ultrassa aina sen paikka eikä se mitenkään " hae paikkaansa" .

G_Uskom jonkin verran, en fanaattisesti horoskooppeihin, juuri etenkin jos tietää koko astrologisen kartan. Olen ollut yhdellä Seppo Tanhuan astrologialuennollakin ja oli se kyllä vaikuttavaa. Koen että se on YKSI TAPA tarkkailla ihmisyyttä ja elämää, muttei suinkaan ainut.

Oma vesimiestyttöni on muuten ihana, mutta hieman huumorintajuton. Poika-kauris siis-on todellinen tilannekomiikan mestari.

Huomenna se eka ultra, mutta np vasta myöhemmin.

Oletko TAMMITYNNYRI jo miettinyt tuplien merkkiä? Me on aateltu ehkä Herculesta kääntyvillä etupyörillä eli Twin Raptoria.

Vierailija
24/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään lääkärin kanssa puhumassa pahoinvoinnista ja väsymyksestä ja laitto mut viikoksi saikulle. saapahan vähän levätä. lääkäri sanoi että rv 12 pitäis pahoinvoinnin helpottaa eli viikon päästä mut oon kyll kuullut et joillain voi kestää koko raskaus mut saas nähdä...

joku mietti et onko hän ainoa joka ei oo käynyt np-ultrassa joten ei oo ainoa, minä olen vast ens viikolla menossa.

me ollaan saatu tutuilta vauvantarvikkeita, itse en ois halunnut vielä ottaa niitä vastaan ku pelkään et se tuo huonoa onnea tai jos vaik käy niin että vauvalla kaikki ei oo hyvin niin kiva niitä on sit palauttaa...

vaatteet hieman kiristää mut mahtuu viel päälle, on toi maha vähän pyöristynyt mut ei sitä viel oikein näe. toivon tosissaan et masukilla kaikki ois hyvin, niin kovasti oon toivonut tätä vauvaa...

mimmu-83 ja masukki rv 11+2

Vierailija
25/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppeihin tulin vastailemaan.

Horoskooppi: Itse olen skorppioni ja kuulemma melko tyypillinen sellainen. -Omistushaluinen, mustasukkainen, intohimoinen, tunnollinen jne. Mieheni on kauris, joka on erittäin kiltti ja uskollinen ja sopii hyvin skorpparille. Eipä ole ollut valittamista. Kumman hyvin hän jaksaa minun oikkuilujani välillä. ;-) Vauvan laskettu aika on 8.1. ja niin paljon olen perillä horoskoopeista, että en edes tiedä missä kohtaa kauris vaihtuu joksikin muuksi, mutta ilmeisesti vauva olisi tulossa isäänsä ja siis horoskoopiltaan kauriiksi. Jos tulee etuajassa niin saadaan jännätä sattuuko isän syntymäpäivälle.

Tarvikkeista: Valmiina meillä on ainoastaan pari pienen pientä bodyä, jotka kylläkin ovat lyhythihaisia. -Odotimme aikaisemmin siis kesävauvaa. Sängyksi ajattelimme hakea mummolasta vanhan pinnasängyn, jossa isänikin on nukkunut. Siinä ei tosin ole nykyaikaisia hienouksia kuten nostettavaa pohjaa ja käännettäviä laitoja, mutta ajattelimme silti selvitä sillä. Ainakin osan muistakin tarvikkeista olemme ajatelleet hankkia käytettyinä jos vaan kunnollisia löydämme. Onneksi se ei ole ihan vielä tämän hetken asia. Ihan kaikkea emme raaskisi uutenakaan ostaa.

Vielä vähän omaa napaa: Meillä oli niskapoimu-ultra jo viime viikon keskiviikkona, mutta en ole vielä ehtinyt siitä mitään kirjoittaa. Kaikki oli ihan kunnossa. Pikkuinen siellä jumppasi raajojaan oikein urakalla, kuulemma. Olin vähän pettynyt kun lääkäri ei pyynnöstäni huolimatta suostunut kääntämään kuvaruutua sillä lailla, että minäkin olisin nähnyt siitä jotain. Hän oli ilmeisesti hieman kokemattomampi ultraaja ja halusi tehdä mittauksensa rauhassa. Kuvaruutu käännettiin minun katsottavakseni kaksi kertaa, jolloin näin muutaman sekunnin vilauksen pikkuisesta. Onneksi mieheni sentään sai katsella lääkärin selän takana ihan rauhassa. Saatiin kolme kuvaa, joita olenkin sitten kotona katsellut useaan otteeseen.

Peruin sen ajan, joka minulle varmuuden vuoksi annettiin lapsivesitutkimukseen. Päädyttiin siihen, että käydään nämä normaalit seulat ihan rauhassa ja mennään punktioon sitten jos on aihetta.

Nyt lepäilemään, sillä olen taas flunssassa. Minulle iskee nyt näköjään ihan kaikki taudit mitä vain on liikkeellä. Ai niin, varasin huomiseksi kampaajan ja aion ottaa permanentin, vaikka sanotaankin, että se ei kaikilla raskausaikana kunnolla onnistu. Täytyy kuitenkin kokeilla ja purra sitten hammasta jos menee pieleen. Pitäkäähän peukkuja, että hiukseni eivät tee tenää raskaushormoneista johtuen. Kivaa vähän hemmotella itseään!

Siru-Sofia ja Pikkuinen rv14+0

Vierailija
26/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aivan valtava suursiivous meneillään! Sain viikon lomaa ja haluan saada kaiken kuntoon ennenkuin asuntomessut alkavat. Olen messuilla tosiaan aamusta iltaan, ja kauhistuttaa jo nyt ajatus mille koti aina iltaisin näyttää... *huokaus*. Vein jätesäkillisen uffille, ja itsepalvelukirpparille pari ikean kassillista. Nekin heitän uffille sitten mitä sieltä jää, en enää jaksa tätä tavara määrää!

Gallupeista:

ruokahalu on tullut tännekin! Nälkä on ja useasti, nyt varmaan lähtee painokin nousuun ;)

Hankintoja: muutaman pienen bodyn ostin alesta. Sitteri täytyy hankkia, ja ehkä muutama kantoliina (edellisten lisäksi :). Olen miettinyt ostaako tuplarattaat käytettynä vai ei, mutta en ole vielä tullut mihinkään tulokseen. Riippumaton aion hankkia.

Töistä: voi olla että jään pois jo kuukautta ennen äippäloman alkua, viimeksi tein niin. Katsellaan tätä omaa oloa....

Sukupuolesta: tuntemukset vaihtelee laidasta laitaan :) Ehkä hiukan poika olo?

Lapsille kertomisesta: Olemme ajatelleet venyttää mahdollisimman pitkälle, mutta väistämättä varmaan sivussa kuulee...

Horoskoopeista: täältä löytyy vesimies mamma, erikoinen tunnen usein olevani itsekin :) mies on skorpioni, ja lapsi on kaksonen. Niin että aikamoiset yhdistelmät meillä :). Omat vanhempani ovat oinaita, ja veljeni härkiä, olihan sitä siinäkin!

Sitten vielä tuosta istukan paikasta... kättärillä ei suostunut ultraaja kertomaan, sanoi että he eivät tutki mitään muuta kuin pakolliset asiat. Aika tiukkaa on tuo nykyään noissa ultrissa, kun ilmeisesti on tullut niin paljon kaikenlaisia pyyntöjä.

Nyt tuli mies kotiin, kaipa sitäkin on mentävä tervehtimään :)

Hyviä vointeja kaikille!

Mantelihammas ja napu 14+2

Vierailija
27/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käynyt näitä tekstejä lueskelemassa, mutta nyt vasta sain itsestäni irti ja päätin kirjoitella!

Eli vähän tietoa itsestä:

minä 26, mies 29, eppulainen 1 v 2 kk, koira, päijät-hämeessä asustellaan.

LA 26.1 tai 27.1 varmistuu sitten ensi viikon maanantaina kun on tuo np- ultra. Paha olo oli vallan kauhia ja kesti semmoiset neljä viikkoa onneksi nyt on pikku hiljaa helpottanut. Nyt on vaan kauhia väsymys.

HoroskooppiG: ite kala, mies ja eppulainen härkiä

HankintaG: Kaikki tavarat on tallessa pikku herralta, vaatteita joutuu sitten jossain vaiheessa ostamaan jos tulokas onkin neiti. Alussa mennään kyllä samoilla eihän sillä värillä ole väliä.

Sarode + tulokas 11+3

Vierailija
28/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ajattelin että hankkiako tuplarattaat vai ei. Talvi on niin hankala aika sen suhteen, vielä kun tuo esikoinen on samaa mallia kuin äitinsäkin, eli tappijalka. Ei välttämättä jaksa lumessa tarpoa, ja kuitenkin aikomuksena on liikkua runsaasti. Puistotkin on meistä vähintään parin kilometrin päässä. Mutta toisaalta tyttö mielissään matkustaa myös selkärepussa jos niikseen tulee. Ja jos tammikuun vauva tulee yhtään siskoonsa niin ekat kolme kuukautta rattaat seisoo käyttämättöminä. Eli ehkä vauvuli sitten matkustaisi liinassa? Mietityttää vaan jos on kylmä, ja sitten se vauvan " pakkaaminen" sinne takkien sisälle... No onneksi on aikaa pähkäillä!

Vierailija
29/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä eka poika on horoskooppimerkkiä: vesimies, ihana luonne.

toinen poika on: rapu, niinkuin minä itekin ja mies on vaaka.

ihanaa kun on vilpoiset säät ollut, helpompi tän raskaudenkin kanssa olla, ei oo turvotusta ainakaa. joku kyseli onko tuntemuksia kumpaa sukupuolta tuleva vaavi on, kyllä se poika voittoinen olo on taas, niinkuin oli edellisissäkin raskauksissa. :-)

Vierailija
30/66 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen voimakasluonteinen ja levoton jousimies ja mieheni on tasapainoisempi vaaka. Tuntuu toimivan, koska olemme vastakohtia. Välillä raivostuttaa kumpaakin, mutta ei samanlaisen kanssa voisi elää.

Lapsi meillä on isänsä mallia seuraten vaaka. Ex-aviomieheni oli rapu, ja se ei toiminut yhtään, liian erilaiset luonteet. No en nyt tiedä onko sillä horoskoopilla mitään tekemistä asian kanssa.

Sellaisia lyhyesti.

ipu 12+3

Vierailija
31/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Eilen oli varsin surkuhupaisa NP-ultra. Oltiin siellä yli 1,5h ja ultrattiin oikein rahan edestä!

En menny ultraan niskapoimun vuoksi, vaan haluttiin nähdä vauveli. Mutta en kuitenkaan hannonu sanoa, ettei sillä mitalla niin väliä ole. Eli ei siis saatu vauvaa oikeaan asentoon, eikä saatu puoleen tuntiin niskapoimua mitattua (mutta kaikkea muuta ihanaa siis tuli nähtyä). Sit ultraaja passitti mut välipalalle ja pääsin ultraan uudelleen 30min kuluttua. Mittaus saatiin tehtyä heti. Kyllä oli paikat sen jälkeen hellinä! Ultrattiin sekä mahan päältä, että sisäkautta.

Eniten harmitti se, kun ei saatukaan ultrasta videota kotiin, kuten edellisestä saatiin (laitteet uusiutuneet).

Ja sitten se istukkajuttu. Oli neuvolalääkärin tiedoissa tosiaan puutteita. Eli ei tosiaankaan voi vielä tietää istukan paikkaa, kuten Pikkuinenko kertoikin jo.

Justus rv13+1 (la pysyi samana)

Vierailija
32/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kuulumiset: NP-ultra oli viime viikolla ja siellä kaikki hyvin. Laskettua aikaa siirrettiin tasan viikolla eteenpäin. Ilmeisesti gyne oli tehnyt ekassa ultrassa jonkin pienen mittavirheen, kun oli siirtämässä laskettua aikaa yli kahdella viikolla eteenpäin. Se olisi tarkoittanut, että tärpännyt kierto olisi ollut n. 45 päivää, josta lienee jo aika epätodennnäköistä raskautuakin. Istukan paikkaa kysyin minäkin ja vastaus oli, että tässä vaiheessa istukkaa on vähän kaikkialla, joten paikka katsotaan vasta seuraavassa ultrassa. Näin siis Kättärillä.

Paha olo alkaa helpottaa vähitellen. Edelleenkin roskaruokaa tekee mieli ja potan tyhjentäminen esikoisen jäljiltä tökkii. Äitiysvaatteisiin en ole vielä siirtynyt, mutta löysempiä vaatteita hakee kaapista koko ajan.

Horoskoopeista: Minä olen skorppari, mies ja poika kaksosia. Kaikki kai aika tyypillisiä lajinsa edustajia niin hyvässä kuin pahassakin :) Horoskooppeihin en muuten usko, mutta luonnehoroskoopeista löytyy välillä aika osuvia kuvauksia.

Hankinnoista: Me on säästetty 2-vuotiaan esikoisen jäljeltä kaikki eli hankittavaa ei pitäisi olla paljon. Tuplarattaita tuskin ostetaan, korkeintaan seisomalauta. Yritetään pidemmistä retkistä selvitä esikoinen rattaisiin + juniori liinaan -tyylillä. Pinnis, sitteri ja turvakaukalo ovat valmiina. Vaatteita pitää varmaan ostella. Esikko oli kesävauva ja lisäksi lonkkalastan takia siirryttiin heti vaatekokoon 60-62, joten pieniä ja lämpimiä vaatteita meiltä ei löydy valmiina ollenkaan. Vaateostoksilla käynti ei onneksi ole yhtään vastenmielistä :) Äitiyspakkausta tuskin otetaan, vaikka tämänvuotisen pakkauksen sisävaatteet ihania ovatkin.

Toivottavasti vähän aurinkoisempaa viikon jatkoa toivottelee

-Tintti ja pikkuinen rv. 13+

Vierailija
33/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, neuvolalääkärissä käyty ja viikot eivät odotetusti vastanneet kuukautisa eli olen 10+4 sijaan rv 14+4 ja la.5.1.

Lääkäri oli ällö hikinen puolikalju ukko, joka ei osannut hommaansa, joten kirjoittikin lähetteen Kättärin päivystykseen, jonne yritän sit huomenna ehtiä. Vauvanhoito-ongelmaa vähä pukkaa, kun ei sinne tutkimushuoneeseen voi ottaa vauvaa mukaan.

Muuten oli sydän paikallaan ja pomppis kauheesti=) Ei tässä tutkimuksessa myöskään löytynyt enempää porukkaa sieltä-HUH!!!!! Kaksosia ei olis kyllä ihan tosta vaan osannu sulattaa samalta istumalta.

Että semmosta. Sain samalla liikuntaa, kun kaatosateessa fillaroin sen kilsan kotoa neuvolaan=)

Vierailija
34/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan aikoihin käynyt kirjoittelemassa ja tämän viikon pinokin oli lukematta. Ajattelin että onkohan kaikki alkaneet toipumaan normaaliin raskauskuntoon kun on kirjoituksia alkanut tulla tosi paljon.

Vierailija
35/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen NP-ultrassa ja varhaisessa seerumiseulassa. Siellä se vauva liikkui kovasi. Pää-pyllymitta oli 5,4 ja niskaturvotus 1,3 eli kaikki oli hyvin. Nyt vaan odotellaan seerumiseulan tuloksia, joiden perusteella saan sitten riskiluvun. Sain katsella ultrausta (ei muuten tehty mahan päältä) koko ajan ja mukaan sain yli 10 kuvaa, myös sellaisen 3d tai 4d kuvan. Ultran mukaan olin viikolla 12+0 enkä 11+3 niinkuin alunperin arveltiin. Vahva poikatunne tuli ja lääkärikin sanoi, että jos arvata pitäisi niin poika se voisi olla. Lääkäri näytti myös ultraa alhaalta päin eli näkyi pylly ja heiluvat jalat - tosi hauskan näköistä. Olisiko pitänyt saada myös joku reisimitta?

Toukomaa ja Nuppu 12+1

Vierailija
36/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö lääkäri oikeasti näkemään viikolla 12+0, että onko lapsi poika vai tyttö?

Toukomaa ja Nuppu 12+1

Vierailija
37/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen ja kokenut ultraaja voi nähdä sukupuolen viikosta 8 jo. Mut ultrannut lääkäri ei olis kyllä huomannut vaikka kohtuun olis eksynyt iso herätyskello!!!! Illalla menen päivystykseen lähetteellä, niin joku tutkii joka osaa.

Vierailija
38/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammermanni, kävin myös tänään lääkärintarkastuksessa ja kokemukset kuulostaa pelottavan samalta! Siis hikinen, lähes kalju ja punasteleva ukko. Neuvola-aika kesti kymmenen minuuttia sisätutkimuksineen ja ultrineen kaikkineen! Lääkäri totesi vain että tää oli nyt tässä, sinullahan on jo kokemusta raskaana olosta joten tiedät mitä tehdä? Juurikin näin... eli siis lopulta, mitä hyötyä tästä käynnistä oli? Painoa, eikä verenpainetta mitattu, ei mitään. Lääkäri merkkasi vaan sydänäänten ja liikeiden kohdalle plussaa ja lapsiveden määräksi normaalin. Ettehän vaan sattumalta ole malmin alueen neuvolassa?

Vierailija
39/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi vahva tyttö-olo. Edellisessä raskaudessa ei mitään oloa ollut ja poika tuli. Nyt on todella vahva fiilis, että masussa on tyttö vauva. En tiedä miksi?

En kauheasti uskalla puhua kenellekkään tästä olosta kun on toi poikalapsi jo olemassa niin kaikki ajattelee, että tunne on toiveen mukana tullutta. Meidän suvussa odotetaan kauheasti tyttöä, niin en viitsi myöskään lietsoa toiveita sinne suuntaan.

Me ollaan kyllä menossa 4D ultraan kysymään muunmuassa sukupuoli. Eli se saadaan tietää jokatapauksessa. Ihan mukavaa hankintojen kannalta ainakin, sillä meillä on kaikki valmiina pojalle. Oikeastaan mitään ei siis tarvitse hankkia jos poika tulee :)

Vierailija
40/66 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli sitten se np-ultra mullakin ja kaikki vaikutti normaalilta.pää-perämitta oli kuulemma " yli jonkun" arvon ja laskettu aika katsottiin sit lakimitan mukaan ja se ei muuttunut sit mitenkään. en vaan ihan kässänny mikä merkitys sillä pää-perämital sit oli?

ultraaja oli muutenki tosi hiljanen ja se vaan siin mittaili kaikkee eikä näyttäny mulle vaavia ku vaa ihan lopus vähän aikaa. kuvia otti monia ja antoi mulle vaan kaksi mukaan......=((

että tämmöttist tääl tänään. mukavata loppu viikkoa kaikille=)))

t.magilla ja toukka 12+3