Sirpa ja pojat Sellossa tänään :).
Pakko raportoida julkkisbongaus, kun Selänteistä täällä niin usein puhutaan ;D!
Kommentit (28)
Tyhmä kuin saapas ja näyttää hiireltä. Teemukin pettää sitä jatkuvasti.
Kaunis nainen se on, ei todellakaan hiiren näköinen. Pettämis juttuihin en ota kantaa sen enempää kuin että, en ole Teemun nähnyt pettävän.
Kai hän on hiukan ulkoisesti parantunut vuosien myötä, mutta tusinatytöt on tusinatyttöjä. Seksikkyyttä esim. ei naiseen saa, jos sitä ei ole naiseen alunperin annettu, pituuttakaan ei saa. Eli jokin keskinkertainen jokamiehen tytön fiilis siitä Sirpasta on minulle aina jäänyt, eräänlainen permanentti-fiilis, en voi sille mitään. Naista isolla N:llä hänessä ei koskaan ole ollut, hän kuuluu niihin " luokan ehkä pikkusievin, mutta ei naisellisin" -lahkoon.
Minusta Sirpa ei näytä leikellyltä ainakaan. Hoikka oli ja tiukat farkut istuivat hyvin ;).
No oletko joskus ylipäätään nähnyt Teemun? Ja useimmiten kai petetään katseilta piilossa? En minä ainakaan ole koskaan nähnyt kenenkään naivan esimerkiksi ravintolan pöydällä.
Jaha lähiömammat on Sirpalle kateellisia.
Voi kun olette hellyttävän läpinäköisiä, ei ole omaa elämää ei.
Vierailija:
No oletko joskus ylipäätään nähnyt Teemun? Ja useimmiten kai petetään katseilta piilossa? En minä ainakaan ole koskaan nähnyt kenenkään naivan esimerkiksi ravintolan pöydällä.
On sukulainen. En jatka tästä aiheesta enempää.
10
tiedän teemun elämästä kaiken. uskaltakaakin epäillä sanojani... tai sitä, että en muka olisi se, kuka väitän olevani.
ps. 10, olet lapsellinen
Vierailija:
tiedän teemun elämästä kaiken. uskaltakaakin epäillä sanojani... tai sitä, että en muka olisi se, kuka väitän olevani.ps. 10, olet lapsellinen
joka on hänen sukulaisensa. Sulla tuntuu sen sijaan olevan vaikeuksia luetunymmärtämisessä.
Ihan oikeestiko luulet että täällä ei käy julkkisten sukulaisia? Ei välttämättä tarvitse olla edes läheinen. Minä olen yhden missin ja sukulainen, nimeä en nyt viitsi sanoa, koska ruvetaan haukkumaan heti, ja se ei ole kivaa.
Julkkiksilla on myös sukulaisia, ei pelkästään taviksilla.
teemu pettääki sirpaa mun kanssa. repikää siitä, hyeenat.
Vierailija:
teemu pettääki sirpaa mun kanssa. repikää siitä, hyeenat.
Sullakin tuntuu olevan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. En epäillyt, ettei 10 ole nähnyt Teemua, vaan kysyin, onko nähnyt. Kaksi ihan eri asiaa.
Ja ihan ohimennen heitän epäilyksen, että harva naimisissa oleva varmaan tulee pettämään sukulaisten silmien alle. Itse ainakaan en ole koskaan nähnyt kenenkään sukulaiseni pettävän puolisoaan, mutta eihän se tarkoita, että kukaan heistä ei silti ole voinut niin tehdä.
14
Vierailija:
Itse ainakaan en ole koskaan nähnyt kenenkään sukulaiseni pettävän puolisoaan, mutta eihän se tarkoita, että kukaan heistä ei silti ole voinut niin tehdä.14
Kuuluu sarjaan " ei minkään näköinen" eli tavallinen pallinaama.
Ei varsinaisesti. Lue rivien välistä.
14
Vierailija:
Ei varsinaisesti. Lue rivien välistä.14
Jos ei ole nähnyt pettävän, niin silloin ei ole. Yksinkertaista, mitä siihen enää mitään lisäilemään, tai ainakaan mitään olematonta jota ei ole nähnyt?
Ei ota kantaa, mutta ei ole nähnyt Teemun pettävän. Silti Teemu on voinut pettää... tai sitten ei. Ihan kuin minunkin sukulaiseni. En ole nähnyt pettävän, silti se on voinut tapahtua tai sitten ei.
Mun mielestä vaan typerää tulla tänne hehkuttamaan sukulaisuuttaan johonkin julkkikseen. Jos täällä puhuttaisiin omien sukulaisteni asioista, en tasan varmasti tulisi retostelemaan sukulaisuuttani.
Ja huom. En myöskään itse ole ottanut kantaa siihen, onko Teemu pettänyt vai ei. En tunne kyseistä henkilöä, en ole koskaan nähnyt, eikä suoraan sanoen kyllä hänen sukupuolielämänsä kiinnosta yhtään.
14
Joskus mietin onko se käynyt kauneusleikkauksessa tai muuten jotenkin vähän muuttanut piirteitään. Näyttää nykyisin jotenkin niin " amerikkalaiselta" ?