Te varattujen kanssa olevat,Kuinka teidän salasuhteessa voi
ikinä puhua mistään luottamuksesta tai rehellisyydestä?
Kommentit (87)
Vierailija:
8, olet suloinen, hyviä päiväunia!
Varmaan iltapäivällä otan nokoset, kun lomalla olen.
8
t. yksi perheellinen nainen, eikä silti moralisti
Kuulin jälkeenpäin tältä naiselta, että mies haukkui omaa vaimoaan( ei laita ruokaa, ei helli jne) ja tavallaan siis puolusteli omaa tekoaan ja kertoi kuinka ihmeellistä rakkautta heidän välillään oli... ehkä, mutta luulenpa, että tässäkin oli kyseessä pelkästään seksistä, toisen puolelta rakastumisesta, mutta seksin perässä se mies vain oli. Jos jotain muuta olisi ollut, olisi mies lähtenyt.
Tässähän ei ole pakko kummankaan olla, jos ei halua. Koska kaikki perustuu täydelliseen vapaaehtoisuuteen - eikä esimerkiksi taloudellisen tilanteen tai lasten aiheuttamaan pakkoon - niin ei silloin tarvitse toisen menemisiä ja tekemisiä kytätä eikä miettiä.
Olen suhteessa varattuun mieheen ja jotenkin aina ihmettelen miehen epärehellisyyttä. En usko, että hän on minulle rehellinen, koska ei ole vaimolleenkaan. Jos eroaisi vaimostaan, en varmaan olisi valmis jatkamaan suhdetta, vaikka mies niin luuleekin.
Minä olen sellainen petetty vaimo. Minun miehelläni oli toinen nainen, jota pelasi juuri sillä vaimoni ei ymmärrä minua kortilla.
Nainen roikkui mukana vuoden-kaksi. Sinä aikana saimme lapsen exäni kanssa. Toinen nainen pelästyi ja hankkiutui raskaaksi ja vaati miestä jättämään minut. Otti minuun yhteyttä, kertoi kaiken ja minä heivasin petturimiehen ulos.
Ex ei kuitenkaan mennyt sen kakkosen luokse, joka oli raskaana, vaan hankki uuden 20v tsypyn. Joten loppujen lopuksi kakkonenkin oli yksin lapsen kanssa. Kelatkaa kakkoset!
Ei petturimiehet mitään rakkaussuhdetta teistä halua. Olette vaan egon pönkittäjiä ja fantasian toteuttajia. Korvattavia, kuten me vaimotkin.
Edelleen ihmettelen, mitä sinkkuihmiset ja onnelliset sellaset tekee vauvalehden palstalla?