Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te varattujen kanssa olevat,Kuinka teidän salasuhteessa voi

Vierailija
08.07.2007 |

ikinä puhua mistään luottamuksesta tai rehellisyydestä?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun keksit, että haluatkin enemmän, ei niitä miehiä olekaan mistä ottaa?

Minä rakennan tulevaisuutta nyt sen miehen kanssa, jonka kanssa haluan olla loppuelämän. Jos suhde päättyy,sitten päättyy. Enpähän ainakaan ole tuhlannut aikaani varattuihin vaan tehnyt töitä sen eteen, että minulla on suhde myös myöhemmin.

Seksi on hyvää nytkin. En tarvitse miestä pelkkään seksiin. Halusin ihmisen joka tajuaa minut puolesta sanasta ja sen löysin. :)

Vierailija
42/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksin, vaikken eläkään parisuhteessa.

Ehkä joskus haluan rakentaa tulevaisuutta jonkun kanssa, mutta nyt en halua. En halua myöskään elää selibaatissa, enkä halua käydä baarissa pokaamassa seksiseuraa, josta ei tiedä mitä saa. En halua sinkkumiestä, joka jää vonkaamaan oven taakse (kokeiltu on muutamia, kaikki kuvitteli saavansa suhteen). Seksi- ja ystävyyssuhde varattuun mieheen (jonka olen tuntenut 11 vuotta, ennen omaa jo kariutunutta avioliittoani ja ennen hänen liittoaan) on sopiva ratkaisu tällä hetkellä.

Vierailija:

Mietin vaan äitiäini, joka jäi yksin 50 vuotiaana kun isä kuoli. on monesti sanonut, että kaipaisi miestä arkeen. Jonkun jonka kanssa lukea aamulla hesaria tai kinastella sohvan paikasta. Äiti sanoi, että tuntuu pahalta ajatukselta, että eläisi vielä 30 vuotta -yksin.

Meinaatteko kakkosnaiset, että teillä on vielä sitten joskus " villien vuosien jälkeen" joku vierellänne? Ettekö halua rakentaa tulevaisuutte yhdessä jonkun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, ettei nyt solmitut avioliitot kestä 50 vuotta, niin kuin esim. vanhempieni sukupolven.

Vierailija
44/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ne yhtäkkiä katoaisivat? :p

Ymmärrätkö, että JOS kohdalle olisi osunut mies (en etsi, mutta eihän sitä koskaan tiedä) johon rakastun, niin toki rakentaisin tulevaisuutta hänen kanssaan. Mutta kun en ole sellaista etsinyt enkä sattumalta löytänyt, niin pitäisikö minun siksi olla yksin?

Ajan tuhlausta? Miksi? Ei kaikkien suhteiden olekaan tarkoitus johtaa alttarille ja yhteiseen hautapaikkaan vuosikymmenien päästä. Mulla on jo lapset tehty, enempää en halua, eli senkään puolesta ei ole kiire etsiä Sitä Oikeaa nro 2.

Vierailija:

Ja sitten kun keksit, että haluatkin enemmän, ei niitä miehiä olekaan mistä ottaa?

Minä rakennan tulevaisuutta nyt sen miehen kanssa, jonka kanssa haluan olla loppuelämän. Jos suhde päättyy,sitten päättyy. Enpähän ainakaan ole tuhlannut aikaani varattuihin vaan tehnyt töitä sen eteen, että minulla on suhde myös myöhemmin.

Seksi on hyvää nytkin. En tarvitse miestä pelkkään seksiin. Halusin ihmisen joka tajuaa minut puolesta sanasta ja sen löysin. :)

Vierailija
45/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näköjään se on mahdoton teidän toisten naisten käsittää mitä on todellinen rakkaus ja sitoutuminen toiseen ihmiseen. Se on niin mahtava fiilis, että en vaihtaisi sitä mihinkään. :)

Vierailija
46/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei toista naista voi rakastaa ja haluta sitoutua oikeasti häneen? Kuulutko niihin naisiin, joiden on pakolla painostettava mies naimisiin, jotta oma itsetunto pysyy kasassa?

t: ihan parisuhteessa elävä nainen, jota tämä jeesustelu vaan ärsyttää

Vierailija:

Vierailija:

Näköjään se on mahdoton teidän toisten naisten käsittää mitä on todellinen rakkaus ja sitoutuminen toiseen ihmiseen. Se on niin mahtava fiilis, että en vaihtaisi sitä mihinkään. :)

Vierailija
47/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mihin ne yhtäkkiä katoaisivat? :p

Ymmärrätkö, että JOS kohdalle olisi osunut mies (en etsi, mutta eihän sitä koskaan tiedä) johon rakastun, niin toki rakentaisin tulevaisuutta hänen kanssaan. Mutta kun en ole sellaista etsinyt enkä sattumalta löytänyt, niin pitäisikö minun siksi olla yksin?

Ajan tuhlausta? Miksi? Ei kaikkien suhteiden olekaan tarkoitus johtaa alttarille ja yhteiseen hautapaikkaan vuosikymmenien päästä. Mulla on jo lapset tehty, enempää en halua, eli senkään puolesta ei ole kiire etsiä Sitä Oikeaa nro 2.

Vierailija:

Vierailija
48/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miehet ei ole niin kovia sitoutumaan."

Minun mies on. Jopa ehkä enemmän kuin minä. Arvot ovat hyvin perhekeskeiset ja hän on mies joka ottaa vastuun teoistaan. Tiedän, että jos hän löytäisi toisen naisen, ei sitä pitäisi salassa vaan päästäisi myös minut vapaaksi. Ja se uusi nainen saisi sen saman kohtelun kuin minä saan nyt: minua pidetään hyvin, rakastetaan ja kunnioitetaan.

Ei se ole mies eikä mikään, joka pitää toista naista. Luuseri, todellinen luuseri, jolla ei ole pokkaa kohdata itseään.

En tiedä uskotteleeko " toiset naise" itselleen olevansa arvokkaampia kuin vaimot vai mistä nämä höpöpuheet tulee. Teillä käy luuserit teitä naimassa, todelliset miehet on jossain ihan muualla.

Vierailija
49/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkoa siitä, että joutuu luottamaan joskus toiseen ja katsomaan peiliin itseään.

Itse toimin aikoinani niin. Minua hiveli kun mies kehui minua ja vertasi vaimoonsa. Sain lapsellisia kicsejä siitä kun kuvittelin olevani voittaja. En halunnut miehen kanssa sitoutua, mutta sain voiton makua kun tunsin voittaneeni harmaan ykkösnaisen.

Koko homma kolahti tosi pahasti kun näin heidät perheenä yhdessä. Vaimo oli upea ja lapset ihania. Mies hellä isä ja käveli vaimonsa kanssa käsi kädessä. Kun mies huomasi minut, ilmeestä näki halveksunnan ja häpeän.

Sen jälkeen tajusin, että jos haluan sitoutua, minun täytyy opetella elämään ensin yksin, eikä kerätä päänahkoja. Sitten vasta uskalsin alkaa parisuhteeseen.

Vierailija
50/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää, että kaikki kakkoset on sellaisia tai tällaisia. Jokainen omasta syystään. Tiedän, että monet kärsivät ja odottavat olevansa joskus ykkösiä. Eivät kaikki. Todellakaan.

Vierailija
51/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellainen minulle sopiva juttu koska työssäkäyvänä yksinhuoltajana en ehdi deittailemaan ketään ja perustarpeet ne on minullakin ;o)

Uutta miestäkään en halunnut silloin enkä mitään vakavempaa.

Nyt on taas uudet tuulet ja voisin ajatella jotain pysyvämpääkin.

Vierailija
52/87 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus paistaa niin selvästi läpi...

Tämän ketjun innoittamatta taidankin ottaa seuraavan rakastajani varatusta miehestä. Joten, jos teillä sattuisi olemaan komea ja hyvin varustettu mies (mitä en teistä usko), niin varokaa...otan sen. Saatte sen kyllä taas takaisin, kun kyllästyn.

Vierailija
53/87 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kateus paistaa niin selvästi läpi...

Tämän ketjun innoittamatta taidankin ottaa seuraavan rakastajani varatusta miehestä. Joten, jos teillä sattuisi olemaan komea ja hyvin varustettu mies (mitä en teistä usko), niin varokaa...otan sen. Saatte sen kyllä taas takaisin, kun kyllästyn.

Vierailija
54/87 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet itsestäs liikoja : )))) Jos sä säälittävä yh et oo saanut tähänkään mennessä miestä pysymään,niin tyydy vaan katselemaan niitä televisiosta

Vierailija
55/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on koko perhe, kodit, mökit jne., ja on usein sanonutkin, että tunteiden ohella se mikä meidän välillä on, perustuu aika suureen luottamukseen ja siihen kuulemma HYVIN HARVA NAINEN KYKENEE. Yleensä naiset eivät kykene pitämään suutaan kiinni, ovat hyvin omistushaluisia ja kapeakatseisia. Minä kykenen ja saan olla rakastajani hellimä kullannuppu...

Vierailija
56/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. rehellisyydestä suhteessa kolmansiin osapuoliin en puhunut mitään. Olen itse niin rehellinen, etten voi luonnollisestikaan pitää sitä mitä teemme, rehellisenä, mitä tulee kolmansiin osapuoliin. Mutta meidän välillämme vallitsee ihan se aito rehellisyys, koska toinen on edessäni niin paljaana vikoineen kaikkineen.

Vierailija
57/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänellä on koko perhe, kodit, mökit jne., ja on usein sanonutkin, että tunteiden ohella se mikä meidän välillä on, perustuu aika suureen luottamukseen ja siihen kuulemma HYVIN HARVA NAINEN KYKENEE. Yleensä naiset eivät kykene pitämään suutaan kiinni, ovat hyvin omistushaluisia ja kapeakatseisia. Minä kykenen ja saan olla rakastajani hellimä kullannuppu...

Kullannuppu? Sä oot sen kakkossängyn lämmittäjä,tai ehkä 2 ... 4...

Vierailija
58/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huom. rehellisyydestä suhteessa kolmansiin osapuoliin en puhunut mitään. Olen itse niin rehellinen, etten voi luonnollisestikaan pitää sitä mitä teemme, rehellisenä, mitä tulee kolmansiin osapuoliin. Mutta meidän välillämme vallitsee ihan se aito rehellisyys, koska toinen on edessäni niin paljaana vikoineen kaikkineen.

Vierailija
59/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset naiset pitämään suunsa supussa ettei vaimo saa tietää.

" vain harvat naiset kykenevät täydelliseen luottamukseen, kuten sitä rakkaani" -pääsen siis panemaan muitakin!

USKOMATONTA että noin tyhmiä naisia on vielä vuonna 2007 olemassa.

Toinen nainen on aina hyväksikäytetty viitä vaille prostituoitu. Jos mies välittäisi, hän jättäisi vaimonsa. Selitykset siitä kuinka ei voi jättää lapsiaan tms., ovat kukkua koska lapset ja muut jäävät jos todellinen rakkaus tulee eteen kuten olemme saaneet lehdistä niin monta kertaa lukea.

Älkää suostuko olemaan varapatjoja, menetätte vain itsekunnioituksenne.

Vierailija
60/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon sillä on aikaa mullekki