Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te varattujen kanssa olevat,Kuinka teidän salasuhteessa voi

Vierailija
08.07.2007 |

ikinä puhua mistään luottamuksesta tai rehellisyydestä?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Pariisissa, Roomassa, Dublinissa ja kohta Wienissä ;) Vaimo on tyytyväisenä kotona tekemiensä lasten kanssa. Varmasti tietää tästä suhteesta, mutta ei välitä. Tärkeintä hänelle on olla Äiti.

Vierailija
62/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä haluaisi, että mies jättää perheensä! Minä en halua perinteistä " isä, äiti, kaksi lasta, koira, okt, kaksi autoa" -settiä, vaan minulle sopii tällainen vapaampi suhde. Mies nyt sattuu olemaan varattu, mutta yleensä vapaat miehet eivät halua tällaista vapaata suhdetta ;)

8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyytyy siinä pelossa että jäävät kokonaan yksin ja ottavat sen mitä saavat ..

Luovat itselleen " haavemaailman" että mies muka rakastaa häntä enemmän kun vaimoaan .. Rakkasu jos olis niin suurta niin mies jättäs lennossa vaimosa ja tulis sun luo - Sä mahdollistatb sen, et ukko saa kusetttaa teitä molempia - kertoo sunki moraalista jotain

Vierailija
64/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä on niin helppo vietellä tällä kilpailumentaliteetilla " Olet parempi kuin mun oma akka ja muut naiset" .

Nää on niitä takapenkin tyttöjä, jotka aina oli kateellisia muille naisille. Heille on helppo syöttää se ajatus, että kyllä sää olet nyt parempi kuin mun oma akka ja ymmärrät paremmin ja olet parempi sängyssä.

Kuvastaa huonoa itsetuntoa.

Vierailija
65/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. Pariisissa, Roomassa, Dublinissa ja kohta Wienissä ;) Vaimo on tyytyväisenä kotona tekemiensä lasten kanssa. Varmasti tietää tästä suhteesta, mutta ei välitä. Tärkeintä hänelle on olla Äiti.

Vierailija
66/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miellätte toiset naiset uhreiksi? En minä ole uhri, tiedän tasan tarkkaan, mitä teen enkä edes haaveile mistään perheidyllistä.

9

Vierailija
67/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun miellätte toiset naiset uhreiksi? En minä ole uhri, tiedän tasan tarkkaan, mitä teen enkä edes haaveile mistään perheidyllistä.

9

Vierailija
68/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta on kyse vain panemisesta. Ei silti, sehän on aina kivaa, aviossa tai ei.

Vierailija
69/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa.

8

Vierailija
70/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin hänelle rehellinen ja myönnän, etten itse haluaisi alkaa hänelle rakentamaan aivan identtistä settiä, mitä hänellä nyt on. Ehkä korkeintaan yksi vauva ja siinä se meidän perhe olisi. Nyt mies kokee, että kotona hänellä on täysi kulissi päällä.

Vierailija
71/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lopulta on kyse vain panemisesta. Ei silti, sehän on aina kivaa, aviossa tai ei.

Tosin me sanomme sitä rakasteluksi tai seksin harrastamiseksi, mutta anyway...

8

Vierailija
72/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen itsekin hänelle rehellinen ja myönnän, etten itse haluaisi alkaa hänelle rakentamaan aivan identtistä settiä, mitä hänellä nyt on. Ehkä korkeintaan yksi vauva ja siinä se meidän perhe olisi. Nyt mies kokee, että kotona hänellä on täysi kulissi päällä.

Vierailija
73/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

8 taidatpa kaivata!

Vierailija
74/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis niin kaunista niin miks se ei tapahdu päivänvalossa rehellsiesti?

Vierailija
75/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos se olis niin kaunista niin miks se ei tapahdu päivänvalossa rehellsiesti?

Tietenkään salasuhdetta ei voi tuoda päivänvaloon, ainakaan Suomessa. Mutta ulkomailla on ihan kiva käväistä ja viettää vapaasti yhteistä aikaa ja se riittää minulle!

8

Vierailija
76/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihanaa kun mies vie matkoille, antaa lahjoja ja pientä jännitystä suhteeseen tuo myös kiinnijäämisen pelko. Arkea ei tule koskaan vastaan tylsistyttämään tunteita, sillä mies elää tätä arkea vaimonsa kanssa. Kuulostaahan tuo ihan kivalle ajatuksena!

Mutta entä kun vanhenet? Miehen voimat vähenee, ehkä ei jaksakaan niin enää olla kahden kanssa. Vaimon kanssa kun mökki hankittu ja molemmat eläkkeellä niin siellähän sitä yhdessä ollaan, kuviot tutut ja niihin kunnolla jo kangistuttu. Entä sinä? Olet jo itsekin ryppyinen, harvaa kiinnostaa ottaa kakkoseksi tai edes neloseksi ryppyistä mummoa. Mitä silloin teet?

En tarkoita tuomita, ihan vain tuli tällainen ajatus mieleen.

Vierailija
77/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen aito yhteys, oli se sitten henkistä tai fyysistä, on aina kaunista. Tapahtui se sitten pimeässä huoneessa tai oli se sitten saanut ydinperheen statuksen. Miten joku voi sanoa, että ns. salasuhteessa ei olisi mitään kaunista. Kaikki aito kiintymys on kaunista. Ja seksi on myös aina kaunista kun sitä harrastetaan aidosta halusta.

Vierailija
78/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he ovat niin avoimina ja puhtaina toisilleen, vikoineen kaikkineen, joten mitä nyt pienistä rypyistä.

Vierailija
79/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

8, ai ihan vain kädestä toisianne pitelette, ja joskus innostuessanne rakastelette, oho, tehän hurjia olette! Panemista se on, ei se muuksi muutu nimitystä vaihtamalla, romantikko.

Kivahan se on käsi kädessä kävellä Pariisin kujilla, kun Ranskassa suhtautuminen kakkossuhteeseen on vähän toista kuin täällä Härmässä. Panemalla sinä varmaan miehesi " tyydytät" , minä onneksi osaan muitakin tapoja. Ehkä tuossa on se syy, miksi miehet etsivät toista naista itselleen... Mietipä sitä.

8

Vierailija
80/87 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta entä kun vanhenet? Miehen voimat vähenee, ehkä ei jaksakaan niin enää olla kahden kanssa. Vaimon kanssa kun mökki hankittu ja molemmat eläkkeellä niin siellähän sitä yhdessä ollaan, kuviot tutut ja niihin kunnolla jo kangistuttu. Entä sinä? Olet jo itsekin ryppyinen, harvaa kiinnostaa ottaa kakkoseksi tai edes neloseksi ryppyistä mummoa. Mitä silloin teet?

mutta minulla on suuri perhe ja suku, jos tarvitsee seuraa. Ehkä tämä suhde jatkuu, ehkä ei. En ota asiasta suurta stressiä, vaan elän tässä ja nyt.

8