Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi homomiehet ovat alykkaita, tunteellisia, taiteellisia, herkkia, empaaattisia, uskollisia ja lapsirakkaita? Taidan ottaa miehekseni Homon, oon just eroonnu tyhmasta heterosta.

Vierailija
07.07.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat homot ovat kuitenkin ihan tavallisia pulliaisia virheineen.

Vierailija
2/2 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen homo, jonka tunnen, on jollain tavoin minävaurioinen (narsisti) ja käyttää ystäviään tavalla tai toisella hyväksi. Ikävä kyllä. Älykkäitä, kieltämättä, nämä tuntemani, ovat silti kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi