Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin mies jäi kiinni pettämisestä-ketju!

Vierailija
07.07.2007 |

Teitkö narauttamis-suunnitelman, käytitkö kikkoja?

Oliko suhde kestänyt jo pitempään vai oliko yhden yön seikkailu?

Osasitko epäillä toista naista? Luitko tekstiviestit puhelimesta, sähköpostin kenties?

Jäikö petturi kiinni rysän päältä, yrittikö selitellä?

Miten tarinasi päättyi, tuliko ero vai yritittekö uudelleen?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2007 klo 16:59"]

Teitkö narauttamis-suunnitelman, käytitkö kikkoja?

Oliko suhde kestänyt jo pitempään vai oliko yhden yön seikkailu?

Osasitko epäillä toista naista? Luitko tekstiviestit puhelimesta, sähköpostin kenties?

Jäikö petturi kiinni rysän päältä, yrittikö selitellä?

Miten tarinasi päättyi, tuliko ero vai yritittekö uudelleen?

[/quote]

Sun kaltaisiin ei kenenkään pitäisi sotkeutua. 

Vierailija
42/117 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2012 klo 20:33"]

Mies puhui keittiössä kännykkäänsa kun itse olin menossa ulos. Käteni osui miehen takkiin naulakossa kun otin omaa takkiani. Huomasin takin taskussa kännykän, otin sen ja katsoin viestit. Asia oli sillä selvä.
Olin tosin aavistellut miehen käytöksestä että jotakin tällaista ja kysynytkin mutta hän oli jyrkästi kieltänyt.
Vaistoon kannattaa aina luottaa.

[/quote]

Olet rikollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 19:50"]

Mä tietäisin erään petturi mut en tiedä kuinka saisin tiedon eteenpäin. Kyseessä miehen työkaveri, jolla on vissiin taipumus varattuihin miehiin.. Heti ekan kerran kun mun miestä oli yrittänyt tiesin sen (naisen vaisto, mies tietty kielsi asian.

Mutta tarpeeksi kun asiaa tenttasin, niin mis meni tarinoissa sekaisin ja paljasti että nainen on seksiä ja suhdetta ehdottanut..

Tämän jälkeen miehen työporukalla olisi ollut tulossa virkistys reissu laivalla, johon tuumasin että mikäli mies menee minä en ole enää täällä.

Mies ei lähtenyt, mutta tämä naistyökaveri laitteli miehelleni viestiä pitkin iltaa, minä kyllästyneennä tuumasin, nyt riitti älä koko ajan vastaile sille, osaa kait se yhden reissun heittää ilman että itkee sun perään..

Noh tämä naistyökaveri oli sitten sillä reissulla pokannut toisen miestyökaverinsa, joka yllätys yllätys naimisissa ja kahden lapsen isä..

[/quote]

Toi on kyllä ihmeellistä Eikö sekin akka olisi löytänyt ketään sinkkua sieltä laivalta?

Vierailija
44/117 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:35"]

Mä sain tietää miehen pettämisestä hänen exältään, jonka kanssa mies oli mua pettänyt. Tämä samainen ex oli myös pahoinpidellyt mut aikaisemmin, jonka takia olin joutunut sairaalaan kovan ahdistuksen vuoksi. Mies ei kieltänyt asiaa, vaan rehellisesti kertoi mitä oli tapahtunut, ja todisti, että exä oli kiristänyt miestä seksillä.

Tämä ei tietenkään tee oikeaksi miehen tekoa, mutta kysymys ei ollut mistään miehen omatahtoisesta hairahduksesta, vaan ihan puhtaasti hyväksikäytöstä ja mahdollisimman suuren tuhon aiheuttamisesta naisen taholta.

Asian jälkeen luottamus oli rakennettava uudelleen. Olemme edelleen yhdessä.

[/quote]

Öö.. Niin varmaan. Älä ole sinisilmäinen.

[/quote]

Usko tai älä tuollaisia naisia on paljonkin? Minä tiedän missä eronneen parin nainen oli raskaana ex-poikaystävälle. Nainen kiristi miestä seksillä tai hän varmistaa että mies ei ikinä näe lastaan. Kun mies kieltäytyi niin nainen muutti maasta ja antoi lapsen adoptioon. Että en ihmettele tuota juttua ollenkaan

Vierailija
45/117 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 19:50"]

Mä tietäisin erään petturi mut en tiedä kuinka saisin tiedon eteenpäin. Kyseessä miehen työkaveri, jolla on vissiin taipumus varattuihin miehiin.. Heti ekan kerran kun mun miestä oli yrittänyt tiesin sen (naisen vaisto, mies tietty kielsi asian.

Mutta tarpeeksi kun asiaa tenttasin, niin mis meni tarinoissa sekaisin ja paljasti että nainen on seksiä ja suhdetta ehdottanut..

Tämän jälkeen miehen työporukalla olisi ollut tulossa virkistys reissu laivalla, johon tuumasin että mikäli mies menee minä en ole enää täällä.

Mies ei lähtenyt, mutta tämä naistyökaveri laitteli miehelleni viestiä pitkin iltaa, minä kyllästyneennä tuumasin, nyt riitti älä koko ajan vastaile sille, osaa kait se yhden reissun heittää ilman että itkee sun perään..

Noh tämä naistyökaveri oli sitten sillä reissulla pokannut toisen miestyökaverinsa, joka yllätys yllätys naimisissa ja kahden lapsen isä..

[/quote] Miehesi muka kirjoitteli illanmittaan naiselle viestejä kun sinä istut vieressä....joopa.

Vierailija
46/117 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/117 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/117 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin ystävien kanssa iltaa kun kaverin puhelin soi. Jutteli hetken ja tuli sitten kertomaan että tämä soittaja on "vihamieheni". Ilmoitti kuinka oli nähnyt mieheni muhinoineen jonkun kanssa sohvalla, ja soitti kaverilleni tästä kun tiesi että olemme viettämässä iltaa. Puhelu ukolle ja haistatin vitut. Eipä miehen suusta muuta kuin itkua tullut ja hyvä niin. Olin kyllä otettu tästä puhelusta kun emme tosiaan ylimpiä ystäviä olleet :)

Vierailija
49/117 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä haluun lukee lisää näitä! 

Vierailija
50/117 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

666

Vierailija
53/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin löysin kortsun sen kosmetiikkalaukusta. Sille keksi selityksen. Sitten sen puhelimeen oli ilmestynyt tunnusluku, mulla kun oli tapana katsoa siitä kelloa jos se oli jossain pöydällä. Sai tekstiviestejä öisin. Kävi viikonloppureissuilla kavereiden luona yhä enemmän. Töissä piti olla aina pitkään. Sitten löysin sattumalta kuitin viikonlopulta jolloin sen piti olla tietyssä kaupungissa. Soitin sen kaverille, kenen luona sen silloin piti olla, eikä ollut ollut siellä. Siitä se lähti purkaantumaan. Yhteisen bonustilin tiedoista näkyi missä se oli käyttänyt pankkikorttiaan (yhdistetty bonoskortti). Oli ollut eräässä kaupungissa useamman kerran. Sitten pientä selvitystyötä netissä, työkavereista aloitin ja siellähän natsas heti. Sitten yksi kaveri näki sen toisen naisen kanssa. Siinä vaiheessa asia oli jo selvä.

Vierailija
55/117 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiainen, olis voinu jättää kertomatta, pettäminen oli tapahtunut jo pari kuukautta ennen kuin kertoi. Pettäminen tapahtui jossain juhlissa missä oli ollut.

Kerran sitten baarista meni tän yhteisen ystävä luo surkuttelemaan huonoa omatuntoaan, tulivat sitten yhdessä meille, ja tää ystävä sitten kertoi. Olipa siinä oikein MIES!

Oksettavinta oli se että tää synti oli tapahtunut meidä autossa! Joo, halusinkin kuulla ihan yksityiskohtia...!

Vierailija
56/117 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli menossa muka kalastusreissulle viikoksi pohjoiseen. Ja empä minä osannut sitä epäilläkkään-kunnes puhelimeni soi. Kännyssä luki että soittaja on mieheni. Vastasin, mutta mitään ei järkevää kuulunut aluksi. Ukon puhelin soitti itsestään taskussa, ja minä kuuntelin aikani haloota huudellen, kunnes taustan äänet alkoivat hahmottua. Miehen mukana oli joku nainen, ja heidän melko räähkästä keskustelusta kyllä kävi erittäin selvästi ilmi, mikä onkaan reissun tarkoitus. Viikon kuluttua kotiinpaluu oli ikimuistoinen: ehdin vaihdattaa lukot, muuttaa puhelinnumeroni ja kantaa miehen vähäiset tavarat pihalle roskakatokseen. Tajusi kyllä sanaakaan vaihtamatta mistä oli kyse, kun tavaroiden päälle jätin lapun: muista seuraavan akkasi kanssa käyttää näppäinlukkoa.

Vierailija
57/117 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sais nauraa, mutta ku toi oli ku elokuvasta!

Vierailija
58/117 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teitkö narauttamis-suunnitelman, käytitkö kikkoja? En tiennyt suhteesta yhtään mitään

Oliko suhde kestänyt jo pitempään vai oliko yhden yön seikkailu? Oli kestänyt pari kuukautta

Osasitko epäillä toista naista? Luitko tekstiviestit puhelimesta, sähköpostin kenties? En

Jäikö petturi kiinni rysän päältä, yrittikö selitellä? Mieheni jäi kiinni kun eräänä yönä sain vihaisen puhelun tämän toisen naisen mieheltä " sun miehes n...ii mun vaimoa s...t.a" .

Miten tarinasi päättyi, tuliko ero vai yritittekö uudelleen? Ero tuli, mutta yritettiin uudelleen sen jälkeen, mutta lopulta erottiin lopullisesti

Vierailija
59/117 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet useamman vuoden naimisissa ja sitä ennen avoliitossa.

Vierailija
60/117 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin miehen rahapussista postimerkkejä, kun tiesin että siellä niitä on ja omat oli loppu. Löysin kirjeen jossa joku nainen ehdotti uutta tapaamista. Nostin miehen seinää vasten, ei myöntänyt mitään ja sai minut uskomaan että kyse on jostain pelikaverista.

Menin tietokoneelle ja tarkastin miehen meilit. Siellä oli pitkä kirjeenvaihto ko. naisen kanssa. Meilasin naiselle joka järkyttyi, ei ollut tiennyt ettei ole ainoa nainen. Sanoi minulle että JSSAP.

Meidän suhde kuitenkin jatkui vielä noin 10 vuotta tuon jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme