Näin mies jäi kiinni pettämisestä-ketju!
Teitkö narauttamis-suunnitelman, käytitkö kikkoja?
Oliko suhde kestänyt jo pitempään vai oliko yhden yön seikkailu?
Osasitko epäillä toista naista? Luitko tekstiviestit puhelimesta, sähköpostin kenties?
Jäikö petturi kiinni rysän päältä, yrittikö selitellä?
Miten tarinasi päättyi, tuliko ero vai yritittekö uudelleen?
Kommentit (117)
Oltiin oltu yhdessä kolme vuotta, asuttu yhdessä kaksi. Koko tämän ajan miehellä oli ollut yksi naispuolinen ystävä, joka oli tavallaan munkin kaverini, mutta miehen kanssa olivat tunteneet kaummin ja olivat läheisempiä. Olin aina välillä vähän mustasukkainen, mutta en kuitenkaan oikeasti epäillyt mitään, kun mieskin vaan nauroi ajatukselle, että hänellä muka olisi jotain vipinää tän ystävänsä kanssa. Ystävälläkin oli oma kihlattu. Noh, ystävä kuitenkin purki kihlauksen, ja sen jälkeen alkoivat viettää enemmän aikaa mieheni kanssa. Kaveriporukassa menivät mökille sun muuta. Olin itse usein mukana, mutta en kuitenkaan aina ehtinyt enkä jaksanut.
Sitten alkoivat kaikki klassiset merkit. Tekstiviestit, joista ei sanonut mitään, poissaolevuus, kaikenlaiset epämääräiset menot joihin mua ei kutsuttu. Seksiäkin oli enää harvoin. Suoraan kysyttäessä mies selitteli kaikenlaista, ei myöntänyt mitään suhdetta tms.
Tapasin sitten erään kerran vanhaa kaveriani, ja hän kommentoi minulle, että en ollut kuullutkaan, että sulla ja miehelläsi on tullut ero. Ihmettelin asiaa, että eihän meillä mitään eroa ollut ollut. Kaveri meni vaikeaksi ja kun kyselin, kertoi nähneensä parikin kertaa mieheni tän kyseisen ystävän kanssa, ihan julkisesti pussailemassa, istumassa sylikkäin yms. Miehen muutkin kaverit siis siinä paikalla ja pitivät asiaa ilmeisen normaalina. Tän jälkeen soitin eräälle miehen kavereista, jonka tunsin hyvin, ja kysyin asiaa häneltä suoraan, ja hän kertoi minulle heti ihan suoraan, että joo, avomiehesi ja tämä nainen ovat olleet yhdessä nyt jo ainakin pari kuukautta, aina kun sinä et ole paikalla.
Samana iltana pistin miehen tunnustamaan, vaikka mitäs tunnustamista siinä nyt enää oli. Hän oli kuulemma rakastunut tähän toiseen naiseen, eikä kumpikaan meistä halunnut enää jatkaa yhdessä. Minä muutin pois parin viikon kuluttua. Mies jatkoi suhdetta ystävänsä kanssa n. vuoden, kunnes suhde kaatui siihen, että tämä ystävä petti miestä.
että vei lapsenkin mukanaan naisseikkailuihinsa. Kärähti oikeastaan lapsen vuoksi. Lähti muka vanhempiensa luo lapsen kanssa, mihinkään vanhempien luo ei ollut mennytkään vaan hotelliin lapsen kanssa! Mulle juttu selvis niin, että lapsi (tuolloin 3,5v) puhui henna-tädistä pitkän aikaa. Minä sitten kysymään kuka se tällainen hennatäti on mieheltäni johon vastasi, että hänen serkkunsa. Uskoin asian ja annoin olla.
Sitten tuli ex anoppi käymään meillä. Nähdään todella harvoin koska asuvat niin kaukana meistä. Sanoin sitten anopille, että lapsi on kovasti puhunut siitä hennasta. Anoppi meni hämilleen ja kysy että ai mistä hennasta? Minä sanoin, että no siitä miehen serkusta joka oli viimeksi teillä kun mies ja lapsi siellä vierailivat... Siitäpä se vyyhti lähti sitten selviämään...
Mulle tuli tarinastasi fyysisesti paha-olo.
Mies petti. Oltiin nuoria yhdessä festareilla, tuli sanaharkkaa ja vietimme koko festarit hieman erillään. Kas kas ei aikaakaan niin mies löytänyt itselleen naisseuraa ja siellä nuoleskellaan täyttä päätä. Kamala riita ja suhde jatkui kuitenkin.
Tästä muutamia kuukausia, juttu kaiveli minua niin pirusti, että vietin kuuman ja kostean yön erään miehen kanssa. Mies tiesi että petin, koska oli yötä poissa. EN katunut. Mies kai antanut anteeksi.
(ilmeisesti) aattelin vaan että jos se oliki vaan listannu kaikki elämän varrella kertyneet panot..
Jo ennen sitä olin epäillyt, että jotain hämärää on meneillään ja olin kysynytkin mieheltä että onko sillä toinen nainen, mutta sanoi että voi kulta ei tietenkään ole, sinuahan mä rakastan ym. p*skaa. Sitten kerran yöllä katsoin miehen viestit ja sieltähän se totuus selvisi. Oli joku vakihoito ja sen lisäksi vielä kerjätty seuraa kaikenmaailman tekstarichateista. Mies sitten muuttikin suoraan sen vakihoitonsa luokse ja kai he edelleen seurustelevat, mies tosin edelleen ahdistelee minua, pyytelee jatkuvasti kahville ja kaljalle ja saunaan ja...yök, kuvitteleeko se ääliö että todella menisin. Kerran löin käteni p*skaan ja toiste en aio sitä tehdä.
oli parhaimmillaan ihana, eikä huomannut ketään muuta kuin minut. Oli ihanaa paistatella siinä huomiossa. Hän teki kaiken viimeisen päälle, myös sängyssä.
Sitten yhtäkkiä tuli aina muutos. Sen huomasi jo aamulla. Etäinen ilme, sanaakaan sanomatta suihkuun, vaatteet päälle ja pihalle. Yleensä oli poissa vähintään pari päivää. Ennen tätä ei tapahtunut mitään muuta erikoista, paitsi että meillä oli aivan käsittämättömän harmonista yhdessäoloa: hauskaa, leppoisaa ja mukavaa.
Katoamisen jälkeen mies kiusoitteli ja oli hieman etäinen päivän, kaksi. Sitten palasi " omaksi itsekseen" taas, eli siis meillä oli ihan OK. Joskus hän teki lepyttelytekoja.
Näitä poissaoloja tuli silloin tällöin ja ne herättivät mussa levottomuutta. Niitä ei voinut muuten ennustaa, paitsi että aamusta näki, mikä on mieli. Sitten tutkin taskut ja löysin kortsuja.
Myöhemmin tutkin pöydän laatikot ja luin kirjeet.
Myöhemmin tutkin kännykän viestit.
Pikku hiljaa alkoi olla enemmän ja enemmän viestejä ja soittoja joltain tietyltä naiselta.
Tulin vahingossa raskaaksi.
Mies yritti aluksi sopeutua, sitten lähti reissulleen. Tuli takaisin. Tutkin kännykän ja taskut. Oli viettänyt viikonlopun heilan kanssa.
Tajusin, että tämä ei tästä muutu miksikään ja pakkasin tavarani. Mies piti suhdetta yllä jonkin aikaa, mutta se sitten lopahti vuoden, parin kuluessa. Sen jälkeen hänellä ei tiemmä ole vakkarisuhdetta ollutkaan, tästä on nyt 6 vuotta aikaa.
Näin jälkikäteen olen onnellinen, että mies jätti merkit uskottomuudesta näkösälle, ilman niitä olisi vain epäilyksen turvin ollut suurempi kynnys lähteä. Lapseensa mies ei pidä yhteyttä, isyystunnustus tehtiin KO:n kautta.
miten annoit tällaisten " katoamisten" tapahtua..? Ukko vaan katoaa pariksi päiväksi teille tietämättömille ja sinä et ole moksiskaan?
(Ymmärsinkö jotain väärin?)
Eli haluaako jäädä kiinni, tarviiko itseä varten todisteita imartelusta vai onko oikeesti ihastunut et haluaa selata viestejä myöhemminkin?
korkeintaan hauskaa on sen ohikiitävän hetken kun mitään ei vielä ole tapahtunut!
Hmm. Ehkä tähän vielä voisi sanoa, että itse olen pettänyt juu, kerran jäin kiinni sen takia, että kaveri oli kielinyt kaverille, joka kertoi poikaystävälleni. Se oli noloa, mutta olin lopputuloksesta kuitenkin helpottunut, en halunnut olla ko suhteessa. Tieto tuli poikakaverille ihan puun takaa ja järkytyksenä.
Samalla tavalla lopetin yhden toisen suhteen, pettämiseen. Jättäydyin kiinni tahallani, jotta välttyisin sitten selvityksiltä miksi ja miten ja koska. Kun sitten sain vain olla " paska" ja sillä selvä.
Myöhemmin olen yrittänyt opetella sellaista suorempaa kommunikaatiota, ettei aina ole pakko olla hirviö, jos on vaikka eri mieltä.
" Salarakkaita" /suhteita mulla ei koskaan ole ollut.
oli se ihanaa tietty mut. mua ottaa miehen kosketus mahaan välillä niin että sattuu :D
Lähdin lasten kanssa mökille vanhempieni kanssa. Miehellä oli takana pitkä työputki ja ehdotin, että jäis kotiin lepäämään. Jäi sitten.
Ekana yönä nuorimmalla lapsella nousi kuume ja itki korvakipua. Lähdin tuomaan tyttöä päivystykseen ja piti hakea kotoa vaihtovaatteet, kun jätin kiireessä repun mökille. Muut lapset jäivät äitini ja isäni kanssa mökille.
Tulin kotiin, avasin oven ja kuulin saman tien äänekästä voihkimista jms.
Kävelin makarin ovelle ja siellä mies kontallaan naisen " kimpussa" .
Eivät edes huomanneet minua (liikuinhan hiljaa, etten herättäis " nukkuvaa" miestäni. Menin jotenki shokkiin ja lähdin pois, paiskasin oven kiinni kuuluvasti.
Aamulla mies laittoi viestin, että tulkaa kotiin.
Asioita setvittiin sitten 3kk yötä päivää, kunnes olin valmis antamaan anteeksi. Unohtaa ei kai koskaan voi.
Oli kaksi kertaa aiemminki bylsiny sen naisen kans, kännissä kapakkareissullaan.
Sen jälkeen laittoi naisen kans muutamia tekstiviestejä, nyt eivät ole kai 5v olleet missään tekemisissä. Luottamus on nykyisin 99%.
Vierailija:
miten annoit tällaisten " katoamisten" tapahtua..? Ukko vaan katoaa pariksi päiväksi teille tietämättömille ja sinä et ole moksiskaan?
(Ymmärsinkö jotain väärin?)
Siis jos mies lähtee aamulla liikkeelle, ei suostu puhumaan sanaakaan (yleensä nousi sillä lailla, että olin vielä itse unenpöpperössä, tein yötyötä), nappaa laskut, kävelee autolle ja poistuu, niin mitäs siinä sitten teet?
Tämän lähtemisten alkamisen ja lopullisen eron välissä oli aikaa 5kk, ei esim. vuosia.
sitten se kyllä tasaisin väliajoin poisti KAIKKI tiedot, niin viestit kuin puhelut (soitetut, vastatut etc).
Tavallaan se myös halusi testata varmaan sillä sitä, että jos mä olisin sanonut, että olen lukenut sen puhelinta, se olisi pilkannut, herjannut ja ivannut mua sekä syyttänyt vainoharhaiseksi. Tai sitten vain sanonut, että hahhaa oletpas mustasukkainen ja tiesitkö että toi on väärin. Hän oli aika keplottelija puhumaan itsensä kuiville.
Siis tottakai se on väärin tutkia toisen puhelinta, mutta on se väärin myös pitää tekstiviestivaihtoa ja kaukosuhteita muiden naisten kanssa.
Mut kyllä sen huomaa ettei sitä menetettyä luottamusta saa takaisin 100% koskaan. Itse huomaan seurailevani kun mies pakkaa tavaroita pelireissulle, työmatkalle, jne. ja samalla tavalla seuraan missä kunnossa vaatteet ovat kun tulee baarista. Puhelinta enkä sähköpostia tutki (aikoinaan tuli tutkittua, nyt en enää jaksa), taskut ja kuitit saatan joskus vilkaista. Mutten sitäkään aina enkä mitenkään pakon omaisesti.
Että kun mies tulee baarista ja on nukahtanut niin nainen käy haistamassa miehen munaa. Jos haisee pahalle tietää ettei ole pettänyt mut jos haisee puhtaalle ja saippualle niin tietää että on pettänyt, ksok aon pessyt munansa seksin jälkeen.
XD XD XD XD XD
Eli siitä vaan munia nuuhkimaan!
Pakkasin miehen kamat ja heitin pellolle, miehen perässä. Se yritti epätoivoissaan selittää, että kuitti oli tavallisesta lounaspaikasta (en uskonut). Summa ei ollut suuri, jonkun 20euroa.
Se vaan vakuutteli, että ko paikan kuitit ovat sellaisia. En uskonut. Sitten se ilmestyi junalippujen kanssa kotiimme ja pakotti mun hankkimaan pikaviisumin Venäjälle. Kävimme Pietarissa yhdessä siinä paikassa, ja sieltä tosiaan sai moisia tisu-kuitteja, paikka oli ennen ollut strippiluola ja uusilla omistajilla oli vanha kassakone.
Vietimme sitten lemmekkään yön ja palasimme seuraavana päivänä kotiin.
Vähänkö mun mies repeis jos mä alkaisin sen munia nuuhkimaan baari illan jälkeen. Tai en mä varma oo miten se suhtautisi mutta todella hupasaa. Sitähän voisi seisoa ovella valmiina sanomassa " housut alas ja munat tänne"
Nimittäin olen törmännyt myös mieheen, jolla oli PANOLISTA joka ei ollu sitä miltä näyttää. Ja vaikeeta oli kyllä uskoakin silmiään? Onkohan kyseessä sama ääliö-vai onko noita useampia?
kyllä luitte oikein, oli idiootti kirjoittanut panonsa ihan kirjanpitoon ja säilytti sitä laatikossa. Löysin ihan sattumalta. Oli oltu yhdessä monta vuotta ja asuttiin mun kämpässä. Ekat sanat kun näki sen keittiönpöydällä oli " toi ei o sitä miltä näyttää" kun sai suuvärkkinsä toimimaan. Kyllä ukko lensi kuin leppäkeihäs. 2h annoin aikaa pakata. Vaatteet mitä ei älynny mukaan ottaa leikkasin fiskarseilla palasix. No se rassu oli valehdellu vaikka mitä muutakin. Muita oli pannut koska sillä on niin heikko itsetunto. Muuhun ei pystynyt kuin pokaamaan jotain säälittäviä baariruusuja tai muuten mielenvikaisia yhdenyön seuraa hakevia hutsuja. Hyvä että pääsin eroon siitä. Sil on vieläkin asiat ihan solmussa. Ruinas mua pitkään takaisin. Patologinen valehtelija. Sai mitä ansaitsi. Minä en piiiitkään aikaan pystynyt luottamaan kehenkään.