Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei eihän valtava huono olo, kuvotus voi alkaa ennen kun

Vierailija
14.07.2007 |

kuukautisten edes pitäisi olla myöhässä? Pitäisi alkaa vasta 26pv ja on niin kuvottava olo että.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä ollenkaan osannu yhdistää asioita, mä luulin että mulla on joku ihan kauhea kuolemaan johtava sairaus.

Vierailija
2/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimasi ja oksetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on vatsatauti tulossa, ei kylläkään sillä tavalla okseta, kuvottaa vaan.

Vierailija
4/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus viettää ilta kaksin miehen kanssa kun esikoinen oli hoidossa. Menkat ei olleet vielä myöhässä mutta huono olo kummeksutti ja kun oltiin ostettu alkoholia illaksi niin hain varalta testin. Plussahan se oli. Melkein näkymätön mutta plussa kuitenkin. Tein toisen sitten kun menkkojen piti alkaa ja sitten tuli jo kunnon näkyvä viiva testiin. Siinä vaiheessa tosin olin jo parina aamuna oksentanut joten oli varma raskaudesta.

Esikoisen aikana oksentelu alkoi rv6+.

Vierailija
5/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus, ja sellainen huono olo, jota en ollut koskaan ennen kokenut, alkoi 3 pv ennen kuukautisten odotettua alkamista. Oksentamiseksi se muuttui rvkolla 5, ja sitten sitä päivittäistä oksentamista riitti vkolle 20 asti. Ja vähän harvemmin oksentelua aina raskausviikkoon 39.

Kiva raskausaika...

Vierailija
6/6 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta HUOMATTAVASTI lievempänä ilman sitä väsyä ja viiltelyä alavatsalla/nivusissa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän