Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin mies jäi kiinni pettämisestä-ketju!

Vierailija
07.07.2007 |

Teitkö narauttamis-suunnitelman, käytitkö kikkoja?

Oliko suhde kestänyt jo pitempään vai oliko yhden yön seikkailu?

Osasitko epäillä toista naista? Luitko tekstiviestit puhelimesta, sähköpostin kenties?

Jäikö petturi kiinni rysän päältä, yrittikö selitellä?

Miten tarinasi päättyi, tuliko ero vai yritittekö uudelleen?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miau

Vierailija
102/117 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
104/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo pitkään mennyt aika huonosti mm. exän juopotteluiden takia. Hän jäi usein baarista kaverille yöksi, eikä häneen saanut yhteyttä ennen kuin seuraavana aamuna kun hän luikki häntä koipien välissä kotiin. Perusjuttuja siis, tai vaikuttaa aika yleiseltä tarinalta tällainen. "Uskoin" kuitenkin selityksiin, koska en halunnut erota, erinäisten syiden takia. Eräs kaveri sitten kuitenkin kertoi nähneensä mieheni kävelevän käsi kädessä kaupungilla jonkun tyttelin kanssa, ja eräänä päivänä meidän ovelle ilmestyi kaksi jotain tyttöä, joilla oli asiaa exälleni. Hän lähti heidän kanssaan ulos juttelemaan ja mä kiehuin kotona kun en enää voinut kääntää katsettani kun noin suoraan nenän eteen asia tuotiin. Kysyin asiasta, mies kielsi mitään tapahtuneen ja väitti tyttöjä kavereiksi ja meni nukkumaan. Otin hänen puhelimensa ja katsoin viestit ja siellähän niitä oli, "hyvää yötä kulta" jne. 

Se oli sitten siinä. Olin ollut itsekin hetken ihastunut erääseen toiseen mieheen joten päädyin sitten hänen kanssaan yhteen melko nopeasti ja ex haikaili perään melkein vuoden ja kertoi kuinka olen elämänsä nainen ja miten teki virheen. Lopulta uuden tyttöystävän löydettyään tämä tyttöystävä tartutti häneen sukupuolitaudin ja petti häntä jossain sukujuhlissa jääden itse aktista kiinni. 

Vierailija
105/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä onnettomia miehiä, kun narahtaa pettämisestä. Kunnon playeri ei jää kiinni.

Vierailija
106/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
107/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:25"]On teillä onnettomia miehiä, kun narahtaa pettämisestä. Kunnon playeri ei jää kiinni.
[/quote]

Miten ei jäädä kiinni?

Vierailija
108/117 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2007 klo 16:59"]

Teitkö narauttamis-suunnitelman, käytitkö kikkoja? En,

Oliko suhde kestänyt jo pitempään vai oliko yhden yön seikkailu? 3 kuukautta

Osasitko epäillä toista naista? Luitko tekstiviestit puhelimesta, sähköpostin kenties? Epäilys oli, koska puhelinta alkoi vahtimaan.

Jäikö petturi kiinni rysän päältä, yrittikö selitellä? Jäi kiinni, kun satuin kuulemaan puhelun tälle toiselle.

Miten tarinasi päättyi, tuliko ero vai yritittekö uudelleen? Eropaperit lähtivät kyllä ja ero olisi tullut mutta lasten hyvinvoinnin takia annoin vielä mahdollisuuden. Toista kertaa en enää moista katso vaan se ero välittömästi.

[/quote]

Vierailija
109/117 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimesin viesti kyllä herätti minussa kummallisia tuntemuksia, nimittäin mun nykysen ukon isäpuol on hakannu sitä, se pelaa aina jotaki peliä ellei olla mökillä, puhelimeen en oo koskenu koska se raahaa sitä aina mukana tai jos se ei oo sen mukana ni se on sit kiinni... Onkohan mittää mahollisuutta että ykskää näistä pettäjistä ois mun nykynen. Jotenki tuli vähä outo olo näistä jutuista... :/

Vierailija
110/117 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä sain selville että mies on pettänyt. En edes epäillyt mitään, luin huvikseni kännykästä tekstiviestit. Siitä pääsi sitten kätevästi FB:henkin. Viesteistä ei käynyt selvästi ilmi, että yhdyntä on tapahtunut. Varmistin asian laittamalla naiselle viestin. Sain vielä lopuksi ujutettua tiedon, että seurusteleva tapaus tämä mies. Nainen ei minusta ollut tiennyt laisinkaan. 

Sekava olo nyt. En tiedä mitä tekisin.. Käy jotenkin sääliksi se toinen nainen, joka on mielestäni suloisen näköinen nuori nainen. Kävin hänen FB:nsä tietysti myös katsomassa. Hän vaikutti ihmettyneeltä ja loukkaantuneelta, kun kävi ilmi, että tuo ukko on varattu. :/

Vierailija
111/117 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt ihan uskomaton juttu, siis miten eksäni jäi aikanaan pettämisestä kiinni. Se on niin älytöntä, etten meinaa itsekään uskoa, vieläkään. Mutta asiaan.

Meillä oli kaikki ihan hyvin, asuttiin yhdessä vastarakennetussa omakotitalossa, käytiin töissä, hoidettiin koiria, puhuttiin jopa lapsista. Tämä siis keväällä. Juhannuksena yhtäkkiä huomasin, että mies on jotenkin muuttunut: on äreä, ei halua tulla lähelle, ei juttele samalla tavalla. Tuntui oudolta, että noin kuukausi ennen oli ollut ihan "inlööv". Tulin epäileväksi, mutta en osannut/uskaltanut tehdä asialle mitään. 

Syksyllä homma alkoi olla selvä, siis se että meidän suhteesta ei tule mitään. Kyselin toisesta naisesta ja vastaus oli aina luonnollisesti että ei. Sitten kerran mies oli autotallissa ja minä sisällä, ja päätin mennä käymään miehen luona. Olin avaamassa autotallin ovea kun tajusin että se on lukossa sisältä päin. Kuulin, että ex puhui puhelimessa hiljaisella äänellä. "Niin mäkin sua" oli ainoa, mistä sain selvää. Raivostuin ja hakkasin ovea, että avaa jumalauta! Jotenkin hän puhui itsensä siitä ohi ja yli. Meni aikaa pari viikkoa.

Soitin hänelle töistä, eikä hän vastannut. Soitin toisen kerran ja arvatkaa, mitä tapahtui? Puhelin oli eksän taskussa ja hän kai liikahti jotenkin niin että painoi luuria ja yhteys aukesi. Kuulin naisen naurahtavan, ja eksän selittävän hänelle jotakin minun alan avoimista työpaikoista! Löin luurin kiinni, sydän hakkasi. Sama toistui toisenkin kerran, taas naisen ääni, naurua, eksän lempeä tapa puhua tälle. 

Mutta ei siinä vielä kaikki. Hän sai syksyn viimeisinä ruska-aikoina postikortin, jossa oli hänen nimensä ja osoitteensa, ja siinä luki jotain kauniista ruskasta, ikävästä ja kaipuusta ja elämäni miehestä. 

Eipä tarvinnut arvailla enää yhtään. Nolointa oli, että kun mies jäi kiinni, hän alkoi itkeä että ei ollut tarkoitus. Minä epäilin jo sipulia taskussa tai jotain, sillä niin räikeää oli pettämisen kieltäminen ollut. No, hän oli pettänyt eksäänsä ennen minua, aviovaimoaan ennen eksää, minua, ja on nyt naimisissa ja isäkin. Onnea hänen vaimolleen :(

Vierailija
112/117 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 5kk ikäinen vauva, ja häät tulossa. Mies lähti työkavereiden kanssa baariin ja odottelin kotiin. Kun ei ukkoa alkanut kuulua, yritin tietysti soittaa. Ensin ei vastannut, myöhemmin oli laittanut puhelimensa pois päältä. Tuli kotiin seuraavana aamuna.

Jotenkin osasin heti epäillä. Väitti akun loppuneen ja sammuneensa kaverille. Oli katuvainen ja pyyteli anteeksi. Pari päivää myöhemmin harrastimme seksiä, mies vaati käyttämään kortsua jollain ihme tekosyyllä, vaikka käytin minipillereitä. Mies oli etäinen ja masentuneen oloinen.

Muutamaa päivää myöhemmin kirjauduin verkkopankkiin, ja näin, että meidän yhteisellä luottokortilla oli maksettu HOTELLISSA jotain, summa hieman yli 100€ (huoneen hinta). Pistin tekstarin ja vaadin selitystä, meni ihan pois tolaltaan. Myönsi puhelimessa vieneensä jonkun baarissa tapaamansa ämmän hotellihuoneeseen ja panneensa tätä.

Tuli sitten kotiin, itse olin ihan shokissa. Pieni vauva, hääkutsut lähteneet, vasta ostettu omakotitalo... Jostakin helvetin syystä annoin anteeksi, yökausien keskustelujen ja itkujen ja terapian jälkeen. Häätkin vietimme. Alttarilla pappi puhui keskenäisestä luottamuksesta ja mun teki mieli kirkua. Välimme eivät ikinä palanneet ennalleen.

Ikinä en päässyt asiasta yli, ja joitakin vuosia sen jälkeen erosimme. Oli meillä myös muita ongelmia, hän mm. oli väkivaltainen. En tiedä pettikö uudelleen, ehkä ei. Eron jälkeen alkoi seurustella, ja tyttöystävänsä petti häntä. Mitä tekee tämä äijä, soittaa mulle ja itkee tilannetta! Jotenkin en jaksanut hirveän myötätuntoinen olla....

Vierailija
113/117 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin puhelimen, kun epäilin (onneksi katsoin). Jäi kiinni, mutta jatkoimme suhdetta järkyttävän työmäärän saattelemana (selvittelyä, keskustelua jne.)

Ilman puhelimen ratsausta eläisin varmaan vieläkin valheessa.

Vierailija
114/117 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta yhdessä, 2 avoliitossa ja kihloissa...Ex muuttui täysin kylmäksi ja keksi riitaa kaikesta että saisi nukkua sohvalla, tuli puhelimeen salakoodit ja pam...
Kun olin ystävänin luona sain puhelun hänen ystävän tyttöystävältä että tiedänkö että minun mies ja tämä nainen ovat käyneet yhdessä ulkona...ja tämä nainen on ihastunut ja että tiesinkö että tämä nainen on sen puhelun aikana meidän yhteysessä kodissa...?
En tiennyt, annoin olla, oli salaa tapaillut ja osittain sen myönsi. Muutin pois, mies tahtoi jatkaa suhdetta kanssani ja kosi minua...kertoi, että olivat harrastaneet seksiä eromme jälkeen mutta tämä ei tietenkään tuntunut miltään...Sattui koko paska...päätin itsekkin etsiä muuta seuraa..
Sain sitten kuulla myöhemmin olevani huora kun minulla oli seuraa, alkoivat seurustelemaan tämän naisen kanssa heti lopullisen eron jälkeen...
eihän sitä suhdetta tietenkään oltu pedattu silloin kun kannoin vielä sitä hiton sormusta...
Vielä sattuu mutta hyvä että selvisi mikä se mies oli miehiään...

Vierailija
115/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta suhteesta tule mitään.

Vierailija
116/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten mies perustelee?

Vierailija
117/117 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi olevansa töissä mutta näin sen menevän hotelliin jonkun naisen kanssa. Pussailivat hotellin edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme