Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olkaa tyytyväisiä, minut bannattiin Kaksplussalta

06.07.2007 |

Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.

Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!

Ja kauankohan sekin sitten kestää, varmaan pysyvästi, kun joukkoon on osunut joku mode joka jo valmiiksi minua inhoaa.

Tänks!

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi uskoa, että tämä on edes totta.

Sydämeen sattuu Margen puolesta. Halaus Margelle, vaikka hän ei todennäköisesti tätä viestiä luekaan. Rauhaa ja Jumalan suurta rakkautta hänen enkelivauvalleen, toivottavasti Jeesus heijaa häntä tällä hetkellä sylissään.

Evelyninlle (vai mikä tää hu**u nyt nimimerkiltään olikaan) toivottaisin ihanaa, NETITÖNTÄ elämää.. kannattaisi oikeasti käydä psykologin juttusilla.. ehkä se lääkitys löytyisi sullekin. Empatiakykyä se ei anna, eikä järkeä, mutta rauhoittaa se voisi noita kärkeviä mielipiteitä.

-mm- joka ei nyt jaksanut kirjautua

Vierailija
122/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai ihmeinen saa mielipiteensä sanoa.

Veljeni lapsi syntyi ilman lapsivettä ! Oli Suomen ensimmäisiä jjoita yrittettiin edes elvyttää täysaikaisen raskauden jälkeen. Onnneki. happikaapissa ja teholla aloitti siis elämänä ja munoaissiirrto tietty tehtiin ( alkuun dialyysi ), nyt Viisivuotias ja ihan hyvin elämä kulkee. Lapsella oli kaikista ennusteista poiketen kouhkot kuitenkin pienen fikaamisen jälkeen pelastettavissa ( happikaapissa oli mutten tarkkaantiedä miten hoidettiin ). Ai niin keisarileikkauksella tuo syntyi.

Mutta joka tapauksessa MILIPITEENSÄ saa kukin ilmaista, ja toivottavasta täällä ei Pannada _ vain tälläisten ehkä jyrkkienkään mielipiteiden vuoksi. Nimen omaan netissä täytyy olla lupa keskustella vaikeistakin asioista ja on saatava kirjoittaa myös valtavirrasta poikkeavia ajatuksia.

Vierailija:

Margelle oltiin kerrottu ettei lapsella ollut mitään hengissä selviämismahdollisuuksia. Keuhkojen kehitys oli loppunut useita kuukausia sitten ja koska lapsivesi oli loppu ei ollut enää toivoa saada lasta pelastettua. Lapsen munuaiset laajenivat kokoajan ja aiheuttivat omaa tuhoaan. Lisäksi lapsi oli perätilassa ja kaikki varmasti tiedämme ettei kovin isoa lasta mielellään noin päin synnytetä. Siksi lääkärit suosittelivat käynnistystä jo nyt ja tähän Marge oli päätymässä.

Emilyn taas vastaa kaikkea tällaista, tulkitsee ilmaisesti abortiksi (=oma tulkintani kun yritän ymmärtää Emilynin käytöstä). Oli sitä mieltä että lapselle olisi annettava mahdollisuus, lääkärit saattoivat olla väärässä ja ultratki näyttää ihan höpöjä. Siksi hänen mielestään raskautta olisi ehdottomasti jatkettava, en tiedä mirten aikoi sitten lapsen ulos saada jne.

Kun Marge ilmoitti että ovat kuitenkin suostumassa käynnistykseen Emilyn kommentoi sitä sanoin " taitaa olla vahinkolapsi kun ei edes haluta antaa mahdollisuutta! *pään seinäänhakkaushymiö*"

Eli tällaisesta pienestä ne nokkiinsa ottivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Veljeni lapsi syntyi ilman lapsivettä ! Oli Suomen ensimmäisiä jjoita yrittettiin edes elvyttää täysaikaisen raskauden jälkeen. Onnneki. happikaapissa ja teholla aloitti siis elämänä ja munoaissiirrto tietty tehtiin ( alkuun dialyysi ), nyt Viisivuotias ja ihan hyvin elämä kulkee. Lapsella oli kaikista ennusteista poiketen kouhkot kuitenkin pienen fikaamisen jälkeen pelastettavissa ( happikaapissa oli mutten tarkkaantiedä miten hoidettiin ). Ai niin keisarileikkauksella tuo syntyi.

Mutta joka tapauksessa MILIPITEENSÄ saa kukin ilmaista, ja toivottavasta täällä ei Pannada _ vain tälläisten ehkä jyrkkienkään mielipiteiden vuoksi. Nimen omaan netissä täytyy olla lupa keskustella vaikeistakin asioista ja on saatava kirjoittaa myös valtavirrasta poikkeavia ajatuksia.

Vierailija:

Margelle oltiin kerrottu ettei lapsella ollut mitään hengissä selviämismahdollisuuksia. Keuhkojen kehitys oli loppunut useita kuukausia sitten ja koska lapsivesi oli loppu ei ollut enää toivoa saada lasta pelastettua. Lapsen munuaiset laajenivat kokoajan ja aiheuttivat omaa tuhoaan. Lisäksi lapsi oli perätilassa ja kaikki varmasti tiedämme ettei kovin isoa lasta mielellään noin päin synnytetä. Siksi lääkärit suosittelivat käynnistystä jo nyt ja tähän Marge oli päätymässä.

Emilyn taas vastaa kaikkea tällaista, tulkitsee ilmaisesti abortiksi (=oma tulkintani kun yritän ymmärtää Emilynin käytöstä). Oli sitä mieltä että lapselle olisi annettava mahdollisuus, lääkärit saattoivat olla väärässä ja ultratki näyttää ihan höpöjä. Siksi hänen mielestään raskautta olisi ehdottomasti jatkettava, en tiedä mirten aikoi sitten lapsen ulos saada jne.

Kun Marge ilmoitti että ovat kuitenkin suostumassa käynnistykseen Emilyn kommentoi sitä sanoin " taitaa olla vahinkolapsi kun ei edes haluta antaa mahdollisuutta! *pään seinäänhakkaushymiö*"

Eli tällaisesta pienestä ne nokkiinsa ottivat.

Vierailija
124/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emilyn ei osaa keskustella. se asia on huomattu mones eri asias plussalla. se muikkeli pitää omaa mielipidettään ainoona oikeena

Vierailija
125/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.

Juuri sen takia meillä on modet. Luojan kiitos!

Lyötyä ei netin keskustelupalstoillakaan tarvitse lyödä.

Vierailija
126/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen että itse tuossa tilanteessa jatkaisivat raskautta ja toivoisivat ihmettä.

Muut kuitenkin fiksumpina jättivät asian siihen eivätkä hyökänneet Margen kimppuun kun kuulivat tämän päätyvän käynnistykseen. Eli kyllä mielipiteen ilmaiseminen on sallittua, mutta näin kipeissä asioissa se olisi hyvä tehdä hienotunteisesti eikä alkaa ahdistelemaan toista jos tämä päätyy erilaiseen ratkaisuun.

Ei emilyn tuollaista ryöpytystä olisi niskaansa saanut jos olisi tyytynyt ilmaisemaan vain sen mitä itse tuossa tilanteessa tekisi.

Vierailija
127/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olisi hyvä ottaa aikalisä, etäisyyttä aisiaa ja sitten kun ei ole itse niin herlkkilläkään kirjoittaa niistä jos siltä tuntuu?

Vierailija
128/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuomita toista kun itse sortuu samaan

Vierailija
129/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä jauhaminen valitettavasti häntä takaisin tuo. Mitä tässä enää voi emilynille sanoa, jota ei olisi jo moneen kertaan sanottu? Toivotaan, että hän jotain sisäisti näistä. Antakaa nyt jo olla.

Vierailija
130/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun niillä mielipiteillä ei pelasteta mitään! Ja muut eivät välttämättä voi elään toisten mielipiteitten mukaan. Ja tässä tapaukses sanon että mielipiteen ois voinu pitää sisällään ja purkaa se vaikka mieheensä jos hällä on. Jos tarvi se jollekki sanoa!

Vierailija
131/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ymmärtäisit!?

Vierailija
132/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

163

, emilyn samoin kuin muutama muu oli jo aiemmin ilmaissut mielipiteensä, eli sen että itse tuossa tilanteessa jatkaisivat raskautta ja toivoisivat ihmettä.

Muut kuitenkin fiksumpina jättivät asian siihen eivätkä hyökänneet Margen kimppuun kun kuulivat tämän päätyvän käynnistykseen. Eli kyllä mielipiteen ilmaiseminen on sallittua, mutta näin kipeissä asioissa se olisi hyvä tehdä hienotunteisesti eikä alkaa ahdistelemaan toista jos tämä päätyy erilaiseen ratkaisuun.

Ei emilyn tuollaista ryöpytystä olisi niskaansa saanut jos olisi tyytynyt ilmaisemaan vain sen mitä itse tuossa tilanteessa tekisi.

Vierailija
133/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat saada emilyn kohta tännekki bannin... voitais tehä susta ilmotus tänki palstan modeille tai ylläpitäjille että bannaavat sun ip:n tältäki palstalta.

Vierailija
134/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi ap on useasti missä vaan noin mustavalkoinen ja törkeä! Eihän hän kannata minkään näköisiä ultria ym. Ne on hänen mielest sikiö seulontoja!

jossa karsitaan aina epäkelvot pois ja siks hän ei niissä ite käy ja tuomitsee myös muut kävijät!

Vierailija
135/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörhö: luomusynnytys (mieluiten kotona) vaikka mikä olisi, lasta ei rokoteta eikä D-vitamiinitippoja anneta (ne ovat keinotekoisia aineita lapsen elimistöön =o) ja ties mitä muuta...

Vierailija
136/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vositko etsiä lisää tietoa ensyön ja tulla levittämään huomenna tänne nettiin?

Ai niin ja sä olit se tyyppi joka ei edes uskalla olla asioista eri mieltä toisten kanssa

Vierailija
137/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en noin pahaksi päässyt!! Hävettää, että miten mulla niin meni niin täysin arvostelukyky silloin nuorena!

Vierailija:

hörhö: luomusynnytys (mieluiten kotona) vaikka mikä olisi, lasta ei rokoteta eikä D-vitamiinitippoja anneta (ne ovat keinotekoisia aineita lapsen elimistöön =o) ja ties mitä muuta...

Vierailija
138/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko tämä Emilyn se sama parikymppinen AMK-opiskelija ja yhden vauvan äiti, jolla on näitä " minä ite! minä osaan!" -mielipiteitä kaikesta vauvoihin liittyvästä?

Muistan kun joskus repeilin ihan täysin kun luin juttuja näistä s**tanan hipeistä, luomusynnyttäjistä ja elämäntyö-imettäjistä ja mistä lie " minun pentuni ei käytä vaippaa" -hörhöistä..

Hassu tapaus koko eukko, veikkaukseni on, että kysessä Stella-tyyppinen fiktiivinen palstapelle, koska EIHÄN KUKAAN VOI OIKEASTI OLLA NOIN ONNETTOMAN TYHMÄ???

Vastaa kiltti emilyn, jotta pääsen nukkumaan yöni rauhassa:)

Vierailija
139/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" MINÄ olen tätä mieltä" " MINULLA on oikeus ilmaista mielipiteeni"

Juu juu, SINÄ SINÄ SINÄ!

Vierailija
140/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi riehuu näillä palstoilla, Suomi24:lla ja Kaksplussalla, ja missähän lie muualla- kaikkialla samaa sontaa- minä ite, minä tiedän ja kenenkään muun mielipiteet eivät ole mitään tai ainakin niitä voi halveerata mielinmäärin.

Hyvin sillä on aikaa esittää kärkeviä mielipiteitään joka foorumissa, ihan kuin ei lasta tai parisuhdetta olisikaan- jos ei tietäisi toisin niin luulisi provoksi, mutta nyt ei voi kuin säälitellä miestä ja lapsiparkaa.

Toivottavasti järki kasvaa joskus päähän. Emilynhan on mainostanut että hänellä on ollut vaikea lapsuus (rikkinäinen perhe ja alkoholismia?), ehkäpä olisi aika hakea apua itsellekin.