Olkaa tyytyväisiä, minut bannattiin Kaksplussalta
Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.
Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!
Ja kauankohan sekin sitten kestää, varmaan pysyvästi, kun joukkoon on osunut joku mode joka jo valmiiksi minua inhoaa.
Tänks!
Kommentit (165)
enhän mä sanonut ettei muita olisi arvosteltu, puhuin nyt vaan tästä kyseisestä asiasta. mut kyllä siinä arvostelussakin voi joku roti säilyä..
Minkä palkinnon voitin, jos arvasin oikein?
Joskus viisautta on olla hiljaa. Sinulla on tuo pätemisen tarve niin uskomattoman voimakas että se peittää kaiken muun. Tahdikas ihminen olisi jättänyt yksityisviestin laittamatta, antanut koko asian olla ja pitänyt turpansa kiinni. Lapsensa menettävällä äidillä on muutenkin vaikeaa. Sinun piti lyödä lyötyä. Häpeä. Oikeasti, häpeä. Mene vähän itseesi.
Emilyn:
Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!
Ja kauankohan sekin sitten kestää, varmaan pysyvästi, kun joukkoon on osunut joku mode joka jo valmiiksi minua inhoaa.
Tänks!
Jos on tiedossa, ettei lapsella ole mitään mahdollisuuksia elämään, kuten täällä on jo todettu, niin eikö ole myös äitiä ja koko perhettä ajatellen kohtuutonta odottaa, että raskaus vietäisiin loppuun asti ja äiti joutuisi synnyttämään kuolleen lapsen. Oletteko miettineet kuinka rankkaa olisi henkisesti viedä tuollainen raskaus loppuun? Herätä joka ainoa päivä ajatukseen, että onkohan lapseni vielä elossa sisälläni vai joko hän on kuollut. Eikö äidin ja muun perheen kärsimyksiä saa ajatella yhtään? Olisiko tällä vauvallakaan ollut niin auvoista kohdussa sen aikaa, mitä siellä olisi mahdollisesti vielä ollut vai olisiko kärsimys vain lisääntynyt?
Voi kumpa todellakin Emilyn ensi kerralla sinun kohdallesi sattuisi tällainen todella ikävä tapaus. Muuttuukohan mieli sullakin!! Ikinä en kenellekään kuvitellut näin sanovani, mutta nyt kyllä sanon. Kasva aikuiseksi ja järkeväksi!
mutta tässähän tapauksessa lääkärit ja vanhemmat yrittivät pelastaa lapsen hengen. Äärimmäisen julmaa tuomita lapsensa menettänyttä äitiä.
Kesken menee toivottuja ja toivomattomia lapsia yhtä lailla.
" mä olen kyl sun kans samaa mieltä, et jos raskaus on vahinko, eikä lasta siis ole alunperin halunnut, voisi ajatellam että juuri siksi menikin kesken."
Ei kukaan oikeasti jaksa noin pitkään muuten omia mielipiteitään ainoina oikeina esittää.
Stellakin on provo, mutta sentään harmiton, kun ei pahoita kenenkään mieltä.
ajatelkaa sitä et emilyn on lähihoitajaopiskelija. kuka haluu tommosen tunteettoman ja itseään täynnä olevan narsistin hoitamaan itseään? en ainakaa mä
hehkeys - 06.07. 23:06 vastaa tähän viestiin (138/142)
mä olen kyl sun kans samaa mieltä, et jos raskaus on vahinko, eikä lasta siis ole alunperin halunnut, voisi ajatellam että juuri siksi menikin kesken.
Heit ei oo tuomittu kuolemaan!
Eikä ol tämmöisiä juttuja läheskään mitä tässä tapauksessa eikä voi verrata mitenkään! Sanon näin kun esikoinen on kehitysvammainen!
hehkeys:
Emilyn:
Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!
Tänks!
Tää raskaus ei ollut vahinko!! Oli ihan odotettu ja toivottu! Kaksi keskenmenoakin tätä ennen! kannattaa miettii mitä kirjoittaa jos ei mitään tiedä!
Sääliksi käy, Emilyn, nimittäin sun lastas, kun tuollaisen tunteettoman äidin itselleen saanut. Toivottavasti hänestä sentään tulee kunnon ihminen.
Vierailija:
hehkeys:
Emilyn:
Tänks!
Tää raskaus ei ollut vahinko!! Oli ihan odotettu ja toivottu! Kaksi keskenmenoakin tätä ennen! kannattaa miettii mitä kirjoittaa jos ei mitään tiedä!
Juurikin näin!!!!
että jos ei jo mennyt perille, niin sitten ei millään. Annetaan pölyn nyt laskeutua, Emilynille aikaa miettiä rauhassa mitä tästä voisi oppia. Hiljennyttäisiin jo kunnioittamaan pienen enkelivauvan muistoa.
sinne pitkään listaan hännille Stellan ja xcsss (vai mikä se nyt oli) kaveriksi. Olenkin tuolla vauva puolella seuraillut jo pidempään, kuinka kaikki tietävä voi olla joku ensimmäisen vauvansa kanssa olla. Suvereenisti neuvoo 3-4 lapsen äitejä. Tähän asti olen pitänyt harmittomana hölmönä, mutta tyttö sinä olet tähti.
Totuuden vaan ja senkin ihan nätisti. Mielipiteet on kullakin mutta joskus ne vois pitää sisällään.
Emilyn:
Vierailija:
että valitsemalla käynnistyksen hän tappaa lapsensa, päättää tämän elämän tms?Eikös tässä nyt ja Marge ihan itsekin sen sanonut, että kun synnytys käynnistetään niin lapsella ei ole mitään toivoa. Eli onko siinä jotain uutta, että lapsi menehtyy vanhempien päätöksen johdosta, kun synnytyksen käynnistyttävät? Miten sinun mielestäsi asia on, eikö synnytyksen käynnistämisellä muka ollut mitään osuutta lapsen menehtymiseen, vaikka se oli mitä todennäköisemmin tiedossa, ettei lapsi sen jälkeen enää elä.
Tappamisesta en kuitenkaan ole mitään puhunut, vaikka vanhempien valinnan myötä lapsi menehtyikin. Kohdussa hän olisi vielä elänyt, se kuinka olisi sittemin käynyt, sitähän emme koskaan saa tietää. Mutta se on jo todistettu aiemminkin, lähivuosina monet kerrat että ultrat ovat pettäneet. Siitä kertoi moni Margellekin, omia kokemuksiaankin, mutta ei hän niitä noteerannut mitenkään, vaan piti lääkärin sanaa 100% varmana.
Koita nyt tajuta että vaikka ko. tilan arviointiin tarvitaan useampi tutkimus, mutta keuhkojen kehittymättömyyden ja munauisten vaikean turvotuksen kyllä huomaa jopa kätilö ultratessaan.
Tiedätkö, kuinka paljon munuaisten turvotuksesta kärsivä lapsi oikeasti kärsii? Miltä se turvnnut vatsa tuntuu, tai se kun lapsi kuolee siihen että munuaiset puhkaisevat vatsakalvon? Siksi vastaavissa tapauksissa käynnistetään synnytys ennenaikaisesti. Vaikeasta vatsan turvotuksista kärsivä vauva ei mahtuisi syntymään luonnollisesti, sillä se vatsa todella turpoaa massiivisiin mittoihin.
Ja mikäli lapsella ei ole keuhkoja ja hänellä on vaikea munuaissairaus, hän ei selviä hengissä kohdun ulkopuolella vaikka synnytyksestä selviäisikin. Ei silloin kun viikkoja on kolmekymmentä eikä silloin kun viikkoja on neljäkymmentä.
Ultralla näkee yllättävän paljon, kaikkea ei tietenkään mutta massiiviset anomaliat kyllä. Paljon vakavia vammoja jää huomaamatta ultrissa. Sen sijaan nämä ihmeparanemiset joissa lapsi on luokiteltu vammaiseksi, ovat useimmiten hyvinkin värittyneitä kertomuksia. Mikä tarkoittaa että ultrassa on nähty jotain tarkemmin määrittelemätöntä vikaa mutta vauva syntyy terveenä. Vauvan synnyttyä vanhemmat kertovat kuinka vauva ultran mukaan oli vaikeasti sairas vaikka näin ei todellisuudessa ole missään vaiheessa sanottu.
Vierailija: