Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olkaa tyytyväisiä, minut bannattiin Kaksplussalta

06.07.2007 |

Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.

Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!

Ja kauankohan sekin sitten kestää, varmaan pysyvästi, kun joukkoon on osunut joku mode joka jo valmiiksi minua inhoaa.

Tänks!

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tyyppi riehuu näillä palstoilla, Suomi24:lla ja Kaksplussalla, ja missähän lie muualla- kaikkialla samaa sontaa- minä ite, minä tiedän ja kenenkään muun mielipiteet eivät ole mitään tai ainakin niitä voi halveerata mielinmäärin.

Hyvin sillä on aikaa esittää kärkeviä mielipiteitään joka foorumissa, ihan kuin ei lasta tai parisuhdetta olisikaan- jos ei tietäisi toisin niin luulisi provoksi, mutta nyt ei voi kuin säälitellä miestä ja lapsiparkaa.

Toivottavasti järki kasvaa joskus päähän. Emilynhan on mainostanut että hänellä on ollut vaikea lapsuus (rikkinäinen perhe ja alkoholismia?), ehkäpä olisi aika hakea apua itsellekin.

Vierailija
142/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ne mitään salaista tietoa ole¿.

Vierailija:

Vositko etsiä lisää tietoa ensyön ja tulla levittämään huomenna tänne nettiin?

Ai niin ja sä olit se tyyppi joka ei edes uskalla olla asioista eri mieltä toisten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole varma onko kommentoiminen edes viisasta. Tässähän on kyse alunperin perheestä joka elää erittäin vaikeita hetkiä tällä hetkellä. ko. äiti tuskin istuu nyt vauvapalstalla, mutta tahtoisin toivottaa hänelle jaksamista!

Mielestäni on erittäin tyhmää lähteä tuomitsemaan tätä ratkaisua synnyttää lapsi. Emilyn tuskin on lääkäri, eikä ole nähnyt sairauskertomusta. Kyseessä ei varmastikaan ole äidin pääähänpinttymä synnyttää lapsi liian ajoissa vcaan asiasta on keskusteltu lääkärin kanssa ja kaikki aspektit on otettu huonioon. PÄätös ei voi olla helppo, vaikka lopputulos olisi kaikissa sama. Paitsi nelikiloisen perätilalapsen synnyttäminen voisi johtaa vielä äidinkin kuolemaan ja sekö sitten olisi Emilyninkin mielestähyvä kun äiti uhraa henkensä? Onko äidin muilla mahdollisilla lapsilla merkitystä?

Eikäs ole tärkeintä, että äiti on olemassa ja kasvattaa ja hoitaa muut lapset jos kerran tämän lapsen eteen ei ollut mitään tehtävissä?

Asiat ei ole yksinkertaisia ja toivon ettet edes sinä, Emilyn joutuisi koskaan tuollaista valintaa tekemään.

Vierailija
144/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lueskelemassa juu näillä ko. palstoilla eikä tätä tyyppiä _voi_ olla huomaamatta- aina riidoissa jonkun kanssa.

Vierailija
145/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Emilyn enää laita kellekään, varsinkaan surulliselle lapsensa menettävälle äidille, yksityisviestinä, jotain että " lapsen tappaja, olipa ei toivottu lapsi" jne . Kun tämä kyseinen surullinen äiti olisi todellakin pienen vauvansa halunnut itselleen kotiin, ei enkeliksi taivaaseen !

2plus-palstalla ilmeisesti modet saivat sinun lähettämän yksityisviestin surevalle äidille, niin johan tajusivat sinut bannata ! :)

Vierailija
146/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä Emilyn enää laita kellekään, varsinkaan surulliselle lapsensa menettävälle äidille, yksityisviestinä, jotain että " lapsen tappaja, olipa ei toivottu lapsi" jne . Kun tämä kyseinen surullinen äiti olisi todellakin pienen vauvansa halunnut itselleen kotiin, ei enkeliksi taivaaseen !

2plus-palstalla ilmeisesti modet saivat sinun lähettämän yksityisviestin surevalle äidille, niin johan tajusivat sinut bannata ! :)

Vierailija
147/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei yksinkertainen lause mene tajuntaan.

Ketään en ole tappajaksi haukkunut. Näin ollen minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää - pyydättekö itse anteeksi asioita joita ette ole sanoneet..!

Vuosisadan mustamaalaus ja kiitos äidin, joka kerää sympatiaa itse haukkumalla ja valehtelemalla toisista.

Vierailija
148/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn:

Niin, tässä se taas nähdään kun moni kirjoittaa että mukamas kirjoittelin ja muokkasin omia viestejäni myöhemmin, vaikken näin tehnyt.

Me kuitenkin tiedetään sinun muokanneen tekstejäsi jälkikäteen. Kummastuttaa miksi valehtelet? Kun sinun mielipiteisiisi liittää törkeän valehtelun niin eipä huvita sinun juttuja enään lukea.

Vierailija
149/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tässä hullu on

Kun ei yksinkertainen lause mene tajuntaan.

Ketään en ole tappajaksi haukkunut. Näin ollen minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää - pyydättekö itse anteeksi asioita joita ette ole sanoneet..!

Vuosisadan mustamaalaus ja kiitos äidin, joka kerää sympatiaa itse haukkumalla ja valehtelemalla toisista.

--tulin palstalle enkä ollut kirjautunut sisään. Vahinko vierailija-kirjoitus, vaikka jotkut tykkäävätkin väittää että kirjoittelen aina ilman nikkiä.

Mä en ole poistanut yhtäkään viestiäni. Mutta se näköjään riittää, että joku valehtelee minun niin tehneen.

Ja kukaan ei ole mitään tappamisviestejä edes nähnyt, yksi palstailija vaan aloitti sen mustamaalaamisen. Häntä ei ole bannattu, vaikka haukkui minua suorin sanoin. Hienoa modet!

Vierailija
150/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suoranaisesti sanonut tappaa sanaa mut kuitenki sisältö tarkoitti aivan samaa! Ja miksi itse valehtelet? Olet käynyt poistaan suurimman osan viesteistä. Jättänyt vain ne mis on suht asiallista tekstiä. Kyllä niitä kirjoituksia luki muutkin. Nyt taas täällä käyt jo kerran lyömääsi ihmistä vastaan. Olen edelleenkin sitä mieltä mene itsekseen miettiin johki ja häpeemään! Eikä puolustella iseään valehtelemalla ja laittamalla asian muitten syyksi. Sun mielipiteitä ne on ollu! Ja törkeitä semmoisia! Olen myös lukenut muita ketjuja missä olet tällä samalla mustavalkoisella mielipiteines laukonut asiattomuuksia. Kun ihmiset elämät oman elämätilanteittensa mukaan ei muitten mielipiteitten. Luultavasti itse elät myös näin. Tosin et voi vaatia sitä muilta et eläisivät siten kuin sinä! HÄPEÄ

Vierailija
151/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn:

Ja kukaan ei ole mitään tappamisviestejä edes nähnyt, yksi palstailija vaan aloitti sen mustamaalaamisen. Häntä ei ole bannattu, vaikka haukkui minua suorin sanoin. Hienoa modet!

Lakkaa syyttelemästä muita. Sinulle on niin monesti huomautettu että voisit vähän siistimmin ilmaista mielipiteesi -sen voi tehdä ilman, että tahalleen loukkaa ketään! Vaan ethän sinä edes yrittänyt olla hienovaraisempi koskaan, jankutat vaan että sinulla on oikeus mielipiteeseesi. On toki, mutta etkö mitenkään jo ymmärrä, ettei se mielipide ole se juttu, vaan tapa jolla sen esität! Todellakin tämänkertainen oli nyt se viimeinen korsi joka katkaisi kamelin selän. Ihan turhaan syytät " yhtä palstailijaa" . Tätä on jatkunut kauan ja monen monet kerrat sinulle on sanottu nätisti ja vähemmän nätisti, mutta ei näköjään mene jakeluun millään.

Jospa otat tämän bannin nyt taukona nettimaailmasta ja rauhoitut ja suoritat hieman itsetutkiskelua. Mieti asioita muidenkin kannalta, yritä katsoa itseäsi muiden silmin. Yritä ottaa opiksesi. Henkinen kasvu ei tee kenellekään pahaa.

Vierailija
152/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä Emilyn yhtään lapsesi/lastesi kanssa vai roikutko oikeesti netissä koko päivän leikkimässä hyvää äitiä? Samaa voin kysyä monilta muilta.

terkuin yks joka käy satunnaisesti ja ihmettelee välillä tätä touhuu..

Vierailija
153/165 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta sattuu...

Vierailija
154/165 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissakin ketjuissa huomannut hänen olevan harvinaisen kylmä ihminen, ei pelkästään tämä Margen ketju. Todella pahaa tekstiä kirjoitti myös äidille, jolla siamilaiset kaksoset jotka olisivat kuolleet synnyttyään tai sitä ennen kohtuun.

Mikä Emilyn luulee olevansa, kun voi omasta mielestään tuomita ja päättää muiden ihmisten asioista, varsinkin kun ne ovat vaikeita.

Vierailija
155/165 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muissakin ketjuissa huomannut hänen olevan harvinaisen kylmä ihminen, ei pelkästään tämä Margen ketju. Todella pahaa tekstiä kirjoitti myös äidille, jolla siamilaiset kaksoset jotka olisivat kuolleet synnyttyään tai sitä ennen kohtuun.

Mikä Emilyn luulee olevansa, kun voi omasta mielestään tuomita ja päättää muiden ihmisten asioista, varsinkin kun ne ovat vaikeita.

Vierailija
156/165 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen nickin kirjoituksia pidempään seuranneena, en ole kehenkään yhtä epäempaattiseen ihmiseen nettipalstoilla törmännyt :(

Saisi hävetä erityisesti tätä bannin aiheuttanutta juttua, mutta myös montaa muuta.

Vierailija
157/165 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelkaapa entisaikojen tuomioita, joissa joku julistaa että sinä olet huono ihminen ja ansaitset tulla kivitetyksi. Kuka kivittää... Yleisö

Eikö tässä ole käynyt samoin? Emilyn teki mokan kun liian touhukkaana julisti asiaansa, sai oman yhteisön suuttumaan ja teki samalla itsestään sylkykupin, mehän lyömme aina lyötyä, olemmehan vain eläimiä, nyt kaikki ruoskivat innolla, kun se yleisten moraalikäsitysten mukaan on sopivaa, yhtä ainoaa kirjoittajaa.

Meillä on erilaisia käsityksiä elämästä, ja pitääkin olla. Mutta kuten joissain teksteissä sanottiin, pitäisi olla harkintaa, missä ja miten oman mielipiteensä ilmaisee. Monet elävän keskustelupalstojen kautta, joillekin ne ovat ainoita sosiaalisia kontakteja. Silloin näitä sattuu, ylilyöntejä.

Kyllä minutkin on joskus bannattu väliaikaisesti, mutta siitä pitää ottaa opiksi, ainakaan näin ei saa tehdä, pitää löytää toisenlainen tapa ilmaista mielipiteensä. Kansalaisten käsityksiä, oman ajatuksen myymistä keskustelupalstoille hyväksytyssä muodossa, sitähän tämä on.

Osanottoni lapsen menettäneelle äidille mutta halaus myös Emilynille, ehkä tämä opettaa jotain.

Vierailija
158/165 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn, oot tehny itestäsi naurettavan sillä, että tulet tänne ilmoittamaan saatuasi bannit jostain. Miksi kuvittelit alunperin, että ketään edes kiinnostaa? Kannattiko tehdä itestään naurettava ja tuoda tuollainen asia meidän kaikkien tietoon? :O Mitä sä kuvittelit siitä saavasi?

Ja te Emilyn arvostelijat sitten taas, onpa todella järkevää tehdä jos jonkinmoista luonneanalyysiä ihmisestä, jota ette oikeasti edes tunne. Netissä on niin helppo käsittää väärin, kun ei voi käyttää ilmeitä ja eleitä, eri äänensävyjä jne.

Menkää nyt ihan jokainen teistä itseenne ja opetelkaa käyttäytymään!!!!!

Vierailija
159/165 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku Emilyn siihen kirjoittaisi että synnytyksen käynnistämällä aiheuttaisin itse lapseni kuoleman niin varmaan tulkitsisin sen sillä että hän vertaisi minua tappajaan. Margehan ei missään vaiheessa sanonut Emilynin kutsuneen häntä tappajaksi, vaan verranneen häntä sellaiseen.

Ja jotain kertonee Emilynistä se että tämän shown jälkeen hän kokee itsensä katkeraksi ja vihaiseksi Margelle koska tämä valehtelee (tulkitsee tuon ylläolevan noin). Ihmiselle joka on juuri menettänyt lapsensa. Niin varmasti Emilynin sanojen törkeä tulkitseminen on suurempi asia kuin lapsen menettäminen.

no juu. itään pahaa en kenenkään lapselle toivo, mutta jos Emilynin lapselle josksus sattuu tapahtumaan jotain ikävää, vakava sairastuminen, vammautuminen tai jopa kuolema niin kyllä osa minusta toivoo jonkun vastaavan ihmisen tulevan sanomaan surevalle äidille että tämä itse aiheutti tilanteen omalla toiminnallaan. Niin, ilkeä en ole minäkään ja Emilynin mielestähän tuo voi olla ihan kauniisti ja myötäelävästi sanottu.

Vierailija
160/165 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja joku Emilyn siihen kirjoittaisi että synnytyksen käynnistämällä aiheuttaisin itse lapseni kuoleman niin varmaan tulkitsisin sen sillä että hän vertaisi minua tappajaan. Margehan ei missään vaiheessa sanonut Emilynin kutsuneen häntä tappajaksi, vaan verranneen häntä sellaiseen.

Ja jotain kertonee Emilynistä se että tämän shown jälkeen hän kokee itsensä katkeraksi ja vihaiseksi Margelle koska tämä valehtelee (tulkitsee tuon ylläolevan noin). Ihmiselle joka on juuri menettänyt lapsensa. Niin varmasti Emilynin sanojen törkeä tulkitseminen on suurempi asia kuin lapsen menettäminen.

no juu. itään pahaa en kenenkään lapselle toivo, mutta jos Emilynin lapselle josksus sattuu tapahtumaan jotain ikävää, vakava sairastuminen, vammautuminen tai jopa kuolema niin kyllä osa minusta toivoo jonkun vastaavan ihmisen tulevan sanomaan surevalle äidille että tämä itse aiheutti tilanteen omalla toiminnallaan. Niin, ilkeä en ole minäkään ja Emilynin mielestähän tuo voi olla ihan kauniisti ja myötäelävästi sanottu.