Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olkaa tyytyväisiä, minut bannattiin Kaksplussalta

06.07.2007 |

Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.

Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!

Ja kauankohan sekin sitten kestää, varmaan pysyvästi, kun joukkoon on osunut joku mode joka jo valmiiksi minua inhoaa.

Tänks!

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mustaki on tunteetonta käyttäytyä samalla lailla " hammas-hampaasta" periaatteella tällä palstalla - Eli yhtä haukutaan siitä että hän haukkui toista .. Just! Samaan aikaan ämmät täällä teilaa muita yksittäishenkilöitä . kAAHARIN, KOTISYNNYTTÄJÄN, HUKKUNEIDEN LASTEN VANHEMMAT ... JA LISTA ON LOPUTON

Vierailija
62/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raskaus käynnistettiin jotta äidillä ja perheellä oli mahdollisuus viettää ne muutama minuutti elävän lapsen kanssa! Ja jos he olis jäänneet odottamaan lapsi olisi voinnut kuolla kohtuun ja se mahdollisuus olisi jäännyt!

Ja marge ilmaisi monessa viestissään kuinka lapsi oli odotettu, toivottu, haluttu! Ja suru on suuri siinä perheessä!

Ja Emilyn! Voi herran jumala mä en tiedä miten sä olet tähän päivään asti selvinnyt ilman kunnon selkäsaunaa, vai etkö uskalla ihmisille laukoa ainoita totuuksia päin naamaa? Sun pieni pääsi kumisee tyhjyyttä ja omaa täydellisyyttä. Empatiakyky ja muiden tilanteeseen samaistuminen on sinulle tuntematon käsite! Sä et nää metsää puilta. Sä et nää kuin oman ehdottoman totuutes. Mä toivon että sä kasvat vielä joku kaunis päivä ja ymmärrät ettei kaikki ole niin musta valkoista ja ehdotonta. Siihen asti itke ja marise kuinka sinusta ei pidetä ja kuinka SINUA on kohdeltu väärin, vaikka itse käyttäydyt todella loukkaavasti. Sä muistutat aivan liikaa mun exää joka oli aina oikeassa ja omissa sanomisissaan ja teoissaan ei nähnyt mitään väärää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joksikin toiseksi... ;)

Ei ole mitään jänistämisen tarvetta - tule ihmeessä vetäsemään hihasta jos muka tunnet minut :D

Vai haluatko lähikuvan naamastani xD

Vierailija
64/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinut bannattaisiin täältäkin...

Ilkeämmin kirjoittavaa ihmistä en ole " tavannut" . Onneksi en tunne ketään, joka noin ilkeästi ilmaisee mielipiteensä (joihin sinänsä kaikilla on oikeus). :(

Vierailija
65/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovin nuori ihminen, kun mielipiteissäsi olet niin yksioikoinen ja tulistut itse muiden eriävistä? Iän myötä ehkä sinunkin mustavalkoinen maailma saa erilaisia sävyjä ja värejä, kun ymmärrys tätä elämää kohtaan kasvaa. Ja kunnioitus, vaikka kuinka toimisi itse jollain tavoin, ei välttämättä pysty kaikkeen vaikuttamaan itse. Minusta sinulla on aika lapsellinen maailmankuva.

Vierailija
66/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos sinut bannattaisiin täältäkin...

Ilkeämmin kirjoittavaa ihmistä en ole " tavannut" . Onneksi en tunne ketään, joka noin ilkeästi ilmaisee mielipiteensä (joihin sinänsä kaikilla on oikeus). :(

Vierailija
67/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todella noin tunteeton paskiainen?? Toinen on menettänyt lapsensa niin sä kehtaat paitsi haukkua äidin pystyy niin tulla tänne vielä raivoamaan saamastasi (aiheellisesta) bannista!! Mikä sua vaivaa? SULLAKO tässä nyt vaikeeta on ja elämä vähän kolhinu? Toivottavasti sun perhepiirin kuolemantapauksia setvitään myös tähän tapaan netissä...

Vierailija
68/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa Jätkältä, kysyin myös bannaako hän minua haukkuneet ihmiset, mutta hänen vastauksensa oli että " en ota kantaa" .

Kumma juttu, kun yhtään kirjoitustani ei moden ole tarvinnut poistaa mutta sitten lätkäisee bannin päälle, kun joku pari päivää palstalla jauhaa minun muka haukkuneen Margea tappajaksi jne. Ja Marge itse alunperin väitti minun häntä tappajaksi sanoneen - valehtelijoita kohtaan pitäisi sitten tuntea sympatiaa..

Vierailija
69/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussalla on kysytty näin: KUKA MUU SITÄ MIELTÄ ETTÄ MODET TARVITAAN TÄNNE? Sinä vastannut myöntävästi. Tänään. Nytkö ne on sittenkin typeriä? Ketju t809603.

Ja näin kirjoitit yhdessä ketjussa t809562:

Se " oliko vahinko" oli ainoa törkeys mutta olen kuulemma sanonut vaikka mitä muutakin. Sen poistin omasta viestistäni ja sitä pahoittelinkin. Veikkaanpa, että tällä palstalla esiintyy jatkuvasti pahempia kommentteja kuin tuo.

Vierailija
70/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiäkös se 10 päivää menee, keräät voimia ja ulkoilet ja sitte bannin jälkeen taas menet uusin voimin plussalle omia mielipiteitäsi ilmaisemaan, varmaan siellä ilolla ottavat sinut vastaan!

Vierailija
71/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitsemalla käynnistyksen hän tappaa lapsensa, päättää tämän elämän tms?

Vierailija
72/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palaan palstalle, en mainitsekaan Margea, vaikka joku kysyisi.

Minulla ei myöskään ole mitään syytä pyytää anteeksi sen vuoksi, että olen sitä mieltä että rv30 sikiöllä on oikeus elämään kohdussa.

Vierailija
73/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn:

Minulla ei myöskään ole mitään syytä pyytää anteeksi sen vuoksi, että olen sitä mieltä että rv30 sikiöllä on oikeus elämään kohdussa.

Vierailija
74/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn:

Kun palaan palstalle, en mainitsekaan Margea, vaikka joku kysyisi.

tässä tapauksessa vain tuo käynnistys rv30 oli sikiön ainoa mahdollisuus elää edes hetki. Mutta sitä et olisi hänelle suonut.

Vierailija
75/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei ollut lapsivettä, munuaiset laajentuneet ja keuhkot eivät toimineet. Sinä et aja lapsen asiaa, olisit halunnut lisätä vauvan kärsimyksiä vain koska sun mielestä sillä oli oikeus elää kohdussa. Mietipä hieman tuota. Miksi pitkittää tuskaa kun sen voi lopettaa ajoissa? Lapsenrääkkääjä. Ei ole järkevää tulla enää plussalle, siellä tuskin on enää kukaan sun puolella.

Vierailija
76/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pinnallinen, typerä ihminen voi olla=/

Ei ole Emilyn-paralla tosiaankaan kaikki kotona kuten on jo aikaisemmin huomattu. Eikä kannata ihmetellä mitä muilla on sinua vastaan; sinun mielestäsi maailmaan mahtuvat vain ne jotka tekevät kaikessa niinkuin sinä sanot ja haluat.

Narsisti sinä olet. Lapsellinen, idiootti narsisti.

Vierailija
77/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Siperia sinuakin vielä opettaa ja ihan varmasti rankalla kädellä. Tuolla asenteella ei kerää muuta kuin ongelmia. Voimia aikuistumiseen, mutta sitä ennen lääkitys kohdalleen!

Vierailija
78/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei ollut lapsivettä, munuaiset laajentuneet ja keuhkot eivät toimineet. Sinä et aja lapsen asiaa, olisit halunnut lisätä vauvan kärsimyksiä vain koska sun mielestä sillä oli oikeus elää kohdussa. Mietipä hieman tuota. Miksi pitkittää tuskaa kun sen voi lopettaa ajoissa? Lapsenrääkkääjä. Ei ole järkevää tulla enää plussalle, siellä tuskin on enää kukaan sun puolella.

Vierailija
79/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että valitsemalla käynnistyksen hän tappaa lapsensa, päättää tämän elämän tms?

Eikös tässä nyt ja Marge ihan itsekin sen sanonut, että kun synnytys käynnistetään niin lapsella ei ole mitään toivoa. Eli onko siinä jotain uutta, että lapsi menehtyy vanhempien päätöksen johdosta, kun synnytyksen käynnistyttävät? Miten sinun mielestäsi asia on, eikö synnytyksen käynnistämisellä muka ollut mitään osuutta lapsen menehtymiseen, vaikka se oli mitä todennäköisemmin tiedossa, ettei lapsi sen jälkeen enää elä.

Tappamisesta en kuitenkaan ole mitään puhunut, vaikka vanhempien valinnan myötä lapsi menehtyikin. Kohdussa hän olisi vielä elänyt, se kuinka olisi sittemin käynyt, sitähän emme koskaan saa tietää. Mutta se on jo todistettu aiemminkin, lähivuosina monet kerrat että ultrat ovat pettäneet. Siitä kertoi moni Margellekin, omia kokemuksiaankin, mutta ei hän niitä noteerannut mitenkään, vaan piti lääkärin sanaa 100% varmana.

Vierailija
80/165 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikuinen, sydämen sivistystä omaava ihminen tietää, milloin ne mielipiteet kannattaa pitää omana tietonaan, ja milloin ne on soveliasta sanoa ääneen. Kun kyseessä on näinkin kipeä ja surullinen asia kuin oman, rakkaan lapsen varma menehtyminen joko nyt tai hetken päästä, niin kannattaa olla hiljaa jos ei osaa sanoa mitään lohduttavaa äidille.