Oltiin tänään terassilla yksillä, baarimikko tuli ulos ja kysyi että saisiko vilkaista vielä minun papereitani OV
kysyin ihmeissäni että MITÄ?? ajattelin että kuulin väärin, sitten vähän hymähdin ja näytin ne, olen 23v ja todella sen näköinen.
Kommentit (18)
Enkä mielestäni edes " nuoren näköinen" ! Ainakin savukkeita myyvät kaupassa vielä ;)
herkästi. Ei siitä tarvitse loukkaantua tai olla imarreltu. Se vaan kuuluu mun työhöni.
Ikää ' jo' 32v joten olen imarreltu =)
Ja siihen ravintolaan oli ikärajana 20. Nykyään olen 4-kymppinen, luullaankohan minua nyt sentään jo alle 3-kymppiseksi..? =-)
Minulta kysyttiin papereita joka kerta vielä n. 25-vuotiaanakin, oli ennemminkin harvinaista jos ei kysytty. Kerran tarjottiin junassa lastenlippuakin kun olin kuukautta vaille 30.
enkä saanut olutta, kun ei ollut mukana papereita joita näyttää!
ikää oli 26 ja kaverit yli 30. eikä auttanut yhtään vaikka kuinka puhuttiin.
Kerran ei ollut alkossa mukana ja yritin näyttää lasteni kela-kortteja, koska toinen lapsi jo 8v. Eivät kelpuuttaneet.. No, kai mä sit sain tyttäreni kymmenen vanhana tai nuorempana heidän mukaansa :D
Portsareillahan se kyllä lienee aika yleinen tapa saada tietoon kuka olet...
kysyvät kaikilta paperit, jotta saavat naiset hyvälle tuulelle. Kyllähän yli kolmekymppisetäkin kummasti hivelee, jos papereita kysytään.
kun ovella kysy paperit, katto nimen ja totes: " annatko mulle sun numeron kun sun nimi onkin niin yleinen että eihän tota voi findiin lähettää" . seurusteltiin vuoden verran, joten tuo iskurepliikki toimi
Vierailija:
Kaverilleni meinattiin myydä 19-vuo...
Vierailija:
kysyvät kaikilta paperit, jotta saavat naiset hyvälle tuulelle. Kyllähän yli kolmekymppisetäkin kummasti hivelee, jos papereita kysytään.
Vierailija:
kun ovella kysy paperit, katto nimen ja totes: " annatko mulle sun numeron kun sun nimi onkin niin yleinen että eihän tota voi findiin lähettää" . seurusteltiin vuoden verran, joten tuo iskurepliikki toimi
Olisihan jollain pennulla voinut olla mukana vaikka sisarustensa kortteja.
Ei - älä vastaa tähän :)
12:
Kerran ei ollut alkossa mukana ja yritin näyttää lasteni kela-kortteja, koska toinen lapsi jo 8v. Eivät kelpuuttaneet.. No, kai mä sit sain tyttäreni kymmenen vanhana tai nuorempana heidän mukaansa :D
Poke kysyi papereita ja 38v äitini oli ihan että mitäääh?
No oli onneksi mukana se vanha pahvinen ajokortti ja poke pyyteli nolona anteeksi... äitini tietty kiitti vain kohteliaisuudesta.
Kassa ei vaivautunut kysymään niiltä papereita, mutta poikaystävältäni (oli silloin 22 v) kyllä kysyi vaikka osti vain cokispullon...
kysyttiin multa papereitA, kun ostin siidereitä. IKÄÄ NYT KUITENKIN TUO 28 VUOTTA. :-) tÄYTYY KAI OTTAA KOHTELIAISUUTENA.