Maassa maan tavalla vai....
Kirjoitin aiemmin tänään että miehen pomot sanoivat aamulla että illalla sitten lähtään ulos. No mies meni niiden kanssa ja aloittivat aperitiiveillä 17.30 ja siitä syömään ja viiniä... äsken toi auton kotiin (huom. meillä ei ole Suomen aika) ja lähti sitten muiden kanssa jatkamaan bileitä. Olen NIIN vihainen kun ajaa ja ottanut pari bissee ja noin puoli plo viiniä. Miehen puolustus: en tuntenut itseäni humalaiseksi ja 3 tuntiakin on jo mennyt ja huippu kun muutkin olivat autoilla liikenteessä ja joivat yhtä paljon.
Vi...taa tuommoinen " mies" , voiko enää mieheksi sanoa! Itse vihaan rattijuoppoja!!!
Kommentit (4)
tunsi ittensä kuinka selväksi tahansa
Säännöt vaan selväksi että jos illalla on meno jonnekin niin aamulla ei autolla lähdetä, tai jos lähdetään niin taksilla kotio.
ja jos sattumalta tapaa poliisin, niin riittä että toteaa olevansa kotiin menossa. ' Menkää sitten suoraan kotiin' sattaa tokaista perään.
Ero ei tule tällä hetkellä kuitenkaan kysymykseen. (Terveisiä niille jotka heti kirjoittavat kaikille että eroa siitä) Jos nyt edes huomenna sais puhuttua sille järkeä että ois ollut edes viimeinen kerta. Huoh...