Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, että olen sitten tyhmä

Vierailija
09.10.2008 |

Pari kuukautta sitten olin eräässä liikkeessä asiakkaana ja kiinnitin huomion erääseen miesasiakkaaseen. Parkkipaikalla vaihdoimme katseita, mies ei ollut mitenkään erityisen komea edes,mutta jokin hänessä viehätti minua ja huomasin usein miettiväni sitä miestä.

Pari viikkoa sitten kävin mieheni luona, kun oli töissä eräällä raksalla. Se mies sieltä kaupasta oli sillä raksalla myös, jutteli mieheni kanssa. Hän rakennutti sitä taloa.

Kaikesta päätellen se mies muisti myös minut, elekieli oli sellaista.

Nyt en ole hetkeäkään ajattelematta sitä miestä, hänessä on jotain outoa vetovoimaa. Kummasti löydän itseni aina siltä suunnalta missä hän asuu tai sitten sen talotyömaan läheltä, että jos näkisin hänet edes vilaukselta

Olen kuullut siitä miehestä vuosien varrella paljon, en vain ollut koskaan häntä nähnyt. Tiedän että on idiootti,kusipää, muttta en vain saa häntä mielestäni.

Sanaakaan en ole hänen kanssaan siis edes vaihtanut.

Haluan saada sen miehen pois mielestäni!

Mietin jos hankkiutuisin hänen seuraansa ja itse toteaisin hänen olevan idiootti kusipää niin ehkä sitten hänet saisin pois mielestäni. Mutta jos siitä seuraakin vain jotain syvempää? Kukaan ei koskaan aiemmin ole tehnyt minustä tälläistä, jotain siinä miehessä nyt on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liikaa harlekiineja.

Kokeile vaihteeksi Dostojevskin tuotantoa.

Vierailija
2/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut ehtiä teininä saada elämältä tarpeeksi säpinää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "kaivaa verta nenästään"? Jos kerran olet parisuhteessa niin eiköhän olisi viisaampaa yrittää kaikin keinoin unohtaa tämä toinen mies. Mystisesti löydät itsesi siltä suunnalta missä hän asuu tai työmaan lähisyydestä. Kukahan se sinut sinne kuljettaa? Sinä itse. Jos olet sitoutunut mieheesi, sinun pitää minun mielestäni kunnioittaa teidän parisuhdettanne ja jättää tästä toisesta miehestä haaveilu. Se on ihan fakta, että ihastumisia saattaa tulla, vaikka parisuhteessa eläisitkin, mutta toimitko mielihalujesi mukaan vai et, se on päätös jonka tekemällä vaikutat suuresti parisuhteesi tulevaisuuteen. Jos rakastat miestäsi ja haluat elää hänen kanssaan, et anna itsellesi lupaa retkahtaa toiseen mieheen.

Vierailija
4/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut paljon UFO havaintoja? Ainakin minä huolestuisin jos vain "löytäisin itseni" jostain ihan muualta kuin pitäisi. Tekevätkö nämä alienit sinulle lääketieteellisiä kokeita ja sitten pyyhkivät muistisi? Kannattaisikohan varoittaa muita alueella asuvia uffoista?

Vierailija
5/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuorena olen kyllä säpinää kokenut yli oman tarpeen, olen ollut kova flirttailemaan... Mieheni kanssa kun aloimme seurustelemaan unohdin tyystin kaikki miesten iskemiset.

Mietin, että useinkin olen nähnyt komeita ja seksikkäitä miehiä, jotka on silmää miellyttäneet, muttei ne näin mieleen ole syöpyneet.

Ja tämä mies ei siis ole edes erityisen komea

Toinen mikä ihmetyttää on se, että olemme asuneet koko ikämme suht pienellä paikkakunnalla ja tämän miehen kanssa vietetty lapsuutemme samalla asuinalueella (välimatkaa ehkä 1,5km) ja koskaan ei tiemme ole mitenkään kohdanneet. (olen tätä miestä jonkin verran vanhempi) Vanhempamme vielä tuntevat toisensa. Ja nyt kun hänet näin niin jäi näin mieleen.

Mieheni vuoksi sen miehen haluan pois mielestäni. Minulla on hyvä mies ja rakas perhe, asiat hyvin, miksi siis en saa sitä miestä pois mielestäni?

T:ap

Vierailija
6/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti saat jos yrität. Nythän olet antanut itsellesi luvan pyöritellä häntä mielessäsi ja kuljeksia siellä missä häneen saatat törmätä. Sitäpaitsi pelkästä ajattelusta ei ole haittaa jos et anna itsellesi lupaa toimia asian suhteen. Asiat, sivusuhteet ja pettämiset, eivät tapahdu itsekseen. Ne ovat seurausta aktiivisesta toiminnasta. Kukaan ei vasten tahtoaan ajaudu mihinkään suhteeseen tms.

(Vastasin jo ylempänä, en vaan muista numeroa)

Vierailija
7/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies todennäköisesti jollain tavalla pimeä ja siksi kiinnitti huomiosi. Sellaiset jutut näkyy silmistä. Eikö siellä malla ole tarpeeksi tekemistä?

Vierailija
8/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ihan lähekkäin, ehkä 5km väliä. Meidän lähimmät kaupat on kuitenkin siellä sen miehen asuinalueella, en niitä ole ennen käyttänyt, mutta nyt huomasin että jotenkin kummasti kävin Siwassa kaupassa. Tai kävin kylässä, siinä raksatyömaan vieressä, teen sellaisia juttuja että "pääsen" sille alueelle. Tiedän kyllä että hakeudun sinne tarkoituksella.

Olen koittanut analysoida mikä siinä miehessä minua kiinnostaa ja keksin vain sellaisia juttuja mistä en pidä. Kaiken järjen mukaan siinä miehessä ei pitäisi olla mitään mikä minua kiinnostaisi, mutta silti hän on mielessäni koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä