Minkä teeman ympärille teidän olohuoneenne (tai kotinne) on sisustettu?
Kommentit (46)
ja kaikki mahtuis istumaan. Matto pitää tietysti olla ja hylly lasten valokuville ja kaikelle pikku roinalle.
Vierailija:
Just se, että miten näkee parhaiten telkkarin
..
Vierailija:
Valkoiset lattiat, valkoiset seinät, valkoiset katot, valkoiset tekstiilit, valkoiset huonekalut, valkoista, valkoista, valkoista, valkoista... Siis tylsää. Minun mielestäni.
sofistikoituneen maun omaava tyyliniekka kun olen
Olemme pohtineet mieheni kanssa myös, josko vaihtaisimme sisustuksen kokoon tai arcticaan.
Eli semmoista yksinkertaista pepputeemaa.
Posliinisia pyllyjä on joka hyllyssä eri kokoisina. Maailmalta niitä keräilty. Kaverit ovat kehuneet
Vierailija:
Minkä teeman ympärille teidän olohuoneenne (tai kotinne) on sisustettu?
niin tossa keskellä olkkarin lattiaa on harmaa Teeman kermanekka.
Sä oot kuule matkinu meiltä sun sisustukses!
Varmasti oot joku meidän puolituttu, ja olet käynyt meillä, mutta et koskaan kutsu meitä luoksesi, koska petos paljastuisi!
T.39
Olen juntti.
Se SIMPLE AS POSSIBLE
Jännittää, mitenhän tänä vuonna siellä messuilla on sisustustyyli?
42
Vierailija:
Sä oot kuule matkinu meiltä sun sisustukses!
Varmasti oot joku meidän puolituttu, ja olet käynyt meillä, mutta et koskaan kutsu meitä luoksesi, koska petos paljastuisi!T.39
Arkku-sohvapöytä on eri sarjaa, en muista mistä. Sininen paperinarumatto Hobby Hallista tai vaalea ikean matto.
Mäntykatot, mäntyparketti, valkoiset seinät, sohvat ja kirjahylly männyn väristä. Epämuodikasta ja junttia ehkä, mutta sopii maalais-koira-lapsiperheeseen..:)
Niin joo, ja parkettia ja lattiaa näkyy vain harvoin polkutraktorien, parkkitalojen ja pahvilaatikkomajojen alta.
Lattia vaan ei ole valkoinen.
Minusta meillä on oikein kaunista ja viihtyisää.
On meillä toki muitakin värejä kuin valkoista, mutta enimmäkseen valkoisen eri sävyjä löytyy.
Vierailija:
Minusta tanskalaistyyli on kliinistä juuri valkoisuutensa vuoksi. Valkoisia on eri sävyjä, mutta valkoinen on valkoinen vaikka voissa paistaisi.
Valkoiset lattiat, valkoiset seinät, valkoiset katot, valkoiset tekstiilit, valkoiset huonekalut, valkoista, valkoista, valkoista, valkoista... Siis tylsää. Minun mielestäni.
Ei sovin mihinkään sisustukseen ja on ruma kuin synti (vrt. Frasierin isän tuoli) mutta onneksi mieheni ymmärtää sen tunnearvon ja on alistunut siihen, että tuoli jököttää kunniapaikalla..
Kirjojen pitää mahtua. Siis ison olohuoneen kaksi seinää täynnä Lundiaa.
Muita teemoja on " ei jaksa viedä kaatopaikalle" ja " miksi maksaa enemmän" . Olohuoneessa on neljää (!) eri puulaatua eri kalusteissa, kaksi täysin erityylistä sohvaa (kun ei vanhaa jakseta kärrätä pois) ja vanhoja, punkkuun ja kissankarvoihin sun muuhun nuhraantuneita Ikean Pällbo-raheja.
Tilallisia kun ollaan, niin sanon ei kiitos kukka-puhviverhoille.
Asumme kerrostalossa ja on ihanaa kun kotonakin voimme nauttia
luonnosta.
Syksyn mittaan aiomme paneloida myös olkkarin seinät