Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostele päivän ruokani... Edelleen nälkä...

Vierailija
04.07.2007 |

Kaurapuuroa 1½dl veteen keitettynä

4kpl vehnätortilloja, täytteenä taco-kastike, jauheliha, juustoraaste, kermaviili, tomaatti, salaatti

Kanasalaatti (1 file)

Savulohisalaatti

Omena

Patonkia 12cm, molemmat puolet 15% levitteellä

Vettä, vichya ja kahvia 1 kuppi

Jumppaa 50min

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän neuvoillanne olen saanut painon putoamaan lisää pitkän jumituksen jälkeen! Tänä aamuna 80,9kg (vaihtelee hieman, jos edellisenä iltana spinningissa ja juonut paljon vettä on hieman korkeampi). Olen luopunut tortilloista, jugurtista, karkista, näistä nyt ainakin. Enemmän mehukeittoa (kaloriton), pieniä annoksia perusruokaa. Roskaruoka tekee edelleen tiukkaa, jota olen pari kertaa syönyt. Liikuntaa en ole lisännyt.

ap

Vierailija
2/35 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta keitto. Laita kipon pohjalle puolikas raejuusto ja syö se keiton kanssa. Syö lisäksi 1 ruisleipä margariinilla. Jos maistuu ja haluat, niin laita leivän päälle kasviksia ja kalkkunaleikettä, tai kinkkua.

Osta pakastevihanneksia pussi. Syö se ihan ensin. Syö se reilusti ennen ruokaa, TAI laita vaikka sitä jauhiskastiketta yhden kauhallisen verran kasvisten joukkoon makua antamaan.

Ja taas sitä leipää pala.

Pakastevihannekset + keitto on myös ihana yhdistelmä!

Syö yhden puuroannoksen sijaan KAKSI. Jos tykkäät marjoista, niin laita niitä kourallinen, tai pari sekaan. Tai mehukeitoa.

Tee välipalaksi smoothie. Laita taas kourallinen, tai kaksi marjoja, tai hedelmiä ja päälle sopiva määrä jugurttia, tai rahkaa, sekoita ja nauti.

Itse en pidä hedelmistä, mutta näin saan ne kadotettua itsekin=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi kikkailla kaiken maailman hiilihydraattien ym. kanssa, mutta fakta on se, että ei ihminen laihdu, söi hän mitä tahansa, jos hän syö sitä paljon! Minusta on uskomatonta, että joku syö päivän aikana puuroa, neljä tortillaa jauhelihoineen, 200 grammaa kalaa ja kanaa yhteensä jne. ja ajattelee olevansa dietillä!!! Ja sitten vielä huuli pyöreänä ihmettelee, että mikä on pielessä ruokavaliossa.

Siis ensin ne määrät kuriin, sitten voi myös vähän miettiä niitä aterioiden sisältöjä. Ihminen laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa ja lihoo kun syö enemmän kuin kuluttaa ja jos syö saman verran kuin kuluttaa pysyy saman kokoisena. Tämä on yksinkertainen tosiasia.

Itselleni ap:n mainitsemassa satsissa olisi suunnilleen kolmen päivän lämpimät ruuat! Enkä ole eläissäni ollut dietillä...

Mulla eilen tällainen menu:

aamulla: kaksi tummaa leivän siivua, päällä salaattia, juustoa, kurkkua

lasi tuoremehua, kuppi kahvia, pari palaa suklaata

päivällä: annos kanapastaa (kastikkeessa kanasuikaleita, tuorejuustoa, ruokakermaa, pinaattia, sipulia. Ja sitä kanaa meni ehkä se 100 grammaa omaan napaan). Rasvatonta maitoa, porkkanaraastetta

iltapäivällä: kahvia ja voisilmäpulla

illalla: hedelmäsalaattia, riisikakku

Istumatyö. Liikuntana 50 minuutin pilates-treeni

mitat: 163/48

Vierailija
4/35 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavoittele hoikkuuta, koska tiedän ettei se ole minulle realistista. 168cm ja tavoite paino on 70-72kg, siinä uskon pystyväni pysymään. Olen parikymppisenä painanut 54kg, mutta se oli aivan liian vähän jotta saisin sen pidettyä.

Tämä uusien ruokailutapojen opettelu käy työstä. Tuntuu että ruoka pyörii mielessä jatkuvasti!

ap

Vierailija
5/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla:

-2 palaa ruisleipää+keiju, kalkkunaleike, kurkku, paparika

-kahvia

-1dl rasvatonta jugurttia

lounas

-kinkku salaatti /jäävuorisalaatti, hunajameloni, kurkku, tomaatti, vähärasvaista kinkkua, öljypohjainen salaatinkastike,

-2 palaa ruisleipää+keijua'

välipala:

-2dl rasvatonta jugurttia

päivällinen jäi tänään väliin, söin

-2 kpl jauhelihapasteijoita, jäätelöä ja kääretorttua (oli vieraita)

ilta: ruisleipäpala (samat päälliset kuin aamulla)

-teetä

10km pyöräilyä ja 5km juoksulenkki.

Onko paha?

Vierailija
6/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla oikeasti nälkä, vai vain halu syödä jotain. Touhua jotain tai lue vaikka lehtiä, niin " nälkä" unohtuu.

Vierailija
7/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

delata siihen ähkyyn. Ja en ollu syöny mitään koko päivänä, siks vedinkin niin monta. Yleensä 1 riittää. Läski!

Vierailija
8/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla:

bannanijogurttia ja " terveys" muroja, ruisleipä päällä levite, kevyt meetvursti, kevyt juusto, kurkku, lasillinen appelsiinimehuia, pari kuppia kahvia

lounas:

vähän kaupan pakastealtaasta olevaa pyttipannua (perunaa ja lihapullia), yksi ruisleipä päällystein ja olut

päivällinen:

itse tehty hampurilainen, sis. täyslihapihvi, salaattia, tomaattia, suolakurkkua, salaatin kastiketta, ketsuppia lisäksi grillattu maissi ja fetasalaattia, juomana punaviiniä

Lisäksi: vähän suklaarusinoita, maissilastuja ja muutama (light siideri)

Kuulostaako pahalta??

165, 55 ja kesälomalla ;)

Vierailija
9/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa paljolta..?

Vierailija
10/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän maitotuotteita.

Vierailija
11/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just keitin nälkääni kananmunan, ja kurkkua ja tomaattia, ja lähti nälkä. (olen laihiksella...)

Vierailija
12/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläisyyden tunne ei meinaa tulla millään. Millähän vatsaa saisi opetettua tyytymään vähempään?

ap

Vierailija
13/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tämä todelakin todisti, syöt aivan väärin.

Ja takuulla ylittyi ne kalorit ennen iltaa tolla mässyllä

Vierailija
15/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et, niin syö lisää jos on nälkä, mitäs tuosta sitte.

Mutta jos olet dietillä, niin vain aamupuuro meni nappiin :)

Vierailija
17/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihiksella, ollut jo iät ja ajat. Mitä ihmettä te muut syötte? Normaalipainoiset?

Ruokavaliossani on siis kaikki päin mäntyä? En jaksa enää, en itse hahmota mikä on pielessä. Paljon salaattia, aamulla puuroa, juomana vettä pääasiassa. Vaalean leivän voisin vaihtaa tummaan, mutta en leipää usein syö. Ja tämän päivän lounas oli huono, mutta lapsille tortilloja lupasin. Huomenna spagettia ja jauhelihakastikett.

ap

Vierailija
18/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kovin hyvä esimerkki, ainakaan terveellisestä syömisestä, mutta laitetaan:

Olen 22v.

Pituus ja paino: 175/52

tänään olen syönyt:

Aamulla kahvia kaksi kuppia ja leipä, jolla salaattia, juustoa, kinkkua.

Lounaaksi kaupan kanahampurilainen, jonka välissä majoneesia, ketsuppia, salaattia, sipulia, tomaattia ja sen kanssa maitokaakaota.

Noh, tänään sorruin syömään muutaman karkin tuossa iltapäivästä. Yleensä en syö juuri mitään, paitsi jos joku tulee käymään ni keitän kahvit. (tai jos itse käyn jossain kahvilla)

Illalla tehtiin uusia perunoita voilla ja sipulilla+marinettia 2 kpl+ monipuolinen salaatti ja salaatinkastike. Join maitoa.

Iltapalaa ei tule syötyä juuri koskaan.

Vierailija
19/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: kaksi leipää, 6 siivua kevytmeetvurstia, juustoa, kahvi

lounas: jauhelihakastike + limsaa, jälkäriksi pullaa n. 3 cm

välipala. pannulla paistettu jauhelihaleipä + jätskipuikko

illalla: 200 g nachos, 90 g pop corn pussi, 3 lonkkua

yöllä tod näk vielä:lisää nachoja dipillä mitä mieltä??

neiti 49 kg ja normaali meny

Vierailija
20/35 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika kanasalaatissa on? Tai savukalasalaatissa? Tai omenassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä