Miksi 34-vuotias mies käy naimassa 20 vuotiasta tyttöstä?
 Mitä mahtaa miehen päässä liikkua, kyseessä pelkkä seksi, ei tunteita mukana (miehen puolelta). Tyttönen haluaa lisää, haluaa tavata miestä ja yllätys yllätys, haluaa enemmän, mies ei. Mitä mies ajattelee moisesta naisenalusta? Arvostaako, voiko pitää ystävänä... halveksuu? Vaihtoehtoja tietysti monia miehestä riippuen... Mies sinkku.

Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 17:32"]
Viime päivinä se on ovelana käyttänyt myös 34v nainen, 46v mies, sekä 58v mies, 70v nainen-hämäyksiä.
[/quote]
Myös 18v nainen, 30v mies.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 17:32"]
Viime päivinä se on ovelana käyttänyt myös 34v nainen, 46v mies, sekä 58v mies, 70v nainen-hämäyksiä.
[/quote]
Okei :O Tuon olen missannut. Olen tosin välillä törmännyt näihin joissa ikäero on suunnilleen se 12 vuotta, mutta iät mitä vaan. Ellei sitten joku wannabe-av-julkkis vaan provoile... :D (Mutta täytyy kyllä sanoa että jos joku on sortunut provoilemaan muka ikäerofanaatikkona niin se on ehkä surullisuuden huipentuma... epätoivoinen tarve saada osansa "julkisuudesta")
siis miten niin nainen ei saa yhtä paljon kuin mies? jos molemmat saavat seksiä? vai luuletko että seksi ei ole naiselle yhtä tärkeää kuin miehelle...voi kuule :D kyllä se on..hanki hyvä mies, niin tiedät sinäkin..
Voi ei, luulin, että tuo ikäerohullu sekosi tästä palstauudistuksesta niin pahasti, ettei näitä ketjuja enää tulisi...
Muhun oli 20-kybäsenä hulluna yksi jos toinenkin vanhempi mies. Muistan, kun 22-vuotiaana aloin seurustella 30-kymppisen kanssa ja johan eräs mieheeni ihastunut 3-kymppinen sotanorsu haukkui minua kateellisuuksissaan ritsapilluksi. No, rannalle jäi se elähtänyt naisparka ruikuttamaan :D
Toisaalta 20v ei ole mikään naisenalku, vaan nuori upea NAINEN. Iho on vielä kuulas, kiinteät rinnat, tiukka pillu, kirkas katse...
.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 18:57"]
Voi ei, luulin, että tuo ikäerohullu sekosi tästä palstauudistuksesta niin pahasti, ettei näitä ketjuja enää tulisi...
[/quote]
1. Et taida kovin usein käydä täällä koska lähes päivittäinhän se täällä käy tekemässä aloituksia
2. Tämä aloitus on vuodelta 2007.
Juu, aloitus vuodelta kivi kuten aihekin. Itse panin 45/50+ papparaista siinä 25v. ja vedätin ihan kybällä, kai jokin kosto nuoruusvuosista, joissa hieman vanhemmat miehet tekivät samaa minulle. Setä maksoi kaiken ja pihtasin tietenkin, minkä kerkesin. Se oli sellainen vaihe, enkä ole ylpeä siitä. Enää en voisi edes kuvitella harrastavani seksiä minua yli 10v. vanhemman kanssa ja jos joskus sitä tein, niin se mieskroppa veti oksut kurkkuun silloinkin sängystä noustessa. Laasasille &co:lle se tiedoksi, että se nainen ketä vanhaa miestä panee, vihaa itseään tai vaan kylmästi halua rahat ja niitä oltava sitten paljon ja se rikas ukkeli sitten mieluiten sokea myös. Omasta seniilistäni sentään jollain tasolla edes pidin, vaikka kuvottikin koko ajan.