Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaista toimintaterapiaopiskelu?

04.07.2007 |

Hei,

kertokaa miten toimintaterapeutin koulutus toimii? Onko opiskelu Stadiassa hyvin koulumaista, päivät klo 8-16.00? Miten opiskelu onnistuu lasten ehdoilla kun kuitenkin molemmat ovat alle 10-vuotiaita?

Ja toista joutuisi hakemaan päiväkodista viiteen mennessä eli loppuvatko päivät ennen viittä?

Ja onko koulutehtäviä paljon vapaa-ajalla eli miten olette kokeneet opsikelun. Olen mahdollisesti hakemassa opiskelemaan tätä alaa ja minulla on kaksi lasta. Mieheni on kyllä töissä että taloudellinen puoli luultavasti järjestyisi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut toimintaterapeutiksi jo 8 vuotta sitten. Silloin muistaakseni koulupäivät loppuivat enimmäkseen klo 16 mennessä. Tosin joitain kursseja oli iltaisinkin. Ryhmässäni opiskeli muutamakin äiti-ihminen, joilla oli silloin pieniä lapsia ja hyvin taisivat opiskeluissa menestyä.

Vaativaahan tuo opiskelu on, eikä todellakaan aina helppoa, mutta kannattaa, jos vaan on motivaatiota ja taloudelliset resurssit opiskeluun. Työ ei ole huippupalkkaista, mutta ainakin itse olen työstäni pitänyt. Ja työalueita on monenlaisia ja käsitykseni mukaan töitäkin on hyvin tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi