Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan aikaa pitää varata 2-vuotisneuvolaan?
03.07.2007 |
Mul on aika lapselle 8.30 ja kymmeneltä pitäis olla jo toisaalla, ja aikaa menee matkustamiseenkin.
Kommentit (4)
En tiedä onkohan se täti vähän hidas tai jotain. No kai sitä voi sanoa suoraan, et nyt ei ole aikaa paskanjauhamiseen, et asiaan ja ulos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten vähän keskustellaan ja siinä se.
1,5-vuotisneuvolassa oli.. Ja siis tosiaan, reilu tunti meni silloin. Mutta joo, ei kai auta kun sit sanoa, et mun on lähdettävä piste.
Tuntia en ehdi olemaan.... No ehkä meen paikalle ja häivyn sit kun pitää, jos ei ehditä niin ei ehditä.