Lue keskustelun säännöt.
Mistä nuo/tuo sekopää/-t on tänne ilmestynyt?
03.06.2007 |
Ilmeisesti koululaisten kesäloma on alkanut ja tänne tulee tylsistyneitä läskejä nörttejä vähän pilailemaan meidän äitejen kustannuksella.
Hus pois ulos! Kuluta läskit vaikka pyöräilemällä tai mene heittämään talviturkki pois läheiseen vesistöön!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla