Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5. pv takana Nutrilett -kuurilla. Tuloksia:

Vierailija
07.05.2012 |

Paino ennen kuuria 72,5kg (167cm), tänä aamuna 68.7kg. Pudotus viiden päivän aikana -3,8kg.

Tästä jatketaan..

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään huolehtiva pikkuisen ylipainoinen voi olla paljon terveempi kuin laiha, mutta laiska. laiskuus ja lihavuus ei näes kulje välttämättä kädessä, ei myöskään laihuus ja vireys.

Vierailija
22/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustallapippurilla tai yrteillä, vähän jeesaa sitä makua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ja muiden kokemuksella tämän jo uskon: ei johda pysyvään painonpudotukseen IKINÄ kenelläkään. Paino laskee kyllä nopeasti, mutta tulee takaisin ennen kuin ehdit kissaa sanoa.

Vierailija
24/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ja muiden kokemuksella tämän jo uskon: ei johda pysyvään painonpudotukseen IKINÄ kenelläkään. Paino laskee kyllä nopeasti, mutta tulee takaisin ennen kuin ehdit kissaa sanoa.

Mulla on pysynyt noin 20 kg nutreilla pudotettua pois jo vuosia ja tiedän useita muitakin joilla on onnistunut. TÄmä tietysti vaatii sen että kuurin jälkeen alkaa syödä kevyemmin kuin ennen söi, tai muuten ajan kanssa tosiaan lihoo entiseen painoon.

Vierailija
25/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itselleni kilot (10kg) ovat hiipineet hiljalleen n. 1kg/vuosi, joten en usko, että normaaliin ruokavalioon siirtyessäni pudotetut kilot tulevat takaisin. Teen joitakin muutoksia ruokailutottumuksiin (jotka eivät nytkään niin hirvittävän huonot ole), kun siirryn taas tavalliseen ruokailurytmiin.

On kyllä todella motivoivaa, kun ei tarvitse yhtä kiloa pudotella paria viikkoa!

ap

Vierailija
26/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin itseni lihoa norsuksi. Yhteiskunnalle halpaa tuollaisten elättäminen, etenkin vuosien karttuessa....ja eipä nuo nyt katukuvaakaan korista, eivätkä anna hyvää mallia lapsilleen....

meillä sentään on sinut täällä, tuollainen yhteiskunnan tukipilari ja ihmisenä itse aurinko!

Vierailija
27/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole varmaan lihasta noilla mitoilla lainkaan. Jos olisin noin laiha olisin ihan anorektisen näköinen. Kun olin 56kg niin silloinkin posket kuopalla ja keskitysleirivangin näköinen.

antaisin itseni lihoa norsuksi. Yhteiskunnalle halpaa tuollaisten elättäminen, etenkin vuosien karttuessa....ja eipä nuo nyt katukuvaakaan korista, eivätkä anna hyvää mallia lapsilleen....

Vierailija
28/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no,kuolisin jo ajatuksesta..."-viestijälle.Millaisen mallin annat lapsillesi ajatuksillasi,mielipiteilläsi ylipainoisista ihmisistä,kun kirjoitat tuohon sävyyn.

Vierailija
29/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Nutradietin mustikka ja päärynäpussit on tosi hyviä!

Niillä sain 4 päivässä yli 3kg pois, sitten jouduin lopettamaan. Olen aikaisiemmin saanut 9viikon pussikuurilla yli 15 kiloa pois.

nyt aloitan taas uudelleen kolme viikon kuurin, kyllä ne kilot siitä karisee, ensimmäiset päivät (oikeastaan toinen ja kolmas) on ne hankalimmat mutta sitten kun pääsee ketoosiin niin helpottaa.

Energisempää oloa on vaike akuvitella, helppo syödä kun ei tarvitse miettiä ruokalistoja tms.

Oikeaan ruokaan palaaminen oli hassua 9 viikon jälkeen mutta suht helppoa kuitenkin. xtravagansan pussit on muuten kaikkein parhaimpia, niitä saa nykyään tilata netistä. Kalliita mutta hyviä, nutradiet toiseksi paras ja nutrilett se kamalin. Tosin, makuasioitahan nää on.

Vierailija
30/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkupaino 73,6. Ekan viikon pudotus -2,8, toisen viikon 2,2. Kolmannella viikolla ei pudonnut enää yhtään. Tänään neljäs viikko täynnä ja odotan ainakin -6 kilon pudotusta yhteensä.

Olen nykyään 3 - 4 viikkoa keväisin ja syksyisin Nutrifast-kuurilla. Tosin sekoittelen eri merkkisiä jauheita, juomia ja patukoita niin, että jaksaa olla dieetillä.

Mukava tapa normalisoida paino välillä. Pitäis vaan oppia syömään niin, ettei paino nouse aina ja sitä tässä opetellaankin jatkossa taas. Harmi, että suklaa on niin hyvää.

Vierailija
31/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nutraukselle terveydellisiä esteitä? Onko se kropalle kuinka raju?

Kuinkakohan pian sytostaattihoitojen jälkeen uskaltaisi aloittaa? (tiedän, ettei hoitojen aikana saisi laihduttaa, mutta tää he...tin lihominen tekee hulluksi...)

Vierailija
32/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi vääristynyt kehonkuva, jos pitää esim. 169/72 mitoilla olevaa "läskinä". Siinä on ylipainoa n. kolme kiloa... muu menee normaaliin. Ne, jotka kadulla tulevat vastaan ja ovat selkeästi "läskejä" omaavat kyllä ihan jotkut muut mitat...

Mutta hieno juttu, ap, jatka samaan malliin! Pääasia, että jokainen on itseensä tyytyväinen!

Vierailija
33/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen takia nälkä ja huon olo. Olen ollut pelkillä pusseilla lääkärin valvomassa painonpudotusryhmässä ja meiltä oli kielletty juuri nuo pussipastat ja patukat juuri em. syystä.

Koitin itse semmoisen starttipaketin kerran ja en mennyt ollenkaan sillä ketoosiin eli nälkä ja huono olo oli jatkuvasti! Sen jälkeen kokeilin niitä VLCD pirtelöitä joissa on vielä vähemmän kaloreita päivässä ja 3 päivässä menin ketoosiin ja sen jälkeen olikin todella helppoa olla pelkillä Nutreilla. Pelkillä suklaa-VLCD-Nutriletteilla laihdutin 16 kg 10 viikossa :) En syönyt mitään vihanneksia tai muuta koko aikana lisäksi, vain Pepsi Maxia join.

Vierailija
34/182 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli useita palavereita ja yksi pirtelöannos jäi väliin. Mies haki pitsaa ja koska oma oloni oli heikko vähästä ravinnosta, tuntui tuoksu aivan vastustamattomalta. Ajattelin, että enhän minä nyt niin iso ole ja ei yksi palanen mitään tee. Kuola valui. Join kyllä heti kotiin päästyäni yhden pirtelön, mutta tunti meni, ennen kuin suurin kärki mieliteolta meni ohitse. Kyllä kamppailin todella kuola valuen!

Pitääpä jatkossa olla todella tarkka ateriaväleistä. Näyttäisi tarjoavan kiusauksille vallan!

ap

Vierailija
35/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sinullakin paino tippunut.

Itse jännitän, josko painonlasku pysähtyy pian. Olen tsempannut itseäni jo etukäteen, että toka tai kolmannella viikolla ei välttämättä tule tapahtumaan mitään painossa.

Ehkäpä se on helpoin ja paras tapa olla vain noilla nutri-pirtelöillä. Todella mahtava suoritus olla 10vk nutreilla, 16kg on melkoinen saavutus noin lyhyessä ajassa. Hidastuko sinulla painon putoaminen loppua kohden? Jumittiko usein?

ap

Vierailija
36/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nutraus tuotteita ostetaan? Apteekista, marketista vai tilaamalla netistä?

Vierailija
37/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se on helpoin ja paras tapa olla vain noilla nutri-pirtelöillä. Todella mahtava suoritus olla 10vk nutreilla, 16kg on melkoinen saavutus noin lyhyessä ajassa. Hidastuko sinulla painon putoaminen loppua kohden? Jumittiko usein?

ap

Kyllä mulla hieman hidastui loppua kohti putoaminen mutta kyllä yli kiloa lähti lopussakin vielä. AInoat jumitukset oli jos punnitsin ennen menkkoja jolloin turpoan aina järkyttävästi, silloin näytti että paino ei olisi pudonnut vaan jopa noussut mutta kun punnitsin sitten muutaman päivän päästä menkkojen alusta uudestaan niin olikin pudonnut ihan reilusti. Eli pelkkiä nestevaihtelujumeja. Mun kroppa tuntuu olevan sellainen ettei paljon temppuile vaan aika suoraviivaisesti laihduttaessa vaikuttaa suoraan kalorivaje siihen miten paljon paino laskee.

Vierailija
38/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ensimmäinen tällainen rutistus menossa, joten en osaa etukäteen yhtään arvella, miten kroppani tulee reagoimaan. Voisin kuvitella, että itsellänikin ennen menkkoja painon lasku pysähtyy tai painoa tulee nesteiden mudossa jopa lisää. Saa nähdä. Pitääpä kaivaa mittanauha esille ja seurata siitä muutoksia.

Miten sinun pääsi kesti 'syömättömyyttä'? Oliko paljon mielitekoja ts. pitikö taistella paljon vastaan? Vaikeimmat ajat/hetket?

ap

Vierailija
39/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nutraus tuotteita ostetaan? Apteekista, marketista vai tilaamalla netistä?

Netistä usein halvimmalla.

Vierailija
40/182 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi varmaan tuo suklaapirtelöillä nutraaminen. Olen maistanut sellaista valmista nutrilett-suklaajuomaa ja se oli mielettömän hyvää. Onkohan ne jauheesta tehdyt yhtä hyviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän