Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis exä oli ihan tosissaan

Vierailija
01.07.2007 |

mä luulin, että se oli joku vitsi ku laitto mulle viestin, että tuu hakeen lapset sinä ja sinä pvänä klo 16 abauttiarallaa 400km:n päästä, jossa tällä hetkellä lomailee avokkinsa kesämökillä! Meillä oli äsken kauhea riita asiasta. Se todellakin kuvitteli, että on itsestään selvää, että mä hyppään autoon lapsia lomareissulta hakemaan. Noh saatiin asia sovittua niin, että haen puolimatkasta vaikkei mun tod. olisi tarvinut siihenkään suostua. Nyt oon sitten paska äiti, joka ei välitä lapsistaan :D. Kysyin exältä, että mistäs ens kesänä tuun hakemaan, espanjasta kenties? Mut ei se tajunnu. Voi että mua sieppaa.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei se sua kylmänä äitinä pidä, vaan harmittaa kun mies suostui lähtemään puoliväliin sua vastaan.

ei ole kummallakaan heistä oikeutta alkaa mun äitiyttä arvostelemaan. Lapset kun eivät heidän elämäänsä muutoinkaan mahdu kuin 1x/kk. Ihme, että ottivat nyt lomalle mukaan.

Laitoin nyxälle viestin, että saat pitää mua ihan minä vaan, mutta teidän lomien takia en ala vapaallani istumaan yheksää tuntia autossa ja vielä maksamaan siitä lystistä.

ap

Vierailija
2/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama kokemus, tosin ei äitipuolesta vaan mieheni lasten isäpuolen sanomana, arvosteli miestäni isänä erittäin tökerösti. Tämä mieheni exän nyxä on lapseton mies.

Itse olen toki myös ajatellut mieheni exän ' tavasta olla äiti' vaikka mitä välillä, mutta en ikinä ikinä koskaan sanoisi hänelle siitä mitään.

Vierailija
4/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin laittanu varmaan tulikivenkatkuisen viestin että onpa lapsilla kylmä isä kun ei viitsi itse niitten kanssa istua autossa.

Vierailija
5/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on ihan sama kokemus, tosin ei äitipuolesta vaan mieheni lasten isäpuolen sanomana, arvosteli miestäni isänä erittäin tökerösti. Tämä mieheni exän nyxä on lapseton mies.

Itse olen toki myös ajatellut mieheni exän ' tavasta olla äiti' vaikka mitä välillä, mutta en ikinä ikinä koskaan sanoisi hänelle siitä mitään.

on myöskin lapseton nainen

ap

Vierailija
6/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se sitä vaan on varmasti, että häntä riepoo että yhteinen lomailu katkeaa hetkeksi kun mies lähtee sinua vastaan ajamaan lapsia palauttamaan.

Että mustasukkainen varmaan jollain tapaa, olisi toivonut että sinä joudut ajamaan koko matkan vaan. Saattaa olla nyt jopa käärmeissään exällesi että suostui sinun takiasi ajamaan sen 200km suuntaansa vaikkei olisi ollut pakko.

En todellakaan siis usko että ajatteli hetkeäkään " äitiyden syvintä olemusta" sinua arvostellessaan tässä tilanteessa.

Meinasi vaan että tuo loukkaa varmaan sinua, eikä tosin olisi varmana kehdannut myöntääkään että on mustasukkainen vaan, että ketuttaa kun mies takiasi ajaa sen matkan.

Ehkä jopa ajatteli, että sinä syyllistyisit viestistä ja hakisit sittenkin lapset itse koko matkan? Ehkä exäsikin oli viestissä mukana, toivoivat molemmat että hakisit lapset sittenkin itse?

Vierailija
7/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyxältä tuli jälleen viesti vastineeksi tohon mun edelliseen: Oletpa lapsellinen ja sehän on kyllä aina tiedetty, että vielä rahan ahnekin!

(juu-u, tosi rahan ahne oon kun exä joutuu maksamaan mulle kahdesta lapsesta minimi elarit eikä osallistu muutoin mihinkään kustannuksiin)

Vastasin: Tää kylmä äiti ei aja metriäkään ja tuhlaa senttiäkään teidän vuoksenne. Laittakaahan lapset vaikka junaan niin haen asemalta. Antoisaa loppulomaa.

ap

Vierailija
8/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaakin syytellä kun kyse on kuitenkin heidän omasta itsekkyydestään, eivät viitsi bensoja maksaa eivätkä istua autossa.

Vierailija
9/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tuohon junajuttuun, että onko sinun lain mukaan osallistuttava sitten matkakuluihin, koska jos sopimuksessa on että " äiti hakee" etkä kuitenkaan hae vaikka isä tarjosi mahdollisuutta jopa tulla puoliväliin. No, kyllä ne lapset sieltä ennemmin tai myöhemmin kotiin tulevat jollain kyytiä, ellei sulla ole kiire saada niitä takaisin ni lomailkoon isänsä kanssa vielä.

Vierailija
10/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sopimuksen mukaan" eli ei mitään määriteltyä aikataulutusta. Myöskään kyydeistä ei ole erikseen sovittu, mut eikö se yleensä mene niin että etä ne hoitaa jos asiasta ei ole erikseen sovittu. Lapset 13 ja 7v, pärjäisivät kyllä junamatkan.

ap

Vierailija
11/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä sinä mene heidän ehdottamaansa puoleen väliin hakemaan, niin mökille jäävät. Ei miehen ole pakko laittaa junaan niitä nyt. Jos haluaa niin hyvä niin.

Vierailija
12/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että isä voi viedä lapset vaikka miten kauas ja odottaa että äiti hakee sieltä joka kerta. Sillähän voisi tehdä määrättömiin kiusaa. Oletus lienee että äiti hakee lapset isän kotoa tai jostain kohtuullisen matkan päästä, ei milloin Berliinistä milloin Ivalosta.

Vierailija
13/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pysy myös siinä päätöksessä!

Vierailija
14/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo ihmettelin et viitsit lähteä hakemaan 200km päästä koska kyllä se on etän vastuulla hoitaa matka jos on lapset lomalle vienyt. Se on selvä se. Jos etä vie lapset esim espanjaan ei äidin tarvitse maksaa ja hakea lapsia malagasta. Ihan hullua. Älä vastaile typeriin viesteihin mitään. Tai laita sille nyxälle et eiköhän me lasten isän kanssa osata hoitaa lasten asiat!

Vierailija
15/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex vaimo on paljon pahempi, koko 8 vuoden aikana ei kertaakaan ole hakenut eikä tuonut poikaamme.

Aina jotain paskaa sataa kun se saa puhelimen käteen, että voi olla paska ihminen.

Vierailija
16/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta hankaliksi rupesivat eikä mikään kelpaa ja vielä panetellaan. Noin isot lapset todellakin pärjäävät junassakin eli laittakoot lapset junaan ja sinä haet asemalta. Ihan uskomatonta käytöstä exältäsi ja tämän uudelta!

Vierailija
17/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko aiot pysyä päätöksessäsi?

Vaikka osaahan noin isot lapset jo itse alkaa vaatia kotiinpääsyä kun tylsistyvät mökillä...

Ja, kyllä sen voi tehdä jokusen kerran " hyvällä" syyllä, että ilmoittaakin lasten olevan jossain muualla kuin oletetussa hakupaikassa, ja silti lain mukaan " äiti hakee" . Kiusaahan se on, ellei ole oikeasti hyvä syy olla kaukana silloin kun olisi sovittu lasten palauttaminen.

Vierailija
18/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltaisiin sit varmaan aina oksutaudissa

Vierailija
19/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano tosiaan sille exän uudelle, ettet hänen kanssaan neuvottele lapsienne asioista, vaan lasten isän kanssa keskenänne. Ja muista pyytää tarkistus elareihin lastenvalvojalla : D

T: 21, ei katkera yh, vaikka muuta luulisi ; D

Vierailija
20/70 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etkä sinä mene heidän ehdottamaansa puoleen väliin hakemaan, niin mökille jäävät. Ei miehen ole pakko laittaa junaan niitä nyt. Jos haluaa niin hyvä niin.

vaikka lapset siellä vielä lomaansa viettäisivätkin, eikä varmaan exääkään, ihan kivaa lapsilla on isänsä kanssa siellä mökillä ollut :). Nyxän kuvitelmiin se ei kuitenkaan varmasti sovi, että lapset siellä vielä lomaansa jatkavat. Siispä hoitakoon kyydityksen itse :).

ap