Siis exä oli ihan tosissaan
mä luulin, että se oli joku vitsi ku laitto mulle viestin, että tuu hakeen lapset sinä ja sinä pvänä klo 16 abauttiarallaa 400km:n päästä, jossa tällä hetkellä lomailee avokkinsa kesämökillä! Meillä oli äsken kauhea riita asiasta. Se todellakin kuvitteli, että on itsestään selvää, että mä hyppään autoon lapsia lomareissulta hakemaan. Noh saatiin asia sovittua niin, että haen puolimatkasta vaikkei mun tod. olisi tarvinut siihenkään suostua. Nyt oon sitten paska äiti, joka ei välitä lapsistaan :D. Kysyin exältä, että mistäs ens kesänä tuun hakemaan, espanjasta kenties? Mut ei se tajunnu. Voi että mua sieppaa.
Kommentit (70)
Vaan exä ja hänen uusi ovat itsekeskeisiä ja yrittävät päästä helpolla passuuttamalla toista.
Vierailija:
Itse tiedän tapauksen, jossa avioeron jälkeen lasten äiti muutti lapsineen 300km päähän ja vaatii, että lasten isä käy hakemassa ja viemässä lapset aina tapaamisviikonloppuina. Äidille ei sovi, että lapset kulkisivat bussilla tai junalla matkan (lapset ala-asteikäisiä ja selkeästi matkahuollon lapsipassiin oikean ikäisiä). Tässä tapauksessa isä ei voinut pullikoida vastaan, koska silloin äiti kieltäytyi kokonaan lasten ja isänsä tapaamisesta.Miten ihmiset muuttuvat niin kylmiksi pelureiksi omien lastensa hyvinvoinnin kustannuksella avioerotilanteessa?
lapset eivät ole pelinappulana, yleensä nämä asiat ollaan saatu sovittua. Mutta en helvetissä aio suostua täämmöseen, että mun tarvisi lapset lähteä hakemaan satojen kilometrien päästä ja sitä pidettiin vielä itsestään selvyytenä. Heti lyön luun kurkkuun niin ei tartte jatkossa taistella jos vastaavaa tulee eteen.
ap
Varsinkaan exän uuden naisen oikkujen mukaan et ole mitenkään velvollinen pomppimaan.
viesti, että tuu nyt kuitenkin edes puoleen matkaan vastaan... Hitto, tekis niin mieli sanoa EI
ap
Älä mene vastaan, sano että toi panettelu oli ratkaiseva tekijä päätöksessäs.
Sano vaan myöhemmin et vitutti niin rankasti et lähdin lenkille ja jätin puhelimen siksi aikaa kotiin. ;)
etten vastaa tänään vielä mitään, siellä miettiköön nyt mitä tekevät.
ap
luulevat vielä että haukkumalla saavat jatkossakin tahtonsa läpi
Samaa mieltä olen kuin joku aiempikin eli tarkastuta ihmeessä ap ne elarit. Ne elatusmaksut kun on tarkoitettu lapsia varten, niin jos et niitä " perää" , niin ei niitä kukaan muukaan vaadi ja jos sinä et vaadi sitä mitä lapsille kuuluu, niin ikäänkuin " varastat" omilta lapsiltasi.
On se kumma että kun erotaan, aletaan tapella lasten kustannuksella. Tosi surullista.
Toisaalta tietysti ymmärrä ap:tä. Aivan kohtuutonta olettaa että äiti säntää vaikka 400km päähän hakemaan lapsiaan, jotta nykyinen rouva saa jatkaa lomaansa.
Toivottavasti lasten isällä on edes hieman järkeä päässä ja huomaa mitä on tekemässä.
Vierailija:
exän uudelta viesti, että oletpa kylmä äiti, kun et omia lapsiasi voi tulla hakemaan. Voi tsiisus!ap
Että kotoa ne lapset haetaan eikä toiselta puolen suomea, ja jos mies on lapset vienyt sinne niin mies myös huolehtii lapset kotiinsa... Jessus mitä hommaa, miksi edes se nyxxä sekaantuu lasten asioihin, eihän ne sille kuulu
Lapsiraukat. Ja karsean riitelyn keskellä joutuvat elämään. Varmasti tulee tunne, että kukaan ei halua heitä.
Mutta kuvitteellinen ap piti ihan hyvin puolensa (ja lasten puolta myös!)
Yleensä kai äitipuolten pinna kiristää se, kun " viikonloppuisi" ei osaa ollenkaan elää arkea lastensa kanssa, vaan lasten tapaamiset ovat yhtä suurta huvipuistoa. Mutta turha sitä on ex-vaimoon purkaa, kun mies on oikea osoite.
Terv. yhden miehen nyxä ja toisen exä ;)
harmita. Mun pitää ens tapaamiskerralla ajella kans jonnein satojen kilsojen päähän ja ilmottaa että hae lapset täältä klo se ja se. Tajuaiskohan sittenkään :D
exän uudelta viesti, että oletpa kylmä äiti, kun et omia lapsiasi voi tulla hakemaan. Voi tsiisus!
ap
jos on aika ja paikkakin merkitty mistä äiti hakee, voi isä silti ilmoittaa kerran yllättäen että ei pääse siihen sovittuun paikkaan, mutta on palauttamassa lapsia kuitenkin ajallaan, jos äiti vaan hakee ne sieltä missä on isän kanssa.
Ei tuosta mitään sanktiota isälle tule, ja äiti ajaa silti sinne missä isä ja lapset on sillä hetkellä. Tai jättää lapset hakematta ja hakee sitten kun isä on taas kotona/sovitulla palautuspaikalla uudemman kerran joskus.
Kokemusta on.
ei se sua kylmänä äitinä pidä, vaan harmittaa kun mies suostui lähtemään puoliväliin sua vastaan.
Itse tiedän tapauksen, jossa avioeron jälkeen lasten äiti muutti lapsineen 300km päähän ja vaatii, että lasten isä käy hakemassa ja viemässä lapset aina tapaamisviikonloppuina. Äidille ei sovi, että lapset kulkisivat bussilla tai junalla matkan (lapset ala-asteikäisiä ja selkeästi matkahuollon lapsipassiin oikean ikäisiä). Tässä tapauksessa isä ei voinut pullikoida vastaan, koska silloin äiti kieltäytyi kokonaan lasten ja isänsä tapaamisesta.
Miten ihmiset muuttuvat niin kylmiksi pelureiksi omien lastensa hyvinvoinnin kustannuksella avioerotilanteessa?