Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis exä oli ihan tosissaan

Vierailija
01.07.2007 |

mä luulin, että se oli joku vitsi ku laitto mulle viestin, että tuu hakeen lapset sinä ja sinä pvänä klo 16 abauttiarallaa 400km:n päästä, jossa tällä hetkellä lomailee avokkinsa kesämökillä! Meillä oli äsken kauhea riita asiasta. Se todellakin kuvitteli, että on itsestään selvää, että mä hyppään autoon lapsia lomareissulta hakemaan. Noh saatiin asia sovittua niin, että haen puolimatkasta vaikkei mun tod. olisi tarvinut siihenkään suostua. Nyt oon sitten paska äiti, joka ei välitä lapsistaan :D. Kysyin exältä, että mistäs ens kesänä tuun hakemaan, espanjasta kenties? Mut ei se tajunnu. Voi että mua sieppaa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tulevat siis junalla kotiin. Exä yritti saada minua maksumieheksi, mutta sanoin, etten ole lapsia sinne kauas vienytkään ettei ole mun homma sitten kuljetuksista maksaakaan. Haukuthan siitä sai, mutta en jaksa välittää, haukkuihan ne muutenkin.

ap

Vierailija
42/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla sano sille nyxälle et otat neuvoja vastaa sit kun hänelläkin on oma kohtaista kokemusta äitiydestä. Tämä pistää sille luun kurkkuun. Exällekin sanoisin et seuraavaa lomaa lasten kanssa saa odottaa ja en pitäisi yhteyttä ennenkuin tulisi anteeksi pyyntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea täältä naiivina ihmisenä, kuinka kamalia ihmiset oikeasti ovat avioeron jälkeen. Hyvä ap että pidit pintasi, ei miehillä ja niiden uusilla ämmillä ole mitään oikeutta yrittää määrätä elämääsi ja vielä sun kustannuksella.

Vierailija
44/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään, että " uudella" on omia lapsia, vielä takaa mitään. Minun exäni nyxällä on kyllä omiakin lapsia, mutta on hoidattanut ne pääasiassa äidillään, joten missään lapsiin liittyvissä asioissa häneltä on turha odottaa mitään. Heti kun lapsista on vähänkin vaivaa, ne sysätään mummolle tms hoitajalle tai jopa jätetään yksin kotiin. Olenkin sanonut, että tuokaa meidän lapset minulle seuraavan kerran kun eivät ole vielä sen ikäisiä, että voisivat olla yksin kotona.

Vierailija
45/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne sitten keksi lisää kiusaa. Exältä tuli viesti, että kai ymmärrät, että vähennän sitten junalippujen hinnan seuraavista elareista!! Siis voi prkle mitä taliaivoja, nyt mulla kiehuu!!!

ap

Vierailija
46/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: etä-äiti, jolle ex yrittää nyt tehdä samanlaista kiusaa. Lapsi pitäis hakea eripuolilta Suomea, jos haluaa nähdä.

Vierailija
47/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t: etä-äiti, jolle ex yrittää nyt tehdä samanlaista kiusaa. Lapsi pitäis hakea eripuolilta Suomea, jos haluaa nähdä.

laitoin viestin takaisin, että ihan miten tykkäät, mutta haen sen uupuvan osan sitten soskun kautta niin saat sinne sitten maksella. Ei kyse ole ku 40 eurosta, mutta periaatteestakaan en aio antaa periksi kyllä!

ap

Vierailija
48/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että okei, olit ajatellut käydä tarkastuttamassa elareitten määrän, niin voit siellä niiltä samalla kysyä onko se oikeudenmukaista, palaat asiaan myöhemmin.. =)

Vierailija
49/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole oikeutta raahata lapsia johonkin perähikiälle ja olettaa, että sinä haet sitten sinun kustannuksella tai maksat junan!!

Ja maksaa minimielaritkin..

Kirjoita, että hyvä on! Mutta on viimeinen kerta, että lapset saa lähteä mihinkään sinun kanssasi.. Sanot, että haet vaikka oikeuden päätöksen sille, että on pysyttävä kotikunnassa kun lapset on hänellä! Tai sitten maksaa..

Voi jumalauta mikä mies!!

Vierailija
50/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että okei, olit ajatellut käydä tarkastuttamassa elareitten määrän, niin voit siellä niiltä samalla kysyä onko se oikeudenmukaista, palaat asiaan myöhemmin.. =)

että olisi muutenkin varmaan tarvetta tarkistaa elareiden määrää kun ne on määritelty vuosia sitten aikana kun olit huonommin palkatussa työssä.

ap

Vierailija
51/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pidät kiinni oikeuksistasi etkä anna exäsi terrorisoida. Miettivät nykyisen kanssa varmasti pari kertaa ennenkuin tulevaisuudessa alkavat sanella sääntöjä:)

Vierailija
52/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsista soitti just, että heidät on käsketty mökistä liiteriin ja nyt sieltä vaan kuuluu ku **** huutaa (nyxä). Mä vaan yritin sanoa, että joskus aikusille tulee riitoja ja huomenna ootte sitten jo kotona. Niinköhän tässä vielä käy, että joudun tänään lähteen hakemaan jos siellä tunnelma on ny mitä on..?

ap

Vierailija
53/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sua ihan täysillä, mutta jos lapsilla on siellä paha ja turvaton olo, täytyy varmaan nousta tilanteen yläpuolelle. Jospa palaat siihen alkuperäiseen ja menet puoliväliin vastaan. Saa se nykyinen huutaa keskenään siellä mökillä, kun ex-miehesi lähtee viemään lapsia.

Olet ollut asiallinen viesteissäsi, ja varmasti olet tästä jo saavuttanut jotakin, ehkä elaritkin tosiaan tarkistetaan.

Vierailija
54/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei lapsetkaan heti halua lähteä uudestaan reissuun heidän kanssaan.

Vierailija
55/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teet selväksi, että oli VIIMEINEN kerta, kun lapsia lähdetään viemään noin kauas, eikä edes osata käyttäytyä ihmisiksi! =(

Vierailija
56/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siitä ensimmäisenä älähti, kun et lähtenyt samoin tein ajamaan. Onko exäsi tosiaan sika vai onko se vaan nahjus, joka antaa tuon uuden eukkonsa leikkiä prinsessaa lasten kustannuksella?

Vierailija
57/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sehän siitä ensimmäisenä älähti, kun et lähtenyt samoin tein ajamaan. Onko exäsi tosiaan sika vai onko se vaan nahjus, joka antaa tuon uuden eukkonsa leikkiä prinsessaa lasten kustannuksella?

Mutta kyllä mulla sellainen vahva käsitys on, että exä on aikalailla tossun alla. Ennen kun tapasi tämän avokkinsa, piti lapsia 2xkk. Nykyisen tavattuaan lapset käyvät enää 1xkk.

ap

Vierailija
58/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

exältä tuli viesti, että lapset on kotona n. klo 21-22. Heidän mökkeily siis päättyi ilmeisesti siihen viestiini, jossa sanoin tarkistuttavani ne elarit :/. Ei heilläkään kyl hyvin mene :/. Mitä lasten isän maksamat elarit hänen päätään vaivaa? Eihän ne ole tai ainakaan pitäisi olla häneltä pois. Mut juu, kiva saada lapset kotiin :)

ap

Vierailija
59/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan muistuta ex:ää ettei saa ilman sun lupaa viedä lapsia noin kauas yms.

Vierailija
60/70 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että aikuiset ihmiset osaa.. Hyvä ap et pysyit tiukan asiallisena ja saat lapset kotiin. Huvitti kyllä sun exän kommentti et ois miinustanu ne junalippujen hinnat elareista, ne kun on LASTEN rahaa, ei sun...

Hyvää jatkoa teille!

t. eräs 24/7 yh joka pian aloittaa ' sodan' elareista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi