Mitä suosittelet jäätelöautosta?
Me otettiin koti ilta sekoitus eikä siinä ollu hyviä ku mansikkatuutit ja caramellit
Kommentit (17)
Jäätelö ei ole erityisen hyvää eikä edes halpaa. Lisäksi pitää ostaa melko isoja pakkauksia, joita saa sitten säilytellä iät ja ajat kun kukaan ei niistä tykkää. Me ostamme jäätelöt kaupasta, tulee halvemmaksi ainakin meidän perheellemme.
Lidlistä saa kaksi kertaa parempaa kolme kertaa halvemmalla.
Mehujäistä on tavattu ostaa taikurimixejä. Pieniä mehujäitä n. 50/paketti.
Hinnat on toki korkeita, mutta maultaan lyö esim. Valion jäätelöt 6-0.
Vierailija:
Lidlistä saa kaksi kertaa parempaa kolme kertaa halvemmalla.
Ainoa kriteeri on, että saa mahdollisimman halvalla? Muusta viis.
Että se siitä Lidliin vertailusta ja paremmaksi toteamisesta.
Vierailija:
Että se siitä Lidliin vertailusta ja paremmaksi toteamisesta.
Me ostamme Ingmanin jätskejä, koska ovat kotimaisia.
Vierailija:
Hinnalla ei ole väliä.
Ja Lidlin jäätelöt ovat halpoja ja hyviä.
Olen kahdesti käynyt siellä. Tänä kesänä ostin neljälläkympillä, vaikka minkälaista. Eipä ole kummoisia.
Vierailija:
Todistapa, että Lidlin jäätelöt kuormittavat ympäristöä enemmän, kuin Ingmanin Baltiasta tuodut jäätelöt.
a Lidlhän ei luomua myy ja harva lähtee erikseen luomunsa muualta hakemaan. Jäätelöiden lisäksi Lidl tuo suurimman osan muustakin tavarastaan ulkomailta Suomeen ja vielä erittäin epäekologisesti pakattuna. Hirveissä muovilaatikoissa ja kääreissä kaikki. Lidlillä ei ole minkäänlaista ympäristöohjelmaa/-ajattelua.
Kannattaa katsoa asioita vähän isommin kuin vain sitä omaa napaa ja yhtä jäätelöpuikkoa tuijottaen.
Vaatteet ja käyttötavarat samoin.
Minä yritän suosia firmoja, jotka käyttää suomalaisia raaka-aineita, mutta alkaa olla mahdotonta sanoa varmaksi mitä mikin firma käyttää.
Vierailija:
Vaatteet ja käyttötavarat samoin.
Turkinpippurijätskit on tosi hyviä ja sitten mä ostan aina ison säkin niitä puikkoja, koska lapsemme pitää niistä.
tai joku semmoinen, ei ollut mehujäitä ollenkaan