Ovatko kaikki miehet luonteeltaan riistäjiä?
Deittiapissa mies joka ilmeisesti ei halunnut viedä minua treffeille, alkoi kuppaamaan tietoa ammatistani kirjaa varten ensimmäisissä viesteissään. Hyvä että sanoi edes moi. Kyseessä on siis ammattini, mistä minulle maksetaan rahaa ja mistä konsultoinnista veloitan reilun asiantuntijakorvauksen. Mutta mies sen kun alkoi vaatimaan yksityiskohtaisia tietoja tästä ilman mitään häpyä ruokkiakseen omaa luovaa produktiotaan.
Aiemmin kun harrastin lajia, joka kiinnosti miehiä, useampi täysin aloittelija mies yritti ujuttaa itseään mukaan treenaamaan kanssani. Ennen kuin siis olivat tarjonneet treffejä tai nähneet mitään vaivaa minkäänlaisen tutustumisen eteen, halusivat päästä loisimaan osaamiseeni ja treeneihini.
Miksi miehet ovat tällaisia? Ovatko kaikki miehet absoluuttisia parasiitteja, jotka eivät tuo pöytään mitään vaan ainoastaan kuppaavat ja riistävät naista?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua siitoshullu ole kukaan lähestynyt paitsi unissasi.
Olen kiitollinen siitä, että sinä et lähesty. Mutta entäs nämä muut riistäjät sitten?
>Deittiapissa mies joka ilmeisesti ei halunnut viedä minua treffeille, alkoi kuppaamaan tietoa ammatistani kirjaa varten
Mies oli väitetysti deittiapissa hankkimassa tietoja kirjaansa varten, mikä röyhkeä riistäjä!
>Aiemmin kun harrastin lajia, joka kiinnosti miehiä, useampi täysin aloittelija mies yritti ujuttaa itseään mukaan treenaamaan kanssani
Miehet väitetysti harrastustoiminnassa harjoittivat aloittelijan auttamista ja sosiaalista toimintaa, nyt on röyhkeää riistämistä!
Kaikenkaikkiaan 3/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen siitä, että sinä et lähesty. Mutta entäs nämä muut riistäjät sitten?
Ei sinua kukaan muukaan 'riistäjä' ole lähestynyt. Ne ovat vain psykoottisten kohtauksiesi tuotoksia.
Mitä jos hommaisit lääkityksen kuntoon ja menisit töihin niin olisi muutakin tekemistä kuin keskellä kirkasta työpäivää satuilla ja kylvää sukupuolten välistä sotaa ja edistää ristiriitoja? Kuka tahansa osaa hajoittaa ja se ettet sinä kykene muuhun kertoo varmasti paljon siitä miksi sinua ei työelämässä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
>Deittiapissa mies joka ilmeisesti ei halunnut viedä minua treffeille, alkoi kuppaamaan tietoa ammatistani kirjaa varten
Mies oli väitetysti deittiapissa hankkimassa tietoja kirjaansa varten, mikä röyhkeä riistäjä!
>Aiemmin kun harrastin lajia, joka kiinnosti miehiä, useampi täysin aloittelija mies yritti ujuttaa itseään mukaan treenaamaan kanssani
Miehet väitetysti harrastustoiminnassa harjoittivat aloittelijan auttamista ja sosiaalista toimintaa, nyt on röyhkeää riistämistä!
Kaikenkaikkiaan 3/5
Jos haluaa jonkun ammatillistä pääomaa, varataan aika konsultaatioon. Aika perusjuttu mielestäni. En minäkään ala lakimiestä käyttämään deittiapissa ilmaiskonsulttina. Oletko vähän tyhmä?
Jos haluaa aloittelijana pitää hauskaa niin sitten ei mennä harrastamaan sellaisen kanssa joka on harrastanut 10 vuotta, tälle maksetaan pt-palvelusta. Aloittelijat voivat mennä sekoilemaan keskenään.
Deittiapissa tutustutaan naiseen ihmisenä ja pyritään tekemään tälle hyvä olo, ja viedään tämä treffeille. Ei aleta kuppaamaan ja riistämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hommaisit lääkityksen kuntoon ja menisit töihin niin olisi muutakin tekemistä kuin keskellä kirkasta työpäivää satuilla ja kylvää sukupuolten välistä sotaa ja edistää ristiriitoja? Kuka tahansa osaa hajoittaa ja se ettet sinä kykene muuhun kertoo varmasti paljon siitä miksi sinua ei työelämässä nähdä.
Lopettakaa ihmeessä tällainen huono käytös niin loppuvat ikävät sadutkin. Niin kauan kun käytös on tätä tasoa niin tietysti siitä puhutaan.
Kerrotaan pullopostista, jonka Tyynen Valtameren tyrskyt kuljettivat San Diegolaisen satamakaupungin telakalle. Pullossa oli mysteerinen viesti "En ole luonteeltani riistäjä. T. Eräs mies vaan" . Tarina on jo vanha, eikä sen todenperäisyydestä ole täyttä varmuutta...
Vierailija kirjoitti:
Gaslight to the max bro. Kas kun et ehdota suoraan suljetulle menemistä.
Opetelkaa käyttäytymään jos harmittaa, että naiset puhuvat ala-arvoisesta käytöksestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa ihmeessä tällainen huono käytös niin loppuvat ikävät sadutkin. Niin kauan kun käytös on tätä tasoa niin tietysti siitä puhutaan.
No satuahan tämä koko homma taas olikin. 0/5 siitoshullu
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaan pullopostista, jonka Tyynen Valtameren tyrskyt kuljettivat San Diegolaisen satamakaupungin telakalle. Pullossa oli mysteerinen viesti "En ole luonteeltani riistäjä. T. Eräs mies vaan" . Tarina on jo vanha, eikä sen todenperäisyydestä ole täyttä varmuutta...
Aika hyvä. Mitenkähän tähän mieheen saisi yhteyden.
"Keskellä kirkasta työpäivää satuilla" - Onko viestinne tuonpuoleisesta Astrid Lingreniltä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ollutkaan :D Haluatko kuulla lisää tosielämän faktoja miesten ala-arvoisesta käytöksestä? Niitä tarinoita riittää kaikilla naisilla, jotka miesten kanssa ovat tekemisissä!
Vierailija kirjoitti:
"Keskellä kirkasta työpäivää satuilla" - Onko viestinne tuonpuoleisesta Astrid Lingreniltä ?
Täällä sataa, ei ole kovin kirkasta. Sitä paitsi olen töissä.
AP: Saat ensimmäisillä sivuilla samojen vanhojen miesvihaajien jaaritukset. Aina. Samat. Jutut.
Marxilaisen intersektionalismin valheita nämä riistämiset ja sortamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenkaikkiaan 3/5
Jos haluaa jonkun ammatillistä pääomaa, varataan aika konsultaatioon. Aika perusjuttu mielestäni. En minäkään ala lakimiestä käyttämään deittiapissa ilmaiskonsulttina. Oletko vähän tyhmä?
Jos haluaa aloittelijana pitää hauskaa niin sitten ei mennä harrastamaan sellaisen kanssa joka on harrastanut 10 vuotta, tälle maksetaan pt-palvelusta. Aloittelijat voivat mennä sekoilemaan keskenään.
Deittiapissa tutustutaan naiseen ihmisenä ja pyritään tekemään tälle hyvä olo, ja viedään tämä treffeille. Ei aleta kuppaamaan ja riistämään.
>Jos haluaa aloittelijana pitää hauskaa niin sitten ei mennä harrastamaan sellaisen kanssa joka on harrastanut 10 vuotta
Saat ilmaisia neuvoja kokeneemmalta harrastajalta ja valitat, jos ei ole trolli nii heroic dosea psykedeelejä naamaan noin vajaalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ollutkaan :D Haluatko kuulla lisää tosielämän faktoja miesten ala-arvoisesta käytöksestä? Niitä tarinoita riittää kaikilla naisilla, jotka miesten kanssa ovat tekemisissä!
Kerro minulle pliis miten aviomieheni myrkyttää minua myrkkyspermallaan ja miten lääketiede käyttää naisia hyväkseen ja on valetta. Haluan oppia.
No itse asiassa minulla on vahvaa näyttöä aloittajan esittämästä väitteestä. Aika yllättävässä ympäristössä melko pöyristyttävää aloituksessa kuvatun kaltaista riistoa. Mutta tapahtumien arkaluonteisuuden vuoksi en voi avata asiaa enempää, sanonpa vain että nähty on oikein luikeroiden luikero!