Ensimmäistä kertaa kauppakeskus Jumbossa ja mikä SHOKKI!
Paikka oli täynnä teinibimboja ja lihavia vantaalaisperheitä - lihavia sekä lapset että vanhemmat -surullista :(
Oikeasti, mulle tuli ihan paha mieli koko reissusta.
Kamala paikka muutenkin, meluisa ja epämiellyttävä. Käykö joku siellä tosiaan ihan mielelläänkin?
t. helsinkiläinen nainen, joka yleensä shoppaa keskustan liikkeissä (asun Hietaniemen alueella)
Kommentit (56)
olen kyllä ennenkin käynyt kehä kolmosella ja sukuloinut ihan oikealla landellakin, mutta Jumbossa nyt ekaa kertaa. Emme kyllä perheeni kanssa shoppaa myöskään Itiksessä tai Omenassa, keskustan kaupat riittävät meille hyvin. Autoa ei ole kun emme sitä tarvitse, joten siksi nuo automarketit jääneet paitsioon.
Muuten, tämä ei ole provo vaan tosissani olen, ja sille edelliselle epäilijälle: kerroin heti aloituksessa missä asun, koska arvelin että joku kuitenkin epäilee kun sanon shoppaavani vain keskustan liikkeissä. Kun yleensä kukaan ei tällä palstalla tunnu uskovan, että ihan oikeita ja tavallisia ihmisiä voi asua Helsingin keskustan alueella. Meillä ihana rauhallinen puutaloidylli keskustassa, Hietaniemessä :)
Kaupungilla olen törmännyt jos jonkinlaisiin hulluihin ja hörhöihin mutta en kyllä jumbossa!
Ja kyllä siellä keskustassakin vastaan tulee välillä aika himmeetä hiihtäjää
Hmm.... no... on niin pieni alue, ettei sen enempää.
Vierailija:
Muuten, tämä ei ole provo vaan tosissani olen, ja sille edelliselle epäilijälle: kerroin heti aloituksessa missä asun, koska arvelin että joku kuitenkin epäilee kun sanon shoppaavani vain keskustan liikkeissä. Kun yleensä kukaan ei tällä palstalla tunnu uskovan, että ihan oikeita ja tavallisia ihmisiä voi asua Helsingin keskustan alueella. Meillä ihana rauhallinen puutaloidylli keskustassa, Hietaniemessä :)
Eli oliko ap:n pointti nyt vaa haukkua lihavia lapsiperheitä, jumbolla ei siihen taida olla mitään tekemistä.. Hese löytyy myös helsingistä. Kuin myös lihavia.
Mutta kävin Jumbossa ekaa kertaa ja näin ainoastaan teinibimboja ja lihavia perheitä. Se oli shokki ja tulin surulliseksi. Ei muuta.
AP
Tottakai poikkeuksia on, mutta pääsääntöisesti näissä jokaisessa käy omannäköisensä porukka.
Lihavia, laihoja, teinejä, neekereitä, mustalaisia, kiinalaisia, intialaisia, valkolaisia, vammaisia, juoppoja ym. ym. ym. En ymmärrä ollenkaan sun pointtia...
Kovin pienestä sinä ap shokkiin menet.
Minä kiinnitin huvipuistossa huomiota siihen, että suomalaiset ovat nykyään todella ylipainoisia, melkein kaikissa perheissä vähintään toinen vanhemmista oli selkeästi ylipainoinen. Tämä ei ärsytä minua esteettisesti tai muuten, mutta tuli mieleen, että onpahan aikamoinen kansanterveyspommi - kuten myös kansantalouspommi.
Sitten taas esim. meidän työpaikalla harvempi kuin joka kymmenes on ylipainoinen.
T. ei mikään täydellinen itsekään.
Shoppaan yleinsä Jumbossa, mutta eilen kävin itiksessä ja voi että sitä tummaihoisten määrää. BMI muuten minulla 24, lapsi normaalipainoinen ja perheen vuositulot yli 100 000 E.
mitä kertoo omanarvontunnostasi vantaalaisena, että on pakko kertoa perheen vuositulot...
KehäIII:n kun menee kaikkien pk-seudun kaupunkien lävitse: Espoon, Helsingin ja Vantaan- porukkaa siis ajelee kyllä muualtakin kuin Vantaalta. Itse asiassa- Vantaa on todella laaja kaupunki, jonka keskus on Tikkurila. Tikkurilasta lähdetään useimmiten keskustaan, ei Jumboon. Länsi-vantaalaiset taas ajavat Myyrmanniin, Tapiolaan tai Omenaan. Ei Jumboon. Jumboon pääsee kätevästi myös mm. Puistolasta (HELSINKIÄ), Tapiolasta (HELSINKIÄ), Tuusulasta, Sipoosta, Keravalta, Itä-helsingistä, Pakilasta (HELSINKIÄ), Oulunkylästä (HELSINKIÄ) jne...Tarviiko jatkaa??
Sukulaisiani asuu ympäri pk-seutua ja kyllä- he kaikki käyttävät myös Jumbon palveluita!
Että se siitä vantaalais-teoriasta...
koska tapiola on ollut HELSINKIÄ?
Vierailija:
KehäIII:n kun menee kaikkien pk-seudun kaupunkien lävitse: Espoon, Helsingin ja Vantaan- porukkaa siis ajelee kyllä muualtakin kuin Vantaalta. Itse asiassa- Vantaa on todella laaja kaupunki, jonka keskus on Tikkurila. Tikkurilasta lähdetään useimmiten keskustaan, ei Jumboon. Länsi-vantaalaiset taas ajavat Myyrmanniin, Tapiolaan tai Omenaan. Ei Jumboon. Jumboon pääsee kätevästi myös mm. Puistolasta (HELSINKIÄ), Tapiolasta (HELSINKIÄ), Tuusulasta, Sipoosta, Keravalta, Itä-helsingistä, Pakilasta (HELSINKIÄ), Oulunkylästä (HELSINKIÄ) jne...Tarviiko jatkaa??
Sukulaisiani asuu ympäri pk-seutua ja kyllä- he kaikki käyttävät myös Jumbon palveluita!
Että se siitä vantaalais-teoriasta...
Vierailija:
Jumboon pääsee kätevästi myös mm. Puistolasta (HELSINKIÄ), Tapiolasta (HELSINKIÄ), Tuusulasta, Sipoosta, Keravalta, Itä-helsingistä, Pakilasta (HELSINKIÄ), Oulunkylästä (HELSINKIÄ) jne...Tarviiko jatkaa??
Sen verran tarvitsee jatkaa, että Tapiola on Espoota.
emme asu Vantaalla, vaan " maalla" ja eikä olla lihavia ja en ole teiniätikään :) Tykkään käydä Sellossa ja Jumbossa, koska niihin pääsee kätevämmin autolla täältä maalta eikä tarvitse maksaa pysäköinnistä. Just viime viikolla kävin isompien lasten kanssa Kampissa ja pysäköinti Forumissa maksoi muutamalta tunnilta 11 egee. Bussilla meiltä ei keskustaan pääse ja mukavuuden haluisena haluan päästä omalla autollani parkkihalliin asti - en jaksa kannella kasseja junaan / metroon / spåraan.
Ennen asuimme myös siellä Hietaniemen kulmilla, mutta maalla on mukavampaa. Ja kyllä siellä keskustassakin vastaan tulee välillä aika himmeetä hiihtäjää, ei kannata yleistää Jumbossa kävijöitä.