Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäistä kertaa kauppakeskus Jumbossa ja mikä SHOKKI!

Vierailija
30.06.2007 |

Paikka oli täynnä teinibimboja ja lihavia vantaalaisperheitä - lihavia sekä lapset että vanhemmat -surullista :(

Oikeasti, mulle tuli ihan paha mieli koko reissusta.

Kamala paikka muutenkin, meluisa ja epämiellyttävä. Käykö joku siellä tosiaan ihan mielelläänkin?

t. helsinkiläinen nainen, joka yleensä shoppaa keskustan liikkeissä (asun Hietaniemen alueella)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan muuttaa Vantaalle!

t. ylipainoinen Väinämöisenkadulta (joka muuten sattui käymään Jumbossa tänään)

Vierailija
22/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan erilainen asiakaskunta noin keskimäärin tai ainakin silmin havaittavasti kuin vaikkapa Isossa Omenassa. Käymme Jumbossa harvoin, mutta aina naureskellaan miehen kanssa, miten erilainen autokanta ja asiakaskunta Jumbossa ja Sellossa on... Teiniäitien suuri lukumäärä Jumbossa on minullekin pistänyt silmään, mutta lihavien ihmisten suuri määrä ei. Johtuisiko ihan siitä, kun olemme paksuja itsekin :)

Ja sille, joka väitti, ettei Hietaniemessä/-lahdessa ole puutaloja, niin suosittelen kotiseutukierrosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä on Leppäsuo, Lapinlahti sekä vähän Ruoholahtea ja Kamppiakin! Esim. Ruoholahden villat eivät ole Hietaniemeä, Marian sairaalan alueella olevat puutalot ovat Lapinlahtea.

Hietaniemi on alue, joka rajoittuu etelässä hautausmaahan ja pohjoisessa Hesperian puistoon. Keskustaan päin Hietaniemi rajoittuu Hietaniemenkadun päähän, ts. Runeberginkatuun.

Tällä alueella on asutusta vain muutama kortteli Väinämöisenkadun ja Runeberginkadun välissä. Rannassa ja hautausmaiden alueilla on tietysti muutama puutalo, mutta en tiedä asuuko niissä kukaan. Voi tietysti olla, että jollain sisäpihalla on piilossa joku talo, josta en ole tietoinen.

t. kolmannen polven Etu-Töölöläinen

Vierailija
24/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkiksiin olen törmännyt ihan joka paikassa Suomessa, Itä-Helsingissä, Stockan edessä ja kehä-III:n ulkopuolella.

Pitää varmaan joskus käydä Jumbossa ja laskea teiniäitien ja läskien osuus.

Olin joskus töissä CM:ssa ja sielläkin oli just tuota asiakaskuntaa, läskejä, keski-ikäisiä, töykeitä juntteja. Ihan erilaista porukkaa kuin Stockalla, josta myös työkokemusta. Nyt onneksi ihan eri alalla...

Vierailija
25/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä vaattet näyttävät päällä.

Usein näkyy nuoria naisia, joilla maha vyöryy paidan ja housun välistä koska housut ovat ilmeisiesti liian tiukat/matalat.

Ryhti vaikutta myös asiaan, jos laahustaa lysyssä, on takuulla karsean näköinen.

Minua kyllä inhottaa nähdä suoraan sanoen läskejä, jotka ahtavat lisää laardia suuhunsa esim. jäätelöä tai hampurilaisia.

Vierailija
26/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vieressä, elävien asuinaluetta kutsutaan joksikin muuksi...

Vierailija
27/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kävin Jumbossa ekaa kertaa ja näin ainoastaan teinibimboja ja lihavia perheitä. Se oli shokki ja tulin surulliseksi. Ei muuta.

AP

Kyllä siellä käy ihan kaikenlaista ja kaiken näköistä porukkaa ostoksilla. Lapsiperheitä paljon, sitä en kiellä, mutta ei kaikki tosiaan ole ylipainoisia. Eikä se ole mikään teinejen paratiisi, ihan samalla tavalla niitä teinejä päivystää esim. kampin ostoskeskuksessa, ellei jopa enemmän?

Mä tulen surulliseksi tiedosta että, on noin typeriä ihmisiä olemassa. Avaa silmäsi ensikerralla kun lähdet helsingin keskustaan kävelemään. Vai onko niin että, siellä kävelevät vain hoikat, nuoret, ei perheelliset ihmiset? Vastaan itse, ei se niin ole!

Vierailija
28/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt elämäni aikana pari-kolme kertaa Jumbossa ja olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota: Jumbossa on väki lihavampaa kuin muualla.

Itse asun Itä-Helsingissä ja käy Itiksessä. Meilläpäin on omat omituisuutemme - mutta emme ole niin lihavia.

Vierailija
29/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksissa on todellista elämää ja keskustassa käydään vaan brassailemassa.

Me käydään ihan arkena ja viikonloppuisinkin eri kauppakeskuksissa ja aina silloin tällöin keskustassa perheen kanssa, eroa on ja keskusta jää kakkoseksi.

Olen töissä Punavuoressa ja kuljen siis alueen läpi päivittäin sekä olen alueen perheiden kanssa tekemisissä ja voin vakuuttaa, että en ikimaailmassa haluaisi asua siellä oman perheeni kanssa!

Tervetuloa vaan ap. useammin kauppakeskuksiin!

Vierailija
30/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisihälytystehtävät tän päivän hesarista. Juoppoja, narkkeja, väkivaltaa. Ja mitä Jumbossa oli - muutama lihava ihminen ja nuori äiti käveli vastaan?!

Vierailija
31/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en nyt menis yleistämään, että keskusta on juoppoja ja narkkareita täynnä. Mutta se nyt vaan on totta, että Suomessa on PALJON lihavia ihmisiä. Ja niitä löytyy enemmän kauppakeskuksista ja automarketeista kuin Helsingin keskustasta, koska keskustaan ei pääse AUTOLLA vaan joutuu lappamaan läskiä jalkaa toisen eteen.

Eikä Helsingin keskustan liikkeissä edes ole kovin paljon vaatteita " isoille tytöille" , täytyy mennä Prismaan.

Vierailija
32/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppojen ja narkkien seassa päästäkseen sinne Stockalle, myös sinä. Enemmän ne piripäät ainakin minua häiritsevät. Lihavasta ei ole sitä pelkoa, että se koska tahansa alkaa huitoa puukon kanssa...

Btw. niitä hälytystehtäviä oli 128, enemmän kuin missään muualla koko Suomessa.

Joten kyllä voi yleistää ;)

Vierailija
33/56 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olen nähnyt hörhöjä, spurguja ja kaikenmaailman hullunkummituksia Helsingissä asuessani. Ratikasta on pitänyt poistua kun sinne on rantautunut haisevia kännikaloja ja tai muuten itseään pesemättömiä paskakasoja.

Mieluummin kohtaan pulleita ihmisiä kuin arvaamattomia narkkareita tai päästään sekaisin olevia tai haisevia ihmisraunioita.

Totta on toki se että ylipainoisten määrä on lisääntynyt huomattavasti mutta ongelma on maanlaajuinen ja ei keskity vain Jumbon asiakkaisiin vaikka nimestä niin voisi päätellä.

Ehkä isot sitten mieltää tuon Jumbon että sinne on tervetulleita myös suurikokoiset ihmiset.

Vierailija
34/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sori en asu vantaalla, että ei älähtänyt kalikka, en ole itseasiassa koskaan käynyt jumbossa

Vierailija
35/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei juuri koskaan käydä keskustan liikkeissä koska en tykkää ainaisista ruuhkista sekä siitä, että kaikkea kuviteltavissa olevaa kansalaisuutta pyörii jatkuvasti ympärillä. Muutenkin keskustassa kävely varsinkin lasten kanssa on ihan hirveetä: koko ajan suhii jotain autoja ja ratikoita vierestä.

Tykkään käydä jumbossa paitsi viikonloppuisin en niin välitä käydä missään kaupoissa. Mielestäni varsinkin viikolla jumbossa on leppoisaa ja kaikki tarvittava saman katon alla. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että onko ihminen lihava vai laiha...?

Vierailija
36/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hienostoviinin ystävä :), mutta käynnistäni Jumbossa tuli kyllä mieleen käyntini eräässä texasilaisessa kauppakeskuksessa jo joitakin vuosia sitten - nyt se elämäntyyli on siis saapunut Suomeen. Sad, so sad!

Vierailija
37/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on jakautumassa kahtia.

Ainoa mikä vähän parantaa tunnelmaa on Sipoosta tullut herrasväki.

Vierailija
38/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia perheitä näkyy nyt joka paikassa se on kylmä totuus ja tulee lisääntymäänkin johtuen ihmisten ruokatottumuksista. Mutta en mä Jumbossa ainakaan heihin kiinnittänyt huomiota vaan kivoihin kauppoihin. Kiva kun esim Stocka on siellä.

Vierailija
39/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heistä suurin osa asuu muualla kuin kotikulmillasi. Eikö ollutkin avartavaa lähteä kehä kolmoselle? Tekee sinullekin hyvää nähdä, miten suurin osa Suomesta elää.

Vierailija
40/56 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket olekaan tosissasi, niin minä oikeasti kammoksun noita isoja kauppakeskuksia ja käyn mieluummin Stockalla. Eli ehkä provosi ei ollut kovin kummoinen. Tosin en ole koskaan ajatellut, että jossain " Jumboissa" olisi jonkun tietyn tyyppisiä ihmisiä, jotka aiheuttavat minulle allergisen reaktion. Kyllä se on se on joku muu selittämätön seikka.

Ps. Seuraavan kerran, kun vastaavanlaista tekstiä kyhäät, niin jätä nyt ainakin tuo Hietaniemi pois. Ei kukaan kirjoita kaupunginosaa, jossa asuu, alleviivatakseen kuulumistaan johonkin tiettyyn " kastiin" .

Vierailija:

Paikka oli täynnä teinibimboja ja lihavia vantaalaisperheitä - lihavia sekä lapset että vanhemmat -surullista :(

Oikeasti, mulle tuli ihan paha mieli koko reissusta.

Kamala paikka muutenkin, meluisa ja epämiellyttävä. Käykö joku siellä tosiaan ihan mielelläänkin?

t. helsinkiläinen nainen, joka yleensä shoppaa keskustan liikkeissä (asun Hietaniemen alueella)