Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö kuinka paljon lautasellasi lepäävä eläin on kärsinyt

Vierailija
30.06.2007 |

tuotannossa ja teurastuksessa? Vaikuttaako asia siihen mitä lautasellesi ostat/hankit?

Minulla vaikuttaa. En ole täysin kasvissyöjä, mutta ehdottomasti jätän syömättä broilerin, kanan ja sian. Näiden tuottaminen Suomessa on eläinten rääkkäämistä. Onneksi kasviksillakin pärjää ja voihan välillä hankkia riistaruokaa.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en mieti paljonko pihvi tai makkara on saattanut kärsiä. Asiasta huolta kantavat voisivat alkaa itse luomulihan tuottajiksi, niin voisi oikeasti vaikuttaa asioihin.

Vierailija
82/92 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi näille vastaajille jotka eivät kykene ulottamaan myötätuntoaan omaa itseään ja omaa vatsaansa kauemmaksi...

Vierailija
84/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö, että maapallolla eivät ihmiset kärsi ja elä aivan kammottavissa olosuhteissa? Pahemmissa kuin nuo lihatuotannon eläimet?

Vierailija
85/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulje toisiaan pois.

Vierailija
86/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä tosin syödään joko hirveä, peuraa tai jotain riistalintua. Ei ole kasvateltu missään ja henki lähtee kertalaakista. Hyvillämielin syön!

Vierailija
87/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väitätkö, että maapallolla eivät ihmiset kärsi ja elä aivan kammottavissa olosuhteissa? Pahemmissa kuin nuo lihatuotannon eläimet?

afrikkalaisten olosuhteet..

Vierailija
88/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vain olemme oppineet, että se on aivan normaalia ja oikeutettua. Tietävätkö lapsenne oikeasti mitä syövät ja miten se on tuotettu?

Vierailija
89/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä omallatunnolla silti syön suomalaista lihaa.

Niinkuin siinä biisissä " rakastaa ja tulla rakastetuksi" : Mä en jaksa enää/ eläin kerralla maailmaa pelastaa/ on paljon helpompaa/ laittaa rahaa/ animalialle aina kerran kuussa...

Vierailija
90/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvällä omallatunnolla silti syön suomalaista lihaa.

Niinkuin siinä biisissä " rakastaa ja tulla rakastetuksi" : Mä en jaksa enää/ eläin kerralla maailmaa pelastaa/ on paljon helpompaa/ laittaa rahaa/ animalialle aina kerran kuussa...

Vierailija
91/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillimakkara kertaakaan kiljaissut tahi kiemurrellut, kun sen äsken hotkaisin...

enpä suuremmin mieti.

hanhen maksaa en kyllä osta..

Vierailija
92/92 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuotannossa ja teurastuksessa? Vaikuttaako asia siihen mitä lautasellesi ostat/hankit?

Minulla vaikuttaa. En ole täysin kasvissyöjä, mutta ehdottomasti jätän syömättä broilerin, kanan ja sian. Näiden tuottaminen Suomessa on eläinten rääkkäämistä. Onneksi kasviksillakin pärjää ja voihan välillä hankkia riistaruokaa.

Mutta antanet minulle luvan ostaa itselleni hyvän omantunnon näin? Voisinhan olla kokonaan välittämättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä