joku muu joka meinaa aloittaa lähipäivinä vähähiilaridieettiä?
tiedättekö paljonko voi lähteä kiloja ekan kuukauden aikana? mitä meinaatte välttää? itse olen ymmärtänyt että ei saa syödä perunaa, pastaa, riisiä eikä leipää, onko näin? tummaa pastaa, saako sitä käyttää? entäs linssejä?
Kommentit (5)
Neljän viikon saldona - 7 kg. Sitten tuli pariksi viikoksi taukoa pudotukseen, nyt lähtenyt taas alaspäin. Alkumitat 170 ja 77.
Koskaan en ole ollut dieetillä, enkä koe nytkään olevani. Syön vähintään 5 kertaa päivässä mahan täyteen; paljon kasviksia ja hyvälaatuista proteiinia. Ainoa mitä en syö on valkoiset jauhot, sokeri, peruna, riisi. Poikkeuksena kylässä tarjottavat syötävät, tuolloin olen syönyt normaalisti tarjottua. Samoin jos kotona tarjoilua vieraille.
Herkuttelunälkään vinkiksi hasselpähkinä- ja turkinpippurirouheet. Ovat sikahyvää maustamattoman jugurtin, viilin tai rahkan seassa.
Mutta voiko niitä syödä, eikö niissä ole sokeria? Kyselee aloittelija.
Vierailija:
Herkuttelunälkään vinkiksi hasselpähkinä- ja turkinpippurirouheet. Ovat sikahyvää maustamattoman jugurtin, viilin tai rahkan seassa.
vai ei. Lorautan myös kaalipataan siirappia, ihan maun vuoksi.. Mutta kuten kirjoitinkin, en ole dieetillä, ennemminkin tehnyt remonttia syömisiini. Varmasti painon saa nopeamminkin putoamaan jos pitää tosi tiukkaa linjaa, mutta kauanko sitä oikeasti jaksaa? Herkuttelu kuuluu elämään (ainakin minun), jos ripaus turkinpippurirouhetta maustaa rahkan syötäväksi, niin minulle sopii :) Myös Mariannerouhe on hyvää...
En ole koskaan viitsinyt kunnolla perehtyä aiheeseen, jätin vaan nuo mainitsemani ruoka-aineet pois. Ekan kuukauden aikana lähti kuusi kiloa, ja söin vatsani täyteen monta kertaa päivässä. Alkumitat oli 169 cm ja 75 kg. Sittemmin on tippunut vielä toiset kuusi kiloa. Nyt paino ei tunnu enää putoavan, mutta ei ole väliksikään, olen tyytyväinen nykyiseen painooni.