Jos kiltti NÄKIJÄ olet täällä
niin kerrotko onko minun helpompi jatkaa matkaa yksin lasten kanssa?
Ja löydänkö koskaan sielulleni rauhaa?
Tuhat kiitosta!
Kommentit (21)
Näen kyllä, kuinka pimeää ja tummaa sinulla tällä hetkellä on, mutta näen myös sen, kuinka kaikki on kääntymässä parempaan päin.
Koeta saada asiat selvitettyä. Toisaalta - jos toista ei kiinnosta asioiden selvittely, voi olla parempi lähteä.
Hae ammattiapua, jos siltä tuntuu.
Voimia,
SN
lasten takia yritän jaksaa kompromikssia. Riitaa meillä ei ole.
Olemme vaan hyvin erilaisia.
Ja olen käytätnyt vuoteni vääriin asioihin : (
Ehkä aika ei kphdaltani ole vielä ohi : )
Näetkö minule menestystä jollain tietyllä alalla?
ap
vastaatko minullekin. Tuleeko meille lapsia vielä? Milloin?
Hei,
SN - miten käy työkuvioiden? Saanko esimies-paikan ja jos, niin pärjäänkö? Miten perhe-elämä?
Kiittäen, satunnaiskysyjä
Miten käy minun ja exäni välien? onko hän onnellinen vai vieläkö tuntee minua kohtaa jotain?
Mites nykyinen suhteeni, onko hän se " oikea" ?
Onko tulevaisuus valoisampi?
Kiitos
Vierailija:
Näetkö minule menestystä jollain tietyllä alalla?
ap
Näen kuitenkin, että jo syksyn aikana tulet rauhallisemmaksi.
SN
Vierailija:
vastaatko minullekin. Tuleeko meille lapsia vielä? Milloin?
SN
Mitein vain pitäisikö miknun satsata musiikin vai kirjallisuuden suuntaan tai johonkin iohna muuhun : )
Kiitos tuhannesti ja kaunista kesää sinulle!
ap
Vierailija:
Hei,
SN - miten käy työkuvioiden? Saanko esimies-paikan ja jos, niin pärjäänkö? Miten perhe-elämä?
Kiittäen, satunnaiskysyjä
Perhe-elämäkin näyttää varsin tasaiselta ja seesteiseltä.
SN
Vierailija:
Kyselee DIlle
Joku iso muutos tulossa samoihin aikoihin.
SN
Vierailija:
Miten käy minun ja exäni välien? onko hän onnellinen vai vieläkö tuntee minua kohtaa jotain?Mites nykyinen suhteeni, onko hän se " oikea" ?
Onko tulevaisuus valoisampi?
Kiitos
En myöskään näe pitkää suhdetta nykyisen kumppanisi kanssa.
Näen, että parin vuoden päästä kohtaat tärkeän ihmisen - tästä alkaa onnellinen ja valoisa jakso elämässäsi.
SN
Vierailija:
Hei Näkijä, näetkö minulla vielä vauvaa? Mieheni haluaisi, itse en välttämättä enään kun ikääkin on. Entäpä työasiat, löytyykö niihin ratkaisu mistään?
Työasiat näyttävät hieman synkiltä jonkin aikaa, mutta valoisaksi ne kääntyvät vuoden sisään. Suuria muutoksia en näe.
SN
Vierailija:
No olisihan tuo SN voinut näillä muutamille vastata jotka kyseli!?
SN
Kovasti mies puhuu naimisiin menosta, mutta ilmeisesti sitten ei mennä vai menenkö naimisiin ja eroan sitten kohta?
7v aviossa, oma talo, 3 lasta eikä vielä ammattia?
Vierailija:
Asiat on ensin selvitettävä. Sielullesi saat rauhan, mutta aikaa menee... Ja se vaati työtä.
SN