Naapuri näki valkopukuiset miehet tutkimassa asuntoa Sitten karmea totuus vauvan murhasta paljastui
Kommentit (16)
Ihan sairasta. Miksei nainen vie lasta lastenkotiin tai sossuun jos ei jaksa hoitaa sitä.
Asuivatko nämä jossain kodittomien tukiasunnossa? Minkähän maalaisia?
Tännekin ihme juttuja ( vauvasta) kirjoitti joku aika sitten? Menikö ne eteenpäin? surullista on:(
Miten niihin suhtaudutaan, ilmoitus jonnekin? Kuka muistaa ne? milloin voi tietää että ei ole kunnossa asiat?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta. Miksei nainen vie lasta lastenkotiin tai sossuun jos ei jaksa hoitaa sitä.
Koska sieltä ei saa apua. Soitin kerran aivan uupuneena lastenkotiin (johon neuvolasta oli ohjeistettu soittamaan) ja siellä sanottiin, että ei tänne voi niin vaan tulla. Lapseni on kehitysvammainen eikä mulla ole varmuutta siitä, että olenko jollain omalla teollani aiheuttanut tämän hänelle. Koko vauva-aika on pelkkää mustaa. Ei tässä maassa saa apua.
Saako Suomessa kehitysvammaisetkin lisääntyä tuosta vaan ilman mitään?
Kun meilläpäin pyörii sellainen tosi yksinkertainen tyttö aikuisen miehen kanssa, jo pari vuotta sitten olin katsovinani että tytöllä oli vatsa pystyssä ja nyt taas mutta ei hänellä mitään vauvaa tietenkään ole koskaan. Tässä välissä oli hoikempikin mutta nyt taas pullotti selkeästi.
Niin että eikö ne näille mitään ehkäisyä pakota? Mihinköhän se edellinen lapsi joutui?
Talot kuuluvat säätiölle, joka tarjoaa päihteetöntä vuokra-asumista naisille ja perheille. Sen pihapiiristä löytyy keinuja ja hiekkalaatikko lapsille.
Talojen asukkaat voivat olla esimerkiksi päihdekuntoutujia.
Mitä lastensuojelu taas on tehnyt tai jättänyt tekemättä! Tällä taustalla olevilla ihmisillä pitäisi olla aina lastensuojelun asiakkuus ja tiivistä seurantaa miten lasten hoitaminen sujuu!!!
Vierailija kirjoitti:
Päihdekuntoutujia epäilen että ihan puhtaasti suomalaisia suurinosa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sieltä ei saa apua. Soitin kerran aivan uupuneena lastenkotiin (johon neuvolasta oli ohjeistettu soittamaan) ja siellä sanottiin, että ei tänne voi niin vaan tulla. Lapseni on kehitysvammainen eikä mulla ole varmuutta siitä, että olenko jollain omalla teollani aiheuttanut tämän hänelle. Koko vauva-aika on pelkkää mustaa. Ei tässä maassa saa apua.
Kyllä apua saa, sinut vaan ohjattiin väärään suuntaan. Lapsen kehitysvammaisuus ei ole sinun vikasi, eikä sellaista pidä pohtia. Koska lapsi on kehitysvammainen niin vammaispalvelut on se taho minkä pitäisi tarjota apua sinulle. Eli soita heille.
Vierailija kirjoitti:
Saako Suomessa kehitysvammaisetkin lisääntyä tuosta vaan ilman mitään?
Kun meilläpäin pyörii sellainen tosi yksinkertainen tyttö aikuisen miehen kanssa, jo pari vuotta sitten olin katsovinani että tytöllä oli vatsa pystyssä ja nyt taas mutta ei hänellä mitään vauvaa tietenkään ole koskaan. Tässä välissä oli hoikempikin mutta nyt taas pullotti selkeästi.
Niin että eikö ne näille mitään ehkäisyä pakota? Mihinköhän se edellinen lapsi joutui?
Kun ei nykyään saa pakottaa mihinkään ehkäisyyn ketään. Jos kehitysvammainen saa lapsen niin ei siinä oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin se että lapsi otettaan huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa, kun laitat tuollaista törkyä? Pervopersut taas vauhdissa 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne oven taakse vain jättää ja soittaa ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä apua saa, sinut vaan ohjattiin väärään suuntaan. Lapsen kehitysvammaisuus ei ole sinun vikasi, eikä sellaista pidä pohtia. Koska lapsi on kehitysvammainen niin vammaispalvelut on se taho minkä pitäisi tarjota apua sinulle. Eli soita heille.
Mistä sitä tietää jos vaikka olen ravistellut häntä enkä vaan muista.
Artikkelissa luki päihteetöntä asumista. Hmm.
Hyvä kun nää itse hoitaa homman.