Onko tässä maailmassa yhtäkään naista, jota EI kiinnosta matkustelu???
Mikä ihmeen pakkomielle naisilla on käydä lomalla ulkomailla? Vähintään Virossa tai Ruotsissa on käytävä.
Itseäni ei ole kiinnostanut ulkomaille matkustaminen koskaan ja tämäkös on aiheuttanut naisille päänvaivaa, kun asia on tullut esiin treffeillä.
Tai niinhän se on vähän joka asian kanssa. Miehen pitää olla kiinnostunut aivan kaikesta maan ja taivaan välillä. Muuten sut heitetään luiskaan.
Kommentit (150)
Minua ei kiinnosta tippaakaan käydä ulkomailla. Sen sijaan matkustan kotimaassa. Viimeksi eilen palasin alkeelliselta sukumökiltä pohjoisesta. :)
Sinkku en ole, vaan naimisissa oleva perheenäiti.
ei tietenkään ole, muita kysymyksiä
Mua ei sinänsä kiinnosta mutta läheisiä asuu ulkomailla niin pakko joskus matkustaa. Mutta se matkustaminen on älyttömän stressaavaa itselleni kun olen murehtija ja pelkään aina että jotain kauheea tapahtuu esim eksyn lentokkentillä. Mutta jälkeenpäin on se kyllä tuonut itsevarmuutta kun on uskoltanut lähteä yksin reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei sinänsä kiinnosta mutta läheisiä asuu ulkomailla niin pakko joskus matkustaa. Mutta se matkustaminen on älyttömän stressaavaa itselleni kun olen murehtija ja pelkään aina että jotain kauheea tapahtuu esim eksyn lentokkentillä. Mutta jälkeenpäin on se kyllä tuonut itsevarmuutta kun on uskoltanut lähteä yksin reissuun.
Ja vielä lisäyksenä mulla on sairaalloinen lentopelko. Siitäkin yrittänyt päästä eroon. Ja korvat menee ihan lukkoon koneessa, sitäkin vihaan...
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tippaakaan käydä ulkomailla. Sen sijaan matkustan kotimaassa. Viimeksi eilen palasin alkeelliselta sukumökiltä pohjoisesta. :)
Sinkku en ole, vaan naimisissa oleva perheenäiti.
Olisko sulla samanhenkisiä sinkkukavereita naisissa?
Se joka on historiasta ja kulttuureista kiinnostunut ainakin haluaisi matkustella, varojen mukaan itsekin. Matkailu ei ole vain altaan ja baarin välillä kulkemista.
Olen ulkomaanmatkani matkustanut. Enää ei ole mikään pakko lähteä minnekään.
Varmasti teitäkin löytyy. Se kuitenkaan ei ole naisten vika että sua ei kiinnosta joten lakkaa käyttäytymästä kuin tekisivät jotain väärin kun ovat kanssasi eriasioista kiinnostuneita kuin sinä. Kun ei se maailma katsos sun ja sun mielenkiintojen ympärillä pyöri. Etsi jostain samanlainen tai elä yksin, mutta lopeta se helvetin kitinä ja kiukuttelu. Iso mies.
Jos sulla ois naisystävä, eikö ois kivaa matkustella kahdestaan jos on rahaaki? Vai asunnossako vain kökkisitte?
Ei ollut pakko käydä mm Roomassa, Firenzessä, Istanbulissa, päivääkään en vaihtaisi pois.
Pätkääkään ei kiinnosta matkustelu. Tämä nainen viihtyy kotona ja ystävien sekä sukulaisten seurassa.
Laita suoraan profiilisi, että viihdyt enemmän kotona kuin matkalla, niin vältyt turhilta treffeiltä. Itse rakastan matkustamista, ja minulle olisi kyllä ehdoton dealbreaker, jos mies ei myös nauttisi siitä. Onneksi löytyy paljon matkustamisesta innostuvia miehiä, joten tämä ei ole itselleni ollut ongelma.
Mikä siinä matkustelussa sitten tökkii?
Täällä yksi! Lapissa kyllä tykkään käydä. Ja muutenkin kiinnostaa Suomen historia ja Suomessa matkailu.
Vierailija kirjoitti:
Se joka on historiasta ja kulttuureista kiinnostunut ainakin haluaisi matkustella, varojen mukaan itsekin. Matkailu ei ole vain altaan ja baarin välillä kulkemista.
Juuri tämä. Itse teen todella monenlaisia matkoja, eikä matkustaminen tarkoita minullekaan pelkästään rantalomia. Välillä nautin kyllä niistäkin, mutta yhtä lailla kiinnostavat kaupunkilomat, kulttuuri- ja historialliset matkat, luontolomat (esim. patikoiminen Alpeilla, Yellowstone), festari/konserttimatkat sekä talvella laskettelumatkat. Olen tehnyt myös espanjankielikurssimatkan Argentiinaan. Mielestäni ihminen, joka ei koskaan matkustele, jää paitsi monista hienoista elämyksistä ja mies, joka ei halua matkustaa lainkaan, ei yksinkertaisesti olisi minua varten.
Vanhempien (65+) ihmisten ei ehkä enää kannattaisi yksin matkustella monestakin syystä.
Olenko ainoa, jonka mies tykkää matkustella enemmän kuin nainen?
En muuten matkustelisi, mutta Gambiassa tulee pakosta käytyä pari kertaa vuodessa.
Nim. Kostokroppa 100 kg
Ootko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että et viettäisikään päiviäsi vatvoen sitä, millaisia jotkut sulle yhdentekevät naiset ovat? Keksisit jotain aidosti mielekästä tekemistä elämääsi?