Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä maailmassa yhtäkään naista, jota EI kiinnosta matkustelu???

Vierailija
18.07.2026 |

Mikä ihmeen pakkomielle naisilla on käydä lomalla ulkomailla? Vähintään Virossa tai Ruotsissa on käytävä. 

Itseäni ei ole kiinnostanut ulkomaille matkustaminen koskaan ja tämäkös on aiheuttanut naisille päänvaivaa, kun asia on tullut esiin treffeillä. 

Tai niinhän se on vähän joka asian kanssa. Miehen pitää olla kiinnostunut aivan kaikesta maan ja taivaan välillä. Muuten sut heitetään luiskaan. 

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että et viettäisikään päiviäsi vatvoen sitä, millaisia jotkut sulle yhdentekevät naiset ovat? Keksisit jotain aidosti mielekästä tekemistä elämääsi?

Vierailija
2/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta tippaakaan käydä ulkomailla. Sen sijaan matkustan kotimaassa. Viimeksi eilen palasin alkeelliselta sukumökiltä pohjoisesta. :)

Sinkku en ole, vaan naimisissa oleva perheenäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, puuttuuko kielitaitoa? 

Vierailija
4/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään ole, muita kysymyksiä

Vierailija
5/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sinänsä kiinnosta mutta läheisiä asuu ulkomailla niin pakko joskus matkustaa. Mutta se matkustaminen on älyttömän stressaavaa itselleni kun olen murehtija ja pelkään aina että jotain kauheea tapahtuu esim eksyn lentokkentillä. Mutta jälkeenpäin on se kyllä tuonut itsevarmuutta kun on uskoltanut lähteä yksin reissuun.

Vierailija
6/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei sinänsä kiinnosta mutta läheisiä asuu ulkomailla niin pakko joskus matkustaa. Mutta se matkustaminen on älyttömän stressaavaa itselleni kun olen murehtija ja pelkään aina että jotain kauheea tapahtuu esim eksyn lentokkentillä. Mutta jälkeenpäin on se kyllä tuonut itsevarmuutta kun on uskoltanut lähteä yksin reissuun.

Ja vielä lisäyksenä mulla on sairaalloinen lentopelko. Siitäkin yrittänyt päästä eroon. Ja korvat menee ihan lukkoon koneessa, sitäkin vihaan...

Vierailija
7/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta tippaakaan käydä ulkomailla. Sen sijaan matkustan kotimaassa. Viimeksi eilen palasin alkeelliselta sukumökiltä pohjoisesta. :)

Sinkku en ole, vaan naimisissa oleva perheenäiti.

Olisko sulla samanhenkisiä sinkkukavereita naisissa?

Vierailija
8/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on historiasta ja kulttuureista kiinnostunut ainakin haluaisi matkustella, varojen mukaan itsekin. Matkailu ei ole vain altaan ja baarin välillä kulkemista. 

Vierailija
9/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaanmatkani matkustanut. Enää ei ole mikään pakko lähteä minnekään.

Vierailija
10/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti teitäkin löytyy. Se kuitenkaan ei ole naisten vika että sua ei kiinnosta joten lakkaa käyttäytymästä kuin tekisivät jotain väärin kun ovat kanssasi eriasioista kiinnostuneita kuin sinä. Kun ei se maailma katsos sun ja sun mielenkiintojen ympärillä pyöri. Etsi jostain samanlainen tai elä yksin, mutta lopeta se helvetin kitinä ja kiukuttelu. Iso mies. 

Vierailija
11/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ois naisystävä, eikö ois kivaa matkustella kahdestaan jos on rahaaki? Vai asunnossako vain kökkisitte?

Vierailija
12/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pakko käydä mm  Roomassa, Firenzessä, Istanbulissa, päivääkään en vaihtaisi pois.

Vierailija
13/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkääkään ei kiinnosta matkustelu. Tämä nainen viihtyy kotona ja ystävien sekä sukulaisten seurassa.

Vierailija
14/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suoraan profiilisi, että viihdyt enemmän kotona kuin matkalla, niin vältyt turhilta treffeiltä. Itse rakastan matkustamista, ja minulle olisi kyllä ehdoton dealbreaker, jos mies ei myös nauttisi siitä. Onneksi löytyy paljon matkustamisesta innostuvia miehiä, joten tämä ei ole itselleni ollut ongelma.

Vierailija
15/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä matkustelussa sitten tökkii? 

Vierailija
16/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Lapissa kyllä tykkään käydä. Ja muutenkin kiinnostaa Suomen historia ja Suomessa matkailu. 

Vierailija
17/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka on historiasta ja kulttuureista kiinnostunut ainakin haluaisi matkustella, varojen mukaan itsekin. Matkailu ei ole vain altaan ja baarin välillä kulkemista. 

Juuri tämä. Itse teen todella monenlaisia matkoja, eikä matkustaminen tarkoita minullekaan pelkästään rantalomia. Välillä nautin kyllä niistäkin, mutta yhtä lailla kiinnostavat kaupunkilomat, kulttuuri- ja historialliset matkat, luontolomat (esim. patikoiminen Alpeilla, Yellowstone), festari/konserttimatkat sekä talvella laskettelumatkat. Olen tehnyt myös espanjankielikurssimatkan Argentiinaan. Mielestäni ihminen, joka ei koskaan matkustele, jää paitsi monista hienoista elämyksistä ja mies, joka ei halua matkustaa lainkaan, ei yksinkertaisesti olisi minua varten.

Vierailija
18/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien (65+) ihmisten ei ehkä enää kannattaisi yksin matkustella monestakin syystä. 

Vierailija
19/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mies tykkää matkustella enemmän kuin nainen?

Vierailija
20/150 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten matkustelisi, mutta Gambiassa tulee pakosta käytyä pari kertaa vuodessa.

Nim. Kostokroppa 100 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan