Millainen ihminen viettää hääpäiväänsä palstalla?
Joku jonka avioliitto on oikeasti vain kulissi vuorosanoineen?
Kommentit (22)
Miten sun mielestä sitä hääpäivää pitäis viettää? Miten itse vietät omaasi?
Mä en itseasiassa muista monesko päivä on meidän hääpäivä. Syyskuun kahdeskymmenesjotain ja vuosikin on itseasiassa vähän epävarma😄
Eihän tästä hetkestä tai huomisesta varsinkaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en itseasiassa muista monesko päivä on meidän hääpäivä. Syyskuun kahdeskymmenesjotain ja vuosikin on itseasiassa vähän epävarma😄
Sama! Tosin vuoden muistan kun likka syntyi samana vuonna. Päivämäärän voisin tarkistaa sormuksesta, jos löydän sen jostain. On luultavasti jonkun laatikon pohjalla joten ei jaksa. Ei vietellä hääpäiviä, ei ole koskaan vietetty. On noita juhlia ihan tarpeeksi ympäri vuoden muutenkin. Meidän parisuhteessa ei ole kyllä mitään vikaa, eikä eletä mitään kulissi liittoa. Ei meitä vaan kiinnosta noi hääpäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Tosin vuoden muistan kun likka syntyi samana vuonna. Päivämäärän voisin tarkistaa sormuksesta, jos löydän sen jostain. On luultavasti jonkun laatikon pohjalla joten ei jaksa. Ei vietellä hääpäiviä, ei ole koskaan vietetty. On noita juhlia ihan tarpeeksi ympäri vuoden muutenkin. Meidän parisuhteessa ei ole kyllä mitään vikaa, eikä eletä mitään kulissi liittoa. Ei meitä vaan kiinnosta noi hääpäivät.
Ihan hyvä pointti.
Onko se viettäminen joillekin osoitus suhteen epävarmuudesta?
Ehkäpä. Tai sitten ei.
Minä. Koen olevani ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Oli viime viikolla ja sattui olemaan se päivä kun käväisin viimeksi täällä lueskelemassa. Kumpikaan ei koskaan ole jaksanut innostua niiden erillisistä juhlimisista. Toivotamme toisillemme hyvää hääpäivää ja se siitä. Liittostamme se kuitenkaan ei kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nettiriippuvainen
Sinäpä sen hyvin havainnoit.
Vierailija kirjoitti:
Joku joka valehtelee?
Ehkä. Koska kulissi. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku joka valehtelee?
Ihminen vaihtuu. Mutta vuorosanat eivät.
Ai siis ”Rakkausihminen” vaihtuu?
Vierailija kirjoitti:
No kenellä on hääpäivä?
Aika monella ihan jo siksi että on heinäkuu.
Ihmisillä on eri elämäntilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on eri elämäntilanteita.
Kyllä.
Jokainen tyylillään.
Kunhan muistaa ettei matkan varrella harrastele väkivaltaa läheisiään kohtaan millään tavalla.
Oli se sitten henkistä tai fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku joka valehtelee?
Jos sinä et jaksa lukea hänen kirjoittamiaan vuorosanoja, niin ei kai asian pitäisi sinua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku joka valehtelee?
Jos sinä et jaksa lukea hänen kirjoittamiaan vuorosanoja, niin ei kai asian pitäisi sinua kiinnostaa.
Vaikka niin. Harvaa kiinostelee.
No kenellä on hääpäivä?