Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joutunut uhraamaan jotain elämästäsi miehesi/perheesi takia?

Vierailija
29.06.2007 |

minusta tuntuu että läehs kaiken olen uhrannut. Oman ajan ja liikunta harrastukset, matkustelun ym.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ehkä muuta, ei tule nyt mieleen.



Mutta tilalle olen saanut paljon enemmän.

Vierailija
22/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten seurusteluaikana selvinnyt ettei mies pidä koirastasi?



Minäpäs en ole uhrannut mitään. No ehkä omat raha (tulot) mutta saan kyllä käyttää miehen rahoja jos tarvin jotain, ihan lupaa kysymättä.



Hulluksihan tässä tulis jos vielä olis joutunut uhraamaan jotain tämän hullunmyllyn vuoksi. Ihan vapaaehtoisesti luovuin baarireissuista ja hoikasta vartalosta sekä epämiellyttävistä töistä. Koiranikin olen saanut pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Peruskoulupohjalta olen siis :(

21

Ei siihen tarvi rahaa, aikaa vain. Normaalityössäkin voi silti käydä. Se on sinusta itsestä kiinni.