Oletko joutunut uhraamaan jotain elämästäsi miehesi/perheesi takia?
minusta tuntuu että läehs kaiken olen uhrannut. Oman ajan ja liikunta harrastukset, matkustelun ym.
Kommentit (23)
Ei sitten seurusteluaikana selvinnyt ettei mies pidä koirastasi?
Minäpäs en ole uhrannut mitään. No ehkä omat raha (tulot) mutta saan kyllä käyttää miehen rahoja jos tarvin jotain, ihan lupaa kysymättä.
Hulluksihan tässä tulis jos vielä olis joutunut uhraamaan jotain tämän hullunmyllyn vuoksi. Ihan vapaaehtoisesti luovuin baarireissuista ja hoikasta vartalosta sekä epämiellyttävistä töistä. Koiranikin olen saanut pitää.
Vierailija:
Peruskoulupohjalta olen siis :(
21
Ei siihen tarvi rahaa, aikaa vain. Normaalityössäkin voi silti käydä. Se on sinusta itsestä kiinni.
Enkä ehkä muuta, ei tule nyt mieleen.
Mutta tilalle olen saanut paljon enemmän.