Lue keskustelun säännöt.
Anna pari vinkkiä, mitä ostaisin vaatekaappiini nyt alesta, kun
29.06.2007 |
jotenkin olen niin jämähtänyt joko farkku + esprit linjaan tai sitten työn vuoksi jakkupuku lijaan. Jotain sopivan erilaista tällaiselle 35 äidille (mitat 167cm ja 53kg).
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla