Mikä olisi hyvä harrastus luontohenkiselle vilkkaalle 7-vuotiaalle pojalle, jonka luonne ei oikein sovi
Kommentit (4)
Meidän 6v " viherpiiperö" on tosi kiinnostunut kaikesta luontoon liittyvästä. Katsoo tv:stä luonto-ohjelmia, kirjastosta lainataan eläinkirjoja jne. Nyt odottaa jo kovasti että täyttää 7 ja pääsee partioon (asiasta on ollut jo puhetta).
Itse en ole ollut mukana partiotoiminnassa, mutta tiedän monia, joille siitä on tullut elinikäinen juttu. Partiliiton nettisivuilla on kiitettävästi infoa!
Vähän liian iso ikähaarukka. 4H-kerhosta täytyykin ottaa selvää.
Vierailija:
Meidän 6v " viherpiiperö" on tosi kiinnostunut kaikesta luontoon liittyvästä. Katsoo tv:stä luonto-ohjelmia, kirjastosta lainataan eläinkirjoja jne. Nyt odottaa jo kovasti että täyttää 7 ja pääsee partioon (asiasta on ollut jo puhetta).
Itse en ole ollut mukana partiotoiminnassa, mutta tiedän monia, joille siitä on tullut elinikäinen juttu. Partiliiton nettisivuilla on kiitettävästi infoa!
ja partio