miten kävi adoptoiduille kaksostytöille?
Niille, jotka joskus kauan sitten olivat tulleet Suomeen, ja jonka äiti oli vaarassa menettää heidät takaisin kauas. Joiden eno oli merkitty papereihin isäksi ja joiden äiti oli kuollut tai jotain. JA joiden suomiäidin sisar oli ollut tämän enon vaimo, mutta eronnut enosta. Ja eno ikään kuin " kostoksi" vaati tyttöjä takaisin afrikkaan (vai mistä he nyt olivat). Lasten suomiäiti kirjoitteli keskustelupalstoilla ja vetosi kamalasti ihmisiin saadakseen pitää lapset.
Mitenhän siinä kävi?
Kommentit (10)
en mä ole kevättalvella huomannut mitään? Vai oliko se siis silloin ekaa kertaa otsikoissa? Muistanpas mä hassusti väärin.
Minun mielestäni tämän vuoden puolella.
2
Enkä muista oliko maikkarin vai minkä. Rupes vaan tänään mietityttään.
Jos olisi, niin ei mitään ongelmaa olisikaan.
eikä Suomella ole mitään adoptioyhteistyötä Malawin kanssa.
Etenkin toivon sitä lasten takia, on kamalaa, että he ovat menettäneet jopa tapaamisoikeudet ainoaan tuntemaansa äitiin! :(
ja ne suomi" äidit" olivat toimineet täysin väärin! Kuvittelivat, että noin vain voi tuoda kehitysmaasta lapsen Suomeen rikkoen lakia. Uskomatonta, että näitä vielä puolustellaan. No jos tällaiset sallitaan niin se seuraava lapsentuoja voikin olla pedofiili eikä lapsettomuudesta kärsivä nainen.
lapsia ei oltu adoptoitu
jos hän haluaa ne adoptoida niin pitää mennä synnyinmaan lakien mukaan. Eli Malawin. Hänen pitäisi asua Malawissa pari vuotta. Niin kauan se prosessi siellä kestää.
Jos hän ei suostu niin tekemään niin hän ei voi niitä adoptoida.
Kansainvälsnen adoption on oltava laillinen sekä synnyinmaassa että suomessa.
Vastahan se kevättalvella uutisoitiin.