Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten reagoisit, ottaisiko itsetuntosi päälle, jos miehesi katsoisi tosi pitkään hyvin kaunista naista

Vierailija
05.07.2007 |

kääntyisi vielä katsomaan *muka vaivihkaa* ja huomaisit miehesi ihastuksen ja hämmennyksen ja sen ettei hän meinaa saada silmiään irti siitä naisesta. Olisi naisen näkemisen jälkeen vielä selvästi poissaoleva ja omissa maailmoissaan ja " leijuisi maanpinnan yläpuolella" .

=)))

ja älkää vastako " ei mun mies koskaan..."

ei munkaan mutta kuvitelkaa JOS

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis JOS mies yrittäisi peittää ihastuksensa

ja JOS nainen olisi joku tuntematon ohikulkija johon tuskin enää törmäämme

ja JOS tuo olisi ihan yksittäinen kerta niin ok

Suhteen alkuaikoina olisi varmasti harmittanut ja ottanut itsetunnon päälle ja olisin asiaa puinut miehen kanssa mutta nyt en sanoisi enää mitään.

Vierailija
2/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein hyvännäköinen niin kääntyy katsomaan vielä uudestaankin ;) Eikä mua haittaa, itse katselen ihan samalla tavalla sekä naisia että miehiä! Jotenkin kaunis nainenkin on sellasen tuijottamisen arvonen, niin että en yhtään ihmettele jos se mieskin niitä katsoo ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saatettas molemmat kuolata hyvän näköisen naisen perään. Eihän siinä mitään, ei kauniiden ihmisten ihailu oo meiltä kummaltakaan pois.

Vierailija
4/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan tyhmänä kysyisin että kumpi on paremman näköinen, minä vai tämä nainen ja mieheni sanoisi että miksi kysyn jotain noin typerää kun ei ulkonäkö ole kaikkein tärkeintä. Sitten varmaan miettisin, että aha, en ole yhtä kaunis mieheni mielestä ja kysyisin että no enkö olekaan susta nätti enää. Sitten mieheni sanoisi että miten mä voin olla näin lapsellinen ;)

Vierailija
5/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten varmaan tyhmänä kysyisin että kumpi on paremman näköinen, minä vai tämä nainen ja mieheni sanoisi että miksi kysyn jotain noin typerää kun ei ulkonäkö ole kaikkein tärkeintä. Sitten varmaan miettisin, että aha, en ole yhtä kaunis mieheni mielestä ja kysyisin että no enkö olekaan susta nätti enää. Sitten mieheni sanoisi että miten mä voin olla näin lapsellinen ;)

Vierailija
6/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolaisin, jos joku-ricky-martin kävelisi ohi. Ja vielä huokailisin perään:Voi ei, sinne meni...