Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö kukaan meidän valintaa?

Vierailija
28.06.2007 |

Mulla on ex-miehen kanssa kolme lasta, 8,5 ja 3-vuotiaat.

Olen aina haaveillut monesta lapsesta ja nyt olisi aika seuraavan lapsen tulla. Otin asian puheeksi ex-miehen kanssa ja sanoi heti tekevänsä lapsia kanssani jos vain haluan.

Ongelma on se että mies on uudessa liitossa ja uusi vaimo tahtoisi lapsen, mutta mieheni on alusta asti tehnyt selväksi ettei tee lapsia kun yhden naisen kanssa. Alkuun se ei naista haitannut ja menivät naimisiinkin.

Ymmärrän toki että harmittaa, mutta minä olin kovin iloinen miehen ehdotuksesta. Olisihan se kiva että kaikilla lapsilla olisi sama isä, enkä ole muutenkaan halukas etsimään uutta miestä elämääni.

Mies ei kuitenkaan lapsia tee uuden vaimonsa kanssa, niin miten se on muka uudelta vaimolta pois jos vielä yhdessä lapsia ex-miehen kanssa tekisimme, saisihan sekin niitten kanssa aikaa viettää.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaan alkoi tossa lopussa mennä pilalle. Liian selkeitä provoja.

Vierailija
62/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko ex-vaimo onnellinen vai katkera? Yrittääkö saada miestä takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo on enimmäkseen vihainen, ei yritä miestä saada itselleen enää.

AP

Vierailija
64/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN olis kyllä ikinä keksinyt moista kuviota. AP:n kannattaisi yrittää Kaunareihin tai vaikka Salkkareihin käsikirjoittajaksi.

Vierailija
65/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ette usko tämän olevan totta?

Luulenpa että maailmassa tapahtuu paljon kummallisempiakin asioita.

AP

Vierailija
66/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta tällä hetkellä. Suunnitelmanani on siis että hankkiudun raskaaksi (miehen tietämättä) ja sen jälkeen otan eron. Haluaisin neljännen lapsen mutta myös että lapsilla on sama isä.

Vierailija
67/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
68/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalla sanoa sitä. Haluaisi vaan omaa rauhaa ja omaa tekemistä ja mikään perheen kesken tai minun kanssani ei kiinnosta. Nyt on mitta täys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
69/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelinkin jo alussa et mies katuu ja haluaa takaisin kotiin. Ehkä joskus täytyy käydä isoja juttuja läpi et osaa arvostaa sitä mitä on. Uudet häät on kiva juttu. Kaipa teet sitten kaiken erilailla kuin ekalla kerralla? Uus sormus? Musta ihan ok juttu, kyllä elämässä tapahtuu kummallisempiakin asioita.

Vierailija
70/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitkällä tikullakaan koskisi tuollaiseen mieheen. En todellakaan olisi ottanut toisen jäljiltä takaisin.

Vierailija
71/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta on hämmästyttävää se, miksi ap ja hänen puolisonsa ovat yleensä eronneet. Heillähän tuntuu olevan hyvä keskusteluyhteys ja sinänsä fiksut periaatteet olla tekemättä lapsia eri ihmisten kanssa.

Ja miksi ihmeessä ap:n ex meni uusiin naimisiin, jos kuitenkin elää tiiviisti edelleen entisen perheensä kanssa? Miksi ap ja hänen ex-miehensä eivät voi esim. asua eri asunnoissa, mutta olla edelleen suhteessa sen verran kuin hyväksi katsovat, tehdä lapsia keskenään jos huvittaa, mutta olla menemättä naimisiin uusien ihmisten kanssa?

Vierailija
72/73 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies on nyt todella tajunnut sen että arkikin voi olla arvokasta vaikkei aina ollakaan rakkauden huumassa.

En kyllä minäkään ymmärrä miksi mies meni naimisiin, mutta asiahan ei minulle siihen aikaan kuulunut. Luuli että vika oli meidän suhteessa ja luuli löytävänsä jotain parempaa jonkun toisen kanssa, eiköhän ne ole aika tavallisia eron syitä.

Toivottavasti voimme nyt elää elämämme yhdessä loppuun asti.

AP

Vierailija
73/73 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta kiinnostaa, niin tulin kertomaan että meillä menee hyvin. Ollaan rakennettu parisuhde uudestaan kuntoon ja selvitetty kaikki hiertävät asiat.

Lapset odottavat innoissaan pikkusisaruksen syntymää, reilu kuukausi olisi vielä odotettavaa.

Mies sai eronsa selväksi ja kohtuullisen sovussa saivat eron hoidettua, uusi mieskin on jo naiselle löytynyt.

Eiköhän tämä mennyt kaikille parhain päin juuri näin, vaikkakin asiat olisi voitu vähän toisinkin hoitaa.